Kivointa, mitä teille on sanottu baarissa? Vastapaino tuolle toiselle ketjulle :)
Kommentit (55)
"Moi! Osaatko sanoa, että minneköhän se hyvännäköinen tyttö tästä hävisi?"
Ja minä jo kuvittelin, että joku meinaa lähestyä.
"Sun kaltaisiin kaunokaisiin ei ihan joka päivä törmääkään!". Samainen mies tuumasi että hänellä olisi talo mutta vaimo puuttuu. Ei puutu enää, olemme olleet siitä illasta asti yhdessä :)
Vierailija kirjoitti:
Joku nainen tuli joskus kehumaan baarissa kauniiksi ja kehui mun mekkoa. :)
Vaihdan vastaustani. Kauneinta mitä mulle on sanottu on ollut "sulla on ihanat lehmän silmät! Tollaset ihanan isot ja sit viel pitkät ja tuuheet ripset"
Sellaisen keski-ikäisen tädin suusta. :3
Musta on aina ihanaa kun joku tulee sanomaan meille (minä ja mieheni) että näyttätepä onnellisilta / teistä näkee että teillä on kivaa yms.
Ollaan oltu jo 16 vuotta naimisissa, ihanaa että onni näkyy päällepäinkin ja että ihmiset vielä tulee sen avoimesti kertomaan. <3
Olimme kaverin kanssa täpötäydessä karaokebaarissa. Itse en laula mutta kaverin mieliksi mentiin. Saatiin tilaa muuten täydestä pöydästä. Juteltiin ihmisille, siinä oli sellainen hiljainen mies lasinsa kanssa, ei juurikaan osallistunut keskusteluun. Taviksen näköinen ja oloinen, en itse asiassa edes kunnolla muista, minkä näköinen. Mutta sitten se meni laulamaan. Sanoi mikrofoniin "Tämä on sinulle suloinen punatukkainen nainen pöydässäni" -ja lauloi Punatukkaiselle Tytölleni https://www.musixmatch.com/lyrics/Hannu-Lehtonen-2/Punatukkaiselle-Tyt%C3%B6lleni# laulun, ai juma mikä kaunis, tumma ja pehmeä ääni! Laulettuaan tuli suutelemaan minun kättä ja läksi pois.
Se oli hämmentävä kokemus. Ja kyllä, kauneinta mitä baarissa olen koskaan kokenut. Ja ihan olen naimisissa oleva perheenäiti ja omankin miehen kanssa joskus pubeissa ja terasseilla istutaan.
Mieleen on ehkä eniten jäänyt eräs nainen, joka katseli mua hetken aikaa vähän matkan päästä, käveli mun luokse ja sanoi että anteeksi, hänen oli pakko tulla sanomaan että mulla on kyllä kurvit juuri oikeissa paikoissa. Olin juuri laihduttanut sen perus monia ärsyttävän 5kg, joten tuli juuri oikeaan kohtaan tuo kommentti.
Miehiltä tuntuu tulevan niin paljon soopaa (näytät Angelina Jolielta, olet maailman kaunein nainen jne), että harvoin jäävät mieleen kun eivät tunnu yhtään vilpittömältä, mutta yksi nuori mies jäi mieleen. Hän oli katsellut minua omasta pöydästään kiinnostuneen näköisenä, mutta ei ollut ilmeisesti uskaltanut tulla juttelemaan, joten kun olivat lähdössä hän antoi käteeni lapun, jossa luki "silmiäni susta irti en saa enkä tahtoisikaan (sen verran kaunis)" ja puhelinnumero. En tiedä miksi tuo jäi niin kovasti mieleen kivoimpana baarikommenttina, mutta minua hymyilytti ja hymyilyttää edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Siis nää on ihan hirveitä. Mitkä vielä naiset ottavat kohteliaisuuksina.
"Ja sitten vielä ulkona että harmi kun sulla on tuo sormus ym. Oikeesti tuli tosi kiva mieli kuulla kehuja."
"Ja toinen, mutta miehen suusta -Jätä tuo poikakaveris, mä haluan sut ikiomaksi."
Haluavatko siis naiset kuulla tällaisia limaisia parisuhteenrikkomisyrityksiä? Ja vielä pitävät niitä kivoimpina asioina jotka heille on sanottu baarissa?? Siis hyi että.
Lisäselvitys: Tuo liehittelevä mies oli mun ja mieheni yhteinen tuttu, joka kävi samassa baarissa aikoinaan kuin me. Tunnettiin hänet hyvin. Hänellä oli tapana aina liimautua meidän seuraan koko illaksi ja käyttäytyi hyvin, sekä oli tosi mukava.
Huomasin, että oli ihastunut minuun, kuten huomasi miehenikin. Hänen tapansa nauratti meitä molempia, ja oli ihan imartelevaakin, varsinkin kun ei miehenikään ollut mitenkään "ikävällä tavalla" mustasukkainen. Tykättiin hänestä molemmat. Tiesin kyllä, että jos eroan, hän pistää isomman vaihteen silmään. Joten ei ollut mitenkään limainen tyyppi, eikä limainen juttu. :D En voi sietää randomliehittelyä, ei todellakaan imartele, jos joku hakee yhden illan pill...
Tämä menee kyllä varmaan kokeneen baarityöntekijän pelisilmän piikkiin, mutta kerrotaan kuitenkin...
Olin joskus nuorempana firman pippaloiden jatkoilla helsinkiläisessä yökerhossa, joka on vähän sellainen posh-paikka. Kävin pyytämässä lasin vettä tiskiltä ja arvelin, että tämän tyyppinen paikka saattaa laskuttaa siitäkin. Kysyin siis baarimikolta, että "Mitä maksaa?". Baarimikko oli kivan näköinen nuori mies, joka vastasi pokkana, että "Yhden kauniin hymyn." Menin tästä odottamattomasta flirtistä ihan hämilleni ja suupieleni nousivat ylöspäin ihan tahtomattani, johon mies väläytti takaisin oman hymynsä ja sanoi "Kiitos!" Olin siis nuorempana vähän sellainen ujo seinäruusu, joten otin punastellen juomani ja palasin seurueeni luokse. Tiesin, että lankesin juuri tosi helppoon kikkaan, mutta tilanteesta jä silti pitkäksi aikaa hyvä mieli.
Nämä nyt ensin tulevat mieleeni kiihkeiltä menovuosiltani vielä tuossa 18 - 25 vuoteni välillä:
Eräs kesä eräässä itäisessä maanosamme kaupungissa joskus vuonna 198? ravintolatansseissa: Eräs komea ja pitkä mies kysyi tanssiessani kanssani yht´äkkisesti:
"Oletteko sinä ja ystäväsi ammattitanssijoita?" "Kenties (en kerro julkkislaulajan nimeä tässä) = herra X:n taustatanssijoita?"
Erään kerran eräässä baarissa kauan sitten: "Mä oon nähnyt sun kuvan Anttilan kuvastossa!"
En ole malli;heh.
Ennen lämmitti mieltä ne miesten keskustelun väliin antamat kehut kauneudesta, muttei enää tuon aiemman ketjun jälkeen kun niitä annetaan kuulemma vain rumille naisille. Silti ärsyttää jos mies ei mainitse mitään ulkonäöstäni, koska silloin ajattelen että olen joka tapauksessa ruma :D
Ehkäpä siksi tähän kohtaan sanonkin sen kun yksi todella kaunis melkein-tuttavani kehui kauniiksi. Liekö sekin sitten ollut ivaa.
Vierailija kirjoitti:
Siis nää on ihan hirveitä. Mitkä vielä naiset ottavat kohteliaisuuksina.
"Ja sitten vielä ulkona että harmi kun sulla on tuo sormus ym. Oikeesti tuli tosi kiva mieli kuulla kehuja."
"Ja toinen, mutta miehen suusta -Jätä tuo poikakaveris, mä haluan sut ikiomaksi."
Haluavatko siis naiset kuulla tällaisia limaisia parisuhteenrikkomisyrityksiä? Ja vielä pitävät niitä kivoimpina asioina jotka heille on sanottu baarissa?? Siis hyi että.
Totta kai haluavat. Sen takia miehet naisille limaisuuksia huutelevatkin - ne tykkää siitä.
Kaunis, mukava, ystävällinen, fiksu...semmosta kai ihan tavallista settiä. Joku sanoi että mulla on kaupungin kaunein hymy (ei tod pidä paikkaansa, mutta ei haittaa ). Yleensä olen saanut kiitosta siitä, että osaan keskustella ja tiedän paljon asioista. Se on tuntunut joka kerta mukavalta! :) Myös naiset tulevat juttusille, he kehuvat yleensä hiuksia. Otan ne kehut suurena kohteliaisuutena, koska naisilla harvemmin on mitään taka-ajatuksia. Miehet nyt voi sanoa mitä vaan että saisivat pesää...
Itselle ei tulis mieleenkään sanoa mitään rumaa kenellekään, ja halveksin miehiä jotka baarissa arvostelevat naisia ikävästi. Yök. Jos ei oo mitään hyvää sanottavaa, niin ei tarvi sanoa mitään. Ja ilman niitä miesten kehujakin voin elää, mutta on aivan totta että kauniisti sanottu kehu piristää päivää. Tulipa se sitten keneltä vain.
Näytät ihan yhdeltä Disney prinsessalta.