Aurinko paistaa ja sää on mainio, mikset ole ulkona?
Mulla on lääkekuuri jonka aikana olen aiemminkin saanut valoallergiaa. Ja kamalat menkatkin päällä :(.
Kommentit (83)
Koska minulla on krapula. Ja sydänsuruja. Makaan peiton alla itkemässä, pehmolelu kainalossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vauva simahti aamupäivä unille olkkarin lattialle..
Ei vauvoja kuulu nukkuttaa lattialla. Vai nukutko itsekin lattialla? Laitapa asiat järjestykseen siellä kotona. Ihan jo vauvan takia.
En ole tuo, jolle vastasit, mutta kyllä mä olen nukuttanut molempia vauvoja aina välillä lattialla. Voisitko yrittää perustella, miksi vauvoja ei voi lattialla nukuttaa? Kyllä mäkin aina välillä nukun lattialla. Itse asiassa tuossa viereisessä huoneessa on tälläkin hetkellä patja, jolle voi mennä pötköttämään. Osa perheestä on ollut sairaana, ja ovat aina välillä käyneet huilaamassa patjalla, viimeksi mies. Miksi heidän ei pitäisi tehdä niin?
Täytyy ilmeisesti alkaa neuvolassa ohjeisamaan ihan perusasiat. Hankkikaa vauvalle sänky. Vauvan ei kuulu nukkua lattialla.
Uskomatonta.
Vauva SIMAHTI lattialle. Antaa vauvan nukkua, turha sitä mihinkään sänkyyn on kärrätä, herää turhaan kesken unien. Mutta äitipisteiden kerääjille tietysti ainoa OIKEA paikka nukuttaa vauvaa on ulkona vaunuissa...
Mä en kerää äitipisteitä, mutta nukutin vauvani aina joko partsilla tai liikkuvissa vaunuissa. Pitkät päiväunet helpotti arkea.
En ulkoile oikeastaan muulloin kun kesällä. Kesäisin menen ulos piknikille tai ihanalle kävelylenkille. Hevoseni kanssa teen kesäisin pitkiä maastolenkkejä tai ratsastan kentällä.
Talvisin taas, no vältän ulkoilua niin paljon kuin mahdollista. Onneksi tallilla on maneesi niin pääse sisälle ratsastamaan :)