Kivointa, mitä teille on sanottu baarissa? Vastapaino tuolle toiselle ketjulle :)
Kommentit (55)
Susta ei vaan saa silmiä irti.
Oot saatanan kuuma.
Me katseltiin kavereiden kanssa tuolla, että onpa siinä kaunis nainen.
Jne.
Mua on oikeastaan aina vain kehuttu baareissa, jos jotain on sanottu, koskaan ei ole oikeastaan auottu päätä, ja pyörin aikoinani erittäin paljon baareissa Helsingissä. Olin ihan järkyttyny, ku luin tota toista ketjua, millaista kohtelua jotku on saanu.
Sä et näytä itse edes tajuavan kuinka kaunis olet! Ja tämän sanoi nainen, jolla mies. :O Ja ei pitäis olla mitään mua vastaan hänellä, joten en ymmärrä...ei se sarkasmiltakaan kuulostanut. ???
Ja toinen, mutta miehen suusta -Jätä tuo poikakaveris, mä haluan sut ikiomaksi. Sama tyyppi on aina hakeutunut seuraan, mutta onneksi vain kohteliaasti.
juteltiin narikassa, ja mies tokaisi, että ei oo baarissa ikinä törmää nuin ihanaan ja mukavaan ihmiseen! jäi tosi hyvä mieli :)
Persereikäsi tuntuu ihanan tiukalta
M+M vessareissulla, ei nähty toiste ;(
Viime vkl portsari sanoi seurassani olleelle miehelle, että katso nyt kuinka kauniit kasvot ja tuo suu kun nauraa . 😁
Ja sitten vielä ulkona että harmi kun sulla on tuo sormus ym. Oikeesti tuli tosi kiva mieli kuulla kehuja.
Sul on baarin makeimmat kengät ja hyvä selkä.
Tuli hyvä mieli. m
Oon ihan hetero, mutta kivoimmat kommentit on mun mielestä olleet sellaisia jotka ovat tulleet naisten suusta. Jotenkin mieltä ylentävää kun nainen kehuu toista :) Vaatteita tmv....
Miesten suusta ehkä kivointa on ollut "Sä olisit mun unelmien nainen"
Kaksi naista kehui saman illan aikana komeaksi. Molemmat tosin samaa porukkaa. Toinen nainen arveli myös että olen "kokenut kovia" ja tuntui mukavalta että joku tunsi sellaista empatiaa ja tahtoi analysoida sillä tavalla.
-Mies 29v + 1v-
Siis nää on ihan hirveitä. Mitkä vielä naiset ottavat kohteliaisuuksina.
"Ja sitten vielä ulkona että harmi kun sulla on tuo sormus ym. Oikeesti tuli tosi kiva mieli kuulla kehuja."
"Ja toinen, mutta miehen suusta -Jätä tuo poikakaveris, mä haluan sut ikiomaksi."
Haluavatko siis naiset kuulla tällaisia limaisia parisuhteenrikkomisyrityksiä? Ja vielä pitävät niitä kivoimpina asioina jotka heille on sanottu baarissa?? Siis hyi että.
En nyt sanatarkasti muista, mutta jotain tyyliin: "vaikutat just sellaselta tytöltä, jonka haluais heti viedä kotiin, mutta ei sen takia että pääsee panemaan, vaan oot niin selkeesti vaimomatskua että sut haluaa saada omaks".
No enpä lähtenyt mukaan, koska seurustelen. tosi kiva kommentti silti :)
Oletko vammainen kun et osaa ilmaista itseäsi ilman hymiöitä? Lapsellista.
"Ihan teoreettisena kysymyksenä, mikä näistä jukeboxin biiseistä pitäisi valita, jos neitiin haluaisi tehdä suuren vaikutuksen?"
En muista, mitä vastasin, mutta olemme olleet tuosta illasta lukien liki 20 vuotta yhdessä.
"Sulla on perse kuin hirvellä - ei yhtä iso, mutta yhtä korkealla."
Varmaan jotain ulkonäköön liittyviä kehuja, tyyliin olet kaunis tai seksikäs tai jotain sellaista.... Jeejee, en hirveesti tollaista arvosta, mutta kehuja ne kai oli - tosin niillä ei mulle niin merkitystä. En käy juurikaan baareissa tai viihdy humalassa.
Ei ollut baarissa, mutta muissa juhlallisuuksissa, että Näytät ihan m(usic)tv:n juontajalta 😊
Olisin lähtenyt sun mukaan, mutta mulla on jo mies.