Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Amerikan unelmavävy -liveseuranta

Vierailija
24.02.2016 |

tässä ketjussa.

Siellähän on se gaykin mukana. Tiiraakohan suomalaisia poikia rannalla?

Kommentit (1792)

Vierailija
1241/1792 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta se Erickin ystäväkin vaikutti jotenkin kylmäkiskoiselta ihmiseltä verrattuna Jessen ja Tomin ystäviin.

Kyllähän sekin kertoo tosissaanolemisen tasosta, ettei Erick kutsunut kavereitaan - saati perhettään -tutustumaan valitsemiinsa tyttöihin, kuten Jesse ja Tom tekivät.

Ehkä Erickin perhe ei asu Losissa? Tai sitten eivät vain halua telkkariin.

Vierailija
1242/1792 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Essi on vaateliikkeessä töissä. On palvellu mua kassalla! :D Katariina sitä paitsi sanoi että on ollut visualisti ja ihan ku ois sanonut että manager. Niitä paikkoja on tietääkseni vaan yksi per liike noin yleensä. Eli se on siis joku esimies. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1243/1792 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katariina on täysin meikitön ja silti kaunis. Tosin en ymmärrä miksei tuollaisessa tilanteessa meikkaa vähän. Kunnon meikillä olis huippukaunis.

Onhan sillä meikkivoidetta ja valokynää. En ymmärrä miksei yhtään varjostuksia. Kaksi vampyyriä ovat Erickin kanssa. Essi on kaunis!

Ida sopii paremmin Jesselle. Jesse on hauska ja rento hänen kanssaan.

Eli kunnon trendi contouring vaan peliin niin silloin näyttäisi hyvältä? :D just... ja vielä  selfie joka päivä perään että miehet varmasti tykkäis! Voi luoja. Luonnollisuus/vähäinen meikki on se mikä erottaa Katariinan tässä tapauksessa monesta muusta. Mun mielestä ihan hyväkin. Kai noi hius ja meikki hommat on vähän erilaisia jokaiselle... 

Vierailija
1244/1792 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kukaan kiinnittänyt huomiota siihen, kun Katariina kertoi olevansa miesten osastolla esimiehenä tms. ja Essi siihen sitten, että "joo mäki oon ollu vaateliikkeessä myyjänä" :DD En tiedä oliko tahatonta vai ei, mutta kuulosti piikiltä.

Essillä on varmaan ihan hyvä huumorintaju mut en usko että se ymmärtää tai "puhuu" sarkasmia. Eli tuskin. Jos sanoi että on ollut niin varmaan puhui vaan väärässä aikamuodossa. Jatkoihan se siihen kysymällä mitä on sosiaali- ja terveysala. Hyvää varmaan tarkoittaa ja on ihana ihminen, mutta jää tässä hommassa varmasti kakkoseksi. 

Vierailija
1245/1792 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katariina on täysin meikitön ja silti kaunis. Tosin en ymmärrä miksei tuollaisessa tilanteessa meikkaa vähän. Kunnon meikillä olis huippukaunis.

Onhan sillä meikkivoidetta ja valokynää. En ymmärrä miksei yhtään varjostuksia. Kaksi vampyyriä ovat Erickin kanssa. Essi on kaunis!

Ida sopii paremmin Jesselle. Jesse on hauska ja rento hänen kanssaan.

Eli kunnon trendi contouring vaan peliin niin silloin näyttäisi hyvältä? :D just... ja vielä  selfie joka päivä perään että miehet varmasti tykkäis! Voi luoja. Luonnollisuus/vähäinen meikki on se mikä erottaa Katariinan tässä tapauksessa monesta muusta. Mun mielestä ihan hyväkin. Kai noi hius ja meikki hommat on vähän erilaisia jokaiselle... 

Jos mulla ois samanlainen posliinin värinen iho kun Katariinalla en varmaan vetäis siihen itsekään paljon meikkiä. Pysäyttävä se on kun täälläkin noin paljon puhuttaa. Aasialaiset varmaan aina sekoo kameroineen kun näkee sen :DD

Vierailija
1246/1792 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun mielestä Katariina näyttää lähinnä vakavasti sairaalta sen ihon kanssa. On ihan älyttömän kalpea, ei enää hyvännäköistä. Pienesti päivettynyt iho olisi paremman näköinen.

Vierailija
1247/1792 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katariina on klassisen kaunis, eikä tarvitse meikkiä. Olisi tyrmäävä, jos se meikattaisiin, näkee kasvonpiirteistä. Essin ikenet taas. Mä en saa silmiä irti niistä...

Vierailija
1248/1792 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mun mielestä Katariina näyttää lähinnä vakavasti sairaalta sen ihon kanssa. On ihan älyttömän kalpea, ei enää hyvännäköistä. Pienesti päivettynyt iho olisi paremman näköinen.

Luonnostaan noin vaalealla on varmaan vaihtoehdot vähissä ton ruskettamisen suhteen. Ei varmaan kestä aurinkoa tai mitään solariumeja ja kaikki värit sais sen varmaan näyttämään oranssilta. Olen kiinnittänyt huomiota koko ohjelman ajan siihen että Katariinalla on aina paljon enemmän päällä kuin muilla tytöillä... joko Suomessa oli kuvattaessa kylmä tai suojautui silloinkin auringolta.  

Vierailija
1249/1792 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä juttu, Jesse ottaa Iitan. Johan se tuli selväksi viime jaksossa.

Ja kaiken lisäksi Jessen sisko ja äiti seuraa Iitaa instassa.

Esitteleeköhän Jesse hienoja autojaan ja meren ranta huvilaansa ensi jaksossa. Tuskin tämä suhde on edes tänä päivänä hengissä.

Vierailija
1250/1792 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvä juttu, Jesse ottaa Iitan. Johan se tuli selväksi viime jaksossa.

Ja kaiken lisäksi Jessen sisko ja äiti seuraa Iitaa instassa.

Esitteleeköhän Jesse hienoja autojaan ja meren ranta huvilaansa ensi jaksossa. Tuskin tämä suhde on edes tänä päivänä hengissä.

Höh.

Tuskinpa ne Jessen äiti, sisko ja Jesse itse seuraisi Idaa, jollei suhde todellakin olisi hengissä.

Seuraisitko itse jotain lapsesi tai veljesi pika-eksää, jonka olet kerran nähnyt, etkä tule enää koskaan näkemään.

Eiköhän tuo kaikkien perheenjäsenten toistensa seurailu nimenomaan tarkoita sitä, että suhde elää ja voi hyvin.

Vierailija
1251/1792 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko toi Jesse ihan normaali? Vaikuttaa jotenkin oudolta.

Vierailija
1252/1792 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmiset on vihaisia Erickille siitä, ettei tämä ole kiinnostunut tarjotuista tytöistä? On ollut jo pitkään selvää se, ettei häntä kiinnosta kumpikaan tytöistä oikealla tavalla, mutta ohjelma pitää viedä loppuun asti. Ei se tee hänestä mitenkään kylmää tai kusipäistä. Erickin kaltainen ihminen ehkä kaipaa monimutkaisempaa kemiaa kuin Jesse ja Tom parisuhteissa, joten hänelle on vaikeampi löytää sopiva nainen.

Jesse ja Ida ovat niin ihanat yhdessä, että hymyilin tyhmästi koko ohjelman ajan. Inhosin Jesseä aluksi, mutta Ida tuo hänessä parhaat puolet esiin ja nyt Jesse vaikuttaa jo ihan hyvältä tyypiltä!

Heidi-Maria sen sijaan... Sietämätön ihminen. Mitä enemmän häntä näytetään, sitä vastenmielisemmäksi hän tulee. Ne vaatteet - myötähäpeä. Se laulaminen - myötähäpeä. Se minäminäminä - myötähäpeä. Huh huh, mikä daami. Ja heti puhumassa, mitä Tomin PITÄÄ tehdä sitten KUN muuttaa Suomeen. Ärsyttää tietää, että Heidi-Maria on oikeastikin Tomin valinta, olisi ihanaa voida edes hetken aikaa toivoa tuon kaiken päällepäsmäröinnin lyövän naista litsarilla naamaan.

Vitsit miten lasken tunteja ensi viikon jaksoon.

Vierailija
1253/1792 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko toi Jesse ihan normaali? Vaikuttaa jotenkin oudolta.

Niin... Onhan se suomalaisen mielestä perin outoa, että mies osaa puhua sujuvasti naisten kanssa, olla kohtelias ja ystävällinen sekä analysoida tunteitaan. 

Suomalainen mies kun vain murahtaa "Täh", avaa seuraavan kaljapullon ja pistää sohvanpohjalta telkkaria kovemmalle, kun pitäisi puhua tunteista... ;)

Vierailija
1254/1792 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katariina on klassisen kaunis, eikä tarvitse meikkiä. Olisi tyrmäävä, jos se meikattaisiin, näkee kasvonpiirteistä. Essin ikenet taas. Mä en saa silmiä irti niistä...

Minä taas en saa silmiäni irti Katariinan ristissä olevista alahampaista.

Ihmettelen miksei tuollaista virhettä hoidettu oikomishoidolla jo lapsena.

Myös hänen kapeat huulensa ja alaspäinkääntynyt suunsa ärsyttää.

Hyvin negatiiviset vibat tulee koko ihmisestä. Ei mikään positiivinen ja elämäniloinen tapaus, todellakaan.

Vierailija
1255/1792 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iita on kyllä kertonut aika monelle suhteestaan Jesseen... Mäkin sain kuulla siitä ihmiseltä joka on Iitan ja mun yhteinen kaveri. Ei ole paljoa sakot Iitaa huolettanut...

Vierailija
1256/1792 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin negatiiviset vibat tulee koko ihmisestä. Ei mikään positiivinen ja elämäniloinen tapaus, todellakaan.

Ehkä vanhempia ei kiinnostaneet hampaat niin paljon, että olisivat ottaneet sen asiakseen. Tuo ei kuulu julkiseen oikomishoitoon.

T. Julkisella lapsena oiotut hampaat, jossa alahampaat jätettiin ristiin tai oikeastaan ristiä pahennettiin, jotta saatiin purenta muuten kohdilleen

Vierailija
1257/1792 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä vanhempia ei kiinnostaneet hampaat niin paljon, että olisivat ottaneet sen asiakseen. Tuo ei kuulu julkiseen oikomishoitoon.

T. Julkisella lapsena oiotut hampaat, jossa alahampaat jätettiin ristiin tai oikeastaan ristiä pahennettiin, jotta saatiin purenta muuten kohdilleen

Itse asiassa en antaisi edes oikoa alaristiä, koska se vaatisi jokaikiselle hampaalle ylhäällä ja alhaalla uuden kohdan. Tuo ristihän syntyy yleensä ahtaudesta ja siitä eroonpäästäkseen pitäisi levittää koko alapurenta ja sitten vastaavasti yläpurenta alapurentaa vastaavaksi. Ja siinä tapauksessa ylähampaisiin jää rakoja ja varmaan nillittäisit niistäkin.

Vierailija
1258/1792 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tom ja Heidi menivät kihloihin maaliskuussa.

Vierailija
1259/1792 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tom ja Heidi menivät kihloihin maaliskuussa.

Nytkö havahduit?

Vierailija
1260/1792 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua jotenkin harmitti Satun puolesta kun Jesse deittaillut Iidaa salaa ja kehu sitä "rulebreakeriksi"... Olikohan Satu ollut taas kiltti ja noudattanut tuotantoyhtiön sääntöjä? Vai antoko Jesse edes hänelle mahdollisuutta siihen että olisivat tavanneet?

Vaikka ymmärrän että kun tekee mieli tavata niin sitten tapaa mutta silti harmittaa Satun puolesta. Hän vaikuttaa niin kiltiltä ja herkältä että ikävää että toiset tekivät noin, varmasti sattui. Iita taas vaikuttaa kaikki mulle heti-tyypiltä joka vaan varmistamalla varmistaa että saa Jessen, hinnalla millä hyvänsä. Tiedä sitten kuinka paljon hän vaikutti siihen että Jessen käsitys Tiiasta muuttui?

mua myös ahdisti kun Jesse puhui Satulle kotiäitiydestä ja siitä että jos hän tulisi jenkkeihin ei hänen tarvitsisi tehdä töitä ja kun esim. Täälläkin jo kaikki melkein 100% faktana tietää että Jesse valitsi Iidan?!?!? Miksi jesse johdattaa satua noin harhaan? Olisi voinut varmasti olla vähän "kylmempi" jos olisi halunnut.

Toivon Satulle kaikkea hyvää ja että hän löytäisi rakkauden!