Haluaisin ns. extreme-synnytyksen
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soitin juuri kiipeilykeskukseen varatakseni ajan, mutta heillä ei ole sopuvia valjaita synnyttäville äideille, mutta ajattelin että voisin kiivetä ilman niitä.
Juu ei synnyttäville äideille laiteta valjaita, koska ne näkyis ikävästi just videolla ja valokuvissa. Mun vauvalle laitettiin kohdussa valmiiksi päähän kypäräkamera siinä valjaidenasennusleikkauksessa, eli kuvamateriaalia tuli sitä kautta. Lisäksi olin kutsunut Kainuun prikaatista yhen joukko-osaston pojat kuvaamaan kertakäyttökameroilla, osa oli maassa ja osa kiipes seinälle kuvaamaan. Pari kävi myös meillä kotona etu- ja jälkikäteen kuvaamassa mun pilden, vähän niinku ennen/jälkeen kuva. Teetettiin siitä kuvasta sitten ristiäisiin kaikille muistoksi t-paidat. Pappi tykkäs kovasti!
Tota paremmaksi on vaikea pistää! Muista jakaa video kaikille sukulaisille ja kun lapsesi menee naimisiin niin näytä se hänen häissään. On ihana jakaa kokemuksia muiden kanssa!
Oi te ihanat av mammat, pelastitte päiväni :-)
Onko kukaan ollut Niinisalon riukusynnytysintissä? Sitä mainostetaan niin luomuna, ensin äiti saa home siedätyksen ja sitten vauva syntyy joko lumeen tai sammalmättäälle. Sata alokasta suorittaa valan siinä riun takana samalla. Ihanan isänmaallista. Harmi, että oon liian vanha inttisynnyttäjäksi.
Kuolen nauruun! XDDDDDD
Lisää, kiitos!
Hohhoijaa. Voisko enempää wt olla kuin extremesynnytys.
Itse panostin ainakin kulttuurielämykseen, eli synnytin venetsialaisessa oopperassa, jossa yleisö lauloi mukana.
Lauloin pahimpien polttojen aikana täydellisen jazzversion "baarikärpäsestä". Kyllä paikalliset katsoivat silmät ihailusta mykkinä. Kyllä, tiedostan omaavani täydellisen sävelkorvan ja olin varmasti hyvin vaikuttava. Ei sitä joka päivä laskeudu jumalainen metsänhenki tavallisten pulliaisten keskuuteen laulamaan haltiakielellä.
Pari pierua sattui vähän kiusalliseen kohtaan, mutta en usko kenenäkään takertuvan niihin.
Juudas-Suikero on perinyt musikaalisuutemme ja soittaa nyt 9 kkn ikäisenä täydellisti pasuunalla rakastettuja lastenlauluja, kuten "wt-vaarilla oli vuokrattu lomaosake saaressa, eliitillä oma saari on"
Vai vielä wt. Taisit lihoo raskauden myötä niin ettet mahtunut kanoottiin etkä valjaisiin :)
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa. Voisko enempää wt olla kuin extremesynnytys.
Itse panostin ainakin kulttuurielämykseen, eli synnytin venetsialaisessa oopperassa, jossa yleisö lauloi mukana.
Lauloin pahimpien polttojen aikana täydellisen jazzversion "baarikärpäsestä". Kyllä paikalliset katsoivat silmät ihailusta mykkinä. Kyllä, tiedostan omaavani täydellisen sävelkorvan ja olin varmasti hyvin vaikuttava. Ei sitä joka päivä laskeudu jumalainen metsänhenki tavallisten pulliaisten keskuuteen laulamaan haltiakielellä.
Pari pierua sattui vähän kiusalliseen kohtaan, mutta en usko kenenäkään takertuvan niihin.
Juudas-Suikero on perinyt musikaalisuutemme ja soittaa nyt 9 kkn ikäisenä täydellisti pasuunalla rakastettuja lastenlauluja, kuten "wt-vaarilla oli vuokrattu lomaosake saaressa, eliitillä oma saari on"
Vierailija kirjoitti:
Base-hyppy ja siamilaiset kaksoset perätilassa. Ehkä seuraavalla kerralla voisi sitten kokeilla jotain tosi haastavaa...
Ei hitto. Kirjoitin tuosta base-hyppysynnytyksestäni tuohon keskustelun alkuun, mutta muiden kokemuksista luettuani tajusin, että en ole yhtään osannut tuotteistaa synnytystäni! Ei ollut designer- eikä DYI-varjoa, ei live striimausta skypen kautta sukulaisille ja työkavereille, ei kaartin soittokuntaa laskeutumispaikalla kajauttamassa Daft Punkin Get Lucky'a kuten Punaisen armeijan kuoro konsanaan... Kyllä nyt mieleni pahoitin, ihan tuli tästä sellainen alisuorittaja-olo :'(
Juu ei synnyttäville äideille laiteta valjaita, koska ne näkyis ikävästi just videolla ja valokuvissa. Mun vauvalle laitettiin kohdussa valmiiksi päähän kypäräkamera siinä valjaidenasennusleikkauksessa, eli kuvamateriaalia tuli sitä kautta. Lisäksi olin kutsunut Kainuun prikaatista yhen joukko-osaston pojat kuvaamaan kertakäyttökameroilla, osa oli maassa ja osa kiipes seinälle kuvaamaan. Pari kävi myös meillä kotona etu- ja jälkikäteen kuvaamassa mun pilden, vähän niinku ennen/jälkeen kuva. Teetettiin siitä kuvasta sitten ristiäisiin kaikille muistoksi t-paidat. Pappi tykkäs kovasti!