Aurinko paistaa ja sää on mainio, mikset ole ulkona?
Mulla on lääkekuuri jonka aikana olen aiemminkin saanut valoallergiaa. Ja kamalat menkatkin päällä :(.
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ei, liityn paskojen äitien joukkoon.
Eilen kaksikuinen vauva nukahti olkkarin matolle, harsoliinan päälle kun olin vaihtanut vaipan siinä.
Kyllä, vauvalla on sänky ja hoitopöytäkin, mutta tein nyt sitten ilmeisesti oikein kaksinkertaisen virheen :)
Laita äkkiä verhot kiinni. Muuten ikkunan taakse eksyy toppapuvussa kahiseva AV-mamman järkäle, joka hönkii niin kuin raivostunut sonni ja läästii vihaisena kännykkäänsä. Ei siitä tiedä, mitä se keksii. Ovetkin kannattaa lukita.
Ei tarvi lukita. Minähän en tällaisella ilmalla sisälle mene!
Miksi ihmeessä minun pitäisi mennä ulos vain koska aurinko paistaa?
Vierailija kirjoitti:
Tää joka vastailee kaikille että tuo ei ole mikään syy mennä ulos, onkohan se mun äiti haudan takaa? Vieläkin tunnen huonoa omaatuntoa kun ulkona on kaunis ilma, enkä minä ole siellä. Vaikka mikä olisi. Ehkä sen takia kaunis ilma aina ahdistaa, kun tulee sellainen olo että siellä pitäisi sitten hengailla koko päivä.
Siis olla menemättä ulos. Ajatusvirhe.
Vierailija kirjoitti:
Vauva roikkuu tississä.
Haluaisitteko te, arvon alapeukuttajat, mielummin nähdä mut ulkona reippailemassa vauva tississä kiinni heiluen? :)
Vauva nukkuu päiksyjä kainalossani... sitä paitsi siellä on kylmä :)
Vierailija kirjoitti:
.....joku haluaa vaan tapella.....Voi vitsi hei,onko sulla känkkäränkkä?
Päinvastoin. Luulen että tuo joku nauraa vedet silmissä.
Ei huvita eikä aurinkokaan paista. Mies lähti lottojaan viemään saan olla rauhassa senkin aikaa.
Olen kipeä ja fysiikanläksyjä ja työhakemuksia kirjoitettavana :( Meh. Korkeintaan pitäisi apteekkiin lähteä, mutta ei tässä olossa jaksaisi
Missä paistaa? tiälä pohojois-savossa ei paista aurinko vaan on harmaa päivä :/
Monilla suomalaisilla on ihme pakkoajatus siitä, että jos aurinko paistaa on mentävä ulos. On suorastaan synti olla silloin sisällä. Mutta oikeesti, ketä haittaa, jos en mene ulos? Minä ulkoilen silloin, kun mua huvittaa, satoi tai paistoi, se ei riipu säästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää joka vastailee kaikille että tuo ei ole mikään syy mennä ulos, onkohan se mun äiti haudan takaa? Vieläkin tunnen huonoa omaatuntoa kun ulkona on kaunis ilma, enkä minä ole siellä. Vaikka mikä olisi. Ehkä sen takia kaunis ilma aina ahdistaa, kun tulee sellainen olo että siellä pitäisi sitten hengailla koko päivä.
Siis olla menemättä ulos. Ajatusvirhe.
Tuo sama nakertaa ahdistus vaivasi muakin, kunnes oivalsi, ettei yleisesti kauniina pidetty sää ole mikään velvoite. Jos on vapaus valita miten päivänsä viettää, niin silloin pitää tehdä juuri niinkun haluaa. Velvollisuuksia on muutenkin ihan tarpeeksi. Sitä paitsi mä lenkkeilenkin mieluummin sateella.
Lämpö koholla ja maanantaina pakko olla terve
Vierailija kirjoitti:
Kateeksi käy kaikki jotka pystyvät kävelemään. Minä en pysty.
Vähän samanlainen tapaus. Siivosin jouluvaloja pois varastoon ja pudotin muuntajan vahingossa varpaan päälle lähelle kynttä. Nyt ei oikein tunnu mukavalta tunkea sitä talvikenkään, sattuu senverran. Joten käytin aikani imuroimiseen. Katsotaan huomenna mikä on tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Missä paistaa? tiälä pohojois-savossa ei paista aurinko vaan on harmaa päivä :/
Pohjois-Karjalassa paistoi.
Koitan lukea ensi kuun lopputentteihin että valmistuisin keväällä... Ulkona on vähän liian kylmä vielä lukea vaikka aurinko paistaakin. Kävin sentään kaupassa ja viemässä kierrätettävät roskat kierrätyspisteeseen :D
Koska oli kylmä. Menen ulos sitten kesällä.
Koska itkin sängyssä ja sitten nukahdin.
tänään kahdesti kävelyllä , aamu -ja iltapäivällä. Huomenna varmuudella myös menossa, kuuluu tapoihin aina sunnuntaikävely.