Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kivointa, mitä teille on sanottu baarissa? Vastapaino tuolle toiselle ketjulle :)

Vierailija
25.02.2016 |

Mistä jäi erityisen hyvä mieli?

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"miltä tuntuu olla *kaupungin nimi* söpöin tyttö?" 💓

Vierailija
22/55 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntematon mies kulki ohitseni, kumartui kuiskaamaan korvaani: "Sulla on koko kaupungin upeimmat sääret", ja jatkoi matkaansa.

N48v :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Oot kaunein nainen joka oon koskaan nähnyt" ja "Jos sunlaisen naisen saisin niin mitään muuta en tarvis" :D

Vähän huvittavia kännitunnustuksia, mutta kehut tuntuu kyllä aina kivalta.

Vierailija
24/55 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Toi äijä on ihan täysi idiootti jos kohtelee noin kaunista naista noin huonosti."

- tuntematon mies, joka sattui näkemään, kun exäni sai kännipäissään jonkun mustasukkaisen raivokohtauksen.

Jäi mieleen, koska sillä hetkellä olo oli sellainen niinkuin olisin maailman ällöttävin ihminen.

Vierailija
25/55 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran poke sanoi "kiitos käynnistä ja mukavaa illan jatkoa". Muistelen tätä aina silloin tällöin iltaisin ja onnenkyyneleiden siivittämänä sitten nukahdan.

Vierailija
26/55 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt tiedä kivointa, mutta ainakin mieleenpainuvin oli, kun juttelin jonkun tuntemattoman miehen kanssa baaritiskillä kun hän yhtäkkiä kiekaisi kesken normaalin small talkin, että sut olisi tosi kiva esitellä äitille!!

En tiennyt miten tällaiseen kohteliaisuuteen (?) kuuluu vastata, joten totesi vaan poliittisesti ja fiksusti "öööööhh", nappasin juomani ja poistuin takavasemmalle ystävieni seuraan. :D

Vierailija
27/55 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up :)

Vierailija
28/55 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"soitan mutsille ja pyydän sitä laittamaan meille hääkakun valmiiksi". Kohtalaisen imelä repla, mutta mies oli syntisen komea.

Vierailija
29/55 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nuo sinun silmät on jotakin uskomatonta". Ja jatkoksi lupasi lähteä kiertämään maapallon kanssani. Olisi sen varmaan tehnytkin, mutta palasin kotiin katraani pariin :-)

Vierailija
30/55 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko vammainen kun et osaa ilmaista itseäsi ilman hymiöitä? Lapsellista.

Jos tämä on kivointa mitä sinulle on sanottu, niin en todellakaan halua kuulla niitä ikäviä asioita.

Jaxuhali :)

Vierailija
31/55 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pidä loput". Tämän sanoi mies joka maksoi gin tonicinsa satasen setelillä. Minä olin siis se baarimikko. Hieno mies, muistelen lämmöllä.

Vierailija
32/55 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan kehuttu ja baareissa olen käynyt 30 vuotta. Olen jo tottunut tähän viimeisen 20 vuoden aikana. t. tavallinen mies

Vierailija
33/55 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdet jätkät kuiskutteli keskenään: "Tuossa olis hyvän näköinen, mutta varattu"

En ollut varattu, vaan kuskina veljelle ja hänen kavereilleen. Harmi, että olettivat muuta.

Vierailija
34/55 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän niitä flirttailulle persoja naisia löytyy, mä jo luulin että ne on kuollu sukupuuttoon.

Vierailija
35/55 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta eronneena mieliala kohosi pilviin ja takuulla muistelen lopun elämäni, miten eräs fiksu ja komea mies sanoi, että jos olisimme tavanneet muutamaa vuotta aikaisemmin, hän olisi raivannut kaikki esteet tieltä saadakseen minut <3 Voisiko romanttisemmin sanoa? Mies oli (ilmeisesti ihan) onnellisesti naimisissa, minkä vuoksi sanoi näin. Oltiin juteltu siinä pitkä pätkä.

Samassa baarissa eräs söötti naisihminen tuli kertomaan, miten kaunis olen ja miten hän on kiinnostunut minusta. Olen ihan umpihetero, mutta kieltämättä mielessä kävi, että mitäs jos.....

Vierailija
36/55 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällähän niitä flirttailulle persoja naisia löytyy, mä jo luulin että ne on kuollu sukupuuttoon.

Onko siinä jotain pahaa, jos ilahtuu ystävällisestä kehusta (oli sitten vilpitön tai ei). Minä kannatan ennemmin kehumista kuin negaamista, koska negaamisen ymmärtää helposti väärin ja siitä jää kohteelle ainoastaan paha mieli. Ei Suomalaiset liikaa kehu toisiaan. Se on meillä helposti verissä, koska pelätään kohteen ylpistyvän.

Vierailija
37/55 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Meitsi diggaa sun meinigistä ihan sikana", ilmoitti tuntematon pandapaitaan pukeutunut poika mulle, kun olin kavereiden kanssa lähdössä pois baarista. Pientä silmäpeliä oli yrittänyt koko illan viritellä. Hymyilin ja kiitin, mutta kun olin varattu niin siihen se jäi. Mutta tuo oli kyllä melkein söpöintä, mitä mulle on ikinä sanottu, tuli niin vilpittömästi! 

Vierailija
38/55 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku nainen tuli joskus kehumaan baarissa kauniiksi ja kehui mun mekkoa. :)

Vierailija
39/55 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelin baarissa portaita alas kun söpö mies nousi ylös vastaan, pysähtyi katsomaan mua ja sanoi "vau, ootpas kaunis nainen". Ja kehui myös silmiä kun on niin kauniit. Kivoja kommentteja on tullut muiltakin, mutta tää jäi mieleen kun mies oli niin vilpittömän hämmästynyt kohdatessaan mut :)

Vierailija
40/55 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet syötävän komea. Olin silloin 27-v mies. Nykyään on hiljaisempaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi