Ffp ja periscope
Ehtikö kukaan näkemään tämän periscope lähetystä eilen illalla?
Keskustelu löytyy myös yyyyli lauddalta :-)
Kommentit (192)
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on padsivarkauden takia hankittu omaehtoinen luottokielto, eli näkyy maksuhäiriömerkintänä, mutta todistuksella näytän, että luottotietoni ovat tallessa. Ennen kuin huomasin passini varastetuksi, ehti varas kerran tehdä ostokset, jolloin en itse joutunut maksamaan mitään, koska tein rikosilmoituksen. Eli ostojen ja luottotietojen menettäminen on helppo ehkäistä. Passivarkaus ei missään nimessä ole oikein, mutta en ymmärrä että miksi tyttö on mahdollistanut sen käytön...
104 täältä vielä kommentoi, että kyllähän NA katkas käytön heti, ku sai asiasta tietää - ainakin omien sanojen mukaan. Laskuja vaan tulee edelleen + on paikkoja, joissa luottotietoja ei välttämättä tarkasteta. :)
Mitä vitun väliä onko passi vanhentunut vai ei. Henkilötunnuksella voi esim netistä tilata tavaraa niin paljon kuin huvittaa. Eikä kaupassa aina hoksaa tarkastaa onko vanhentunut
Siis ihan oikeesti, Jenni "on laskenut lääkkeet väärin matkalleen" :D
eiköhän ole ennemmin käynyt niin, että jenni on vähän vedelly alkulomasta ylimääräsiä lääkkeitä ja sen takia ne on loppuneet kesken kaiken..
kaikki nistithän haluaa nimenomaan tuota voxraa lääkkeeksi, koska sitä on niin helppo väärinkäyttää.
Vierailija kirjoitti:
kirjoitti:
Haaskalinnut tänne taas kerääntyneet tanssimaan voitontanssiaan raadon ääreen, te oikeasti saatte mut voimaan pahoin. Missä on ihmisyys? Katsoin ton lähetyksen, ja mun oikeasti kävi kyllä Jenniä sääliksi. Näytti olevan aidosti pahoillaan ja todella ahdistunut kaikesta hölmöyksistä mitä on tehnyt.
En oo koskaan ymmärtänyt tätä suomalaisten (enimmäkseen naisten) vastenmielistä tapaa lyödä vielä lyötyä, ja saada siitä jotakin kummallista iloa.
Iteppä on jenni ittensä tuohon pisteeseen ajanut pahoilla teoillaan
Niin. Ja mitä tulee tähän, niin juuri tässä mitataan mielestäni ihmisyys ja empatia - antaako toinen mahdollisuus, vaiko ilkkua, nauraa käkättää ja osoittaa sormella "ITEPPÄ LÄKSIT!". Kyseessä kun ei ole kuitenkaan mikään murha, tai muu vakavampi rikos.
"Se teistä, joka ei ole tehnyt syntiä, heittäköön ensimmäisen kiven", vai mitenkäs se nyt menikään...
Mirkkuhan on kunnon white trashia. :D
Luulen Jennin tarkoittaneen sillä "että on tuhonnut vain itsensä" vai miten se nyt meni, että hänellehän ne kaikki laskut tulee maksettavaksi ja seuraukset kannettavaksi. NA:lle tää on todella ikävää, mutta todellisuudessahan hänelle ei tule mitään maksettavaksi, ei lähde luottotiedot tms. Mutta todella paljon turhaa vaivaa hänelle tulee, kun joutuu selvittelemään laskuja, perimisiä ja käymään ties missä kuulusteluissa ym.
Vierailija kirjoitti:
eiköhän ole ennemmin käynyt niin, että jenni on vähän vedelly alkulomasta ylimääräsiä lääkkeitä ja sen takia ne on loppuneet kesken kaiken..
kaikki nistithän haluaa nimenomaan tuota voxraa lääkkeeksi, koska sitä on niin helppo väärinkäyttää.
Öhh voxraa ei juurikaan voi väärinkäyttää, sen lisäksi se on kallista kelakorvauksenkin jälkeen, niin eipä sitä nistit paljoa halua-farmaseuttiopiskelija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öhh voxraa ei juurikaan voi väärinkäyttää, sen lisäksi se on kallista kelakorvauksenkin jälkeen, niin eipä sitä nistit paljoa halua-farmaseuttiopiskelija.
No kyllä ainakin etelä-suomessa kaikki nistit haluavat lääkkeksi voxraa, koska saavat siitä fiiliksiä. Toiset piikittäkin sitä. Toiseksi, eiköhän valtaosan nistien lääkekulut maksa sosiaalihuolto, joten heidän ei tarvitse mitä mikäkin maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kirjoitti:
Haaskalinnut tänne taas kerääntyneet tanssimaan voitontanssiaan raadon ääreen, te oikeasti saatte mut voimaan pahoin. Missä on ihmisyys? Katsoin ton lähetyksen, ja mun oikeasti kävi kyllä Jenniä sääliksi. Näytti olevan aidosti pahoillaan ja todella ahdistunut kaikesta hölmöyksistä mitä on tehnyt.
En oo koskaan ymmärtänyt tätä suomalaisten (enimmäkseen naisten) vastenmielistä tapaa lyödä vielä lyötyä, ja saada siitä jotakin kummallista iloa.
Niin. Ja mitä tulee tähän, niin juuri tässä mitataan mielestäni ihmisyys ja empatia - antaako toinen mahdollisuus, vaiko ilkkua, nauraa käkättää ja osoittaa sormella "ITEPPÄ LÄKSIT!". Kyseessä kun ei ole kuitenkaan mikään murha, tai muu vakavampi rikos.
"Se teistä, joka ei ole tehnyt syntiä, heittäköön ensimmäisen kiven", vai mitenkäs se nyt menikään...
Uskon että aika montaa täällä turhauttaa se miten Jennin kaltaiset ihmiset pääsevät yleensä kaikesta kuin koira veräjästä. Nytkin moni täällä todennut, että Jenniä harmitti kiinni jääminen eikä se mitä tuli tehtyä. Moni täällä puolustelee Jenniä, mutta jos kyseessä olisi joku muu kuin Jenni, saattaisi teilläkin olla eri ääni kellossa. Mua itseäni myös naurattaa / ärsyttää miten yksinkertaisena Jenni ihmisiä pitää, syöttämällä kaikenlaisia valheita ja tekeytymällä uhriksi. Pelkästä masennuslääkkeen loppumisesta ei kyllä todellakaan pitäisi mennä siihen kuntoon missä Jenni matkallaan oli ja Jennihän on jo tunnettu huumeidenkäytöstään - mitä hän myös koettaa salailla, vaikka kaikki tietävät jo totuuden. Tuo kulissien väkinäinen ylläpito tuntuu vain niin hölmöltä, pakko esittää "täydellistä" viimeiseen saakka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kirjoitti:
Uskon että aika montaa täällä turhauttaa se miten Jennin kaltaiset ihmiset pääsevät yleensä kaikesta kuin koira veräjästä. Nytkin moni täällä todennut, että Jenniä harmitti kiinni jääminen eikä se mitä tuli tehtyä. Moni täällä puolustelee Jenniä, mutta jos kyseessä olisi joku muu kuin Jenni, saattaisi teilläkin olla eri ääni kellossa. Mua itseäni myös naurattaa / ärsyttää miten yksinkertaisena Jenni ihmisiä pitää, syöttämällä kaikenlaisia valheita ja tekeytymällä uhriksi. Pelkästä masennuslääkkeen loppumisesta ei kyllä todellakaan pitäisi mennä siihen kuntoon missä Jenni matkallaan oli ja Jennihän on jo tunnettu huumeidenkäytöstään - mitä hän myös koettaa salailla, vaikka kaikki tietävät jo totuuden. Tuo kulissien väkinäinen ylläpito tuntuu vain niin hölmöltä, pakko esittää "täydellistä" viimeiseen saakka.
Tämäpä. Musta Jennistä huokuu sellanen vittukujäinkiinni, eikä se, et katuis tekojaan. Kylhän se muuten tekis jonku julkisen anteekspyynnön tms (nyt se varmas tekee :-D) koska oon muutenki suht julkisuudenhimonen ihminen. Ja joo totta toiki, ei se masennuslääkkeiden vaikutus lopu noin äkkiä, kun ainetta on elimistös yhä. En tarkalleen tiiä kauan rää ko. lääke pysyy, mut veikkaan et keskiverto tilantees esim. viikko ei tunnu viel missää.
Mun mielestä J aliarvostaa nyt lukijoitaan, jotka ovat seuranneet häntä vuosia, kun ei ota asiaan mitään kantaa blogissaan
Ehkä J'tä hävettää puhua asiasta, mutta otaisi teoistaan vastuun ja kirjottaisi asiasta. Myöhäistä se nyt on harmitella ja pyydellä anteeksi, luulen että uhria ei yksi anteeksi kiinnosta kaiken sen jälkeen mitä on saanut kestää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kirjoitti:
No itse en ole kenenkään passia varastanut, kenenkään nimellä ja henkilötunnuksella tilannut tavaraa, saatika aiheuttanut kenellekään rahaongelmia, luottotietoihin merkintää ja tätä kautta vaikeuksia elämään vielä vuosiksi eteenpäin sekä stressiä ja tahallista mielipahaa... ei kävisi pienessä mielessäkään tuollainen! Ja ei, en antaisi anteeksi, jos joku mun ystäväni tekisi mulle noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kirjoitti:
No itse en ole kenenkään passia varastanut, kenenkään nimellä ja henkilötunnuksella tilannut tavaraa, saatika aiheuttanut kenellekään rahaongelmia, luottotietoihin merkintää ja tätä kautta vaikeuksia elämään vielä vuosiksi eteenpäin sekä stressiä ja tahallista mielipahaa... ei kävisi pienessä mielessäkään tuollainen! Ja ei, en antaisi anteeksi, jos joku mun ystäväni tekisi mulle noin.
Tämä. Ja en muutenkaan ymmärrä miksi juuri Jenniä ja Siljaa puolustellaan kaikesta mitä he ikinä tekevätkään. Kaikelle löytyy aina selitys ja puolustus kun on näistä kahdesta kyse - myös sille miksi Siljakin aikoinaan koulukiusasi ihmisiä ja tuhosi erään "uhrinsa" opiskelut sadistisella käytöksellään. Mutta, koska kyseessä on Silja niin tämä asia on jees. :) Sama koskee Jennin passi-juttua: jotkut ovat valittaneet että miksi N:n (se keltä passi varastettiin) piti tehdä asiasta julkinen ja soosoo. Eli oikeasta uhrista tulikin tässä se bad guy ja Jenni on se ketä pitäisi sääliä? Ei vaan vittu mahdu mun kallooni tämä yhtälö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksette puhu Jessika Aron huumetuomiosta?
sille on ihan omat ketjut, mene sinne
Haluan tietää, miksi yhtä mollataan, toista tuetaan. Mikä ero?
Ihan erilaiset tapaukset, ei voi verrata.
Itse en kyllä ole mollannut kumpaakaan.
Miten erilaiset? Jenni ei ole saanut ehdollista vankeutta?
Siitä en tiedä, mutta onko Aro siis ollut tutkinnassa maksuvälinepetoksesta?
Ei tietääkseni, vaan vakavammasta.
Hälyyttävää jos joku oikeasti pitää huumeiden käyttöä (jota Jennikin harrastaa) vakavampana, kuin toisen passin ja henkilötietojen varastamista ja niiden käyttämistä.
J näyttää aika kuihtuneelta noissa uusissa kuvissa blogissaan. :( Ei näytä enää kauniilta, ei sillä että omaan silmään olisi edes ikinä näyttänyt mitenkään kauniilta.
Vierailija kirjoitti:
kuka on NA?
Jennin uhriksi joutuneen tytön nimikirjaimet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä ainakin etelä-suomessa kaikki nistit haluavat lääkkeksi voxraa, koska saavat siitä fiiliksiä. Toiset piikittäkin sitä. Toiseksi, eiköhän valtaosan nistien lääkekulut maksa sosiaalihuolto, joten heidän ei tarvitse mitä mikäkin maksaa.
Lyricaa nistit haluavat, ei voxraa.
Mua kans kiinnostaa, että mistä tiedätte passin olevan vanhentunu. Voihan se olla vaikka 10 vuoden passi ja tullut voimaan päivää ennen varkautta eli se on toiminnassa vielä neljä vuotta. Toki NA:lla on varmasti nyt uusi passi, mut eipä siihen vanhaan mitään merkintää ilmesty, kun se on Jennin hallussa.