Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Amerikan unelmavävy -liveseuranta

Vierailija
24.02.2016 |

tässä ketjussa.

Siellähän on se gaykin mukana. Tiiraakohan suomalaisia poikia rannalla?

Kommentit (1792)

Vierailija
1261/1792 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidistä tulee vibat kontrolloivasta tyypistä, jonka kanssa saa elää kusi sukassa hänen oikkujensa mukaan. Toivottavasti olen väärässä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1263/1792 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tykännyt Iidasta koko kauden aikana. Vaikuttaa haaskalta. Arvostetun taiteilijaperheen tytär joka luulee itsestään liikoja.

Vierailija
1264/1792 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://m.mtv.fi/viihde/ohjelmat/amerikan-unelmavavy/uutiset/artikkeli/a…

Voisko tää Tiian uusi parisuhde olla Jessen kaa? Supertwist

Vierailija
1265/1792 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidi-Mariahan kertoi Tomille aika alkuvaiheessa kautta, että hänellä on taipumusta määräillä, mutta pyrkii oppimaan pois siitä. Tomia ei Heidi-Marian luonne näytä häiritsevän, joten miksi teillä ulkopuolisilla se ottaa niin koville? Tomilla voi myös olla positiivinen vaikutus Heidi-Marian luonteeseen.

Katariinasta: Iho vaikuttaisi oleva sellaista sorttia, joka vain palaa jos yrittää ottaa aurinkoa.

Vierailija
1266/1792 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Iida Alma Pöystin sisko?

Vierailija
1267/1792 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on hyvä, että Heidi-Maria tunnistaa ton taipumuksensa määräilevyyteen ja mustasukkaisuuteen. Silloin niistä voi halutessaan opetella eroonkin. Ehkä Tom on jopa mielissään, kun HM osoittaa kiinnostuksensa niin selvästi.

OT: oon miettiny, että antaisin tyttärelleni nimeksi Ida, jos tytön joskus saan, mutta tää ketju osoittaa hyvin, miksi se ei ehkä kuitenkaan oo hyvä idea! Jos sitä ei korostetusti lausu yhdellä iillä, niin ihmiset usein kirjoittaa nimen kahdella iillä Iida. Jessen daamikin on oikeasti Ida.

Vierailija
1268/1792 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä, Satu ihan supersöpö ja herkkä, ihana maalaismurre. Tiia olis sille jesselle sopinut, 10v ikäero tossa vaiheessa ihan liikaa. Ida niin elämäniloinen, että häntä varmaan vaikea vastustaa. Minä keski-ikäinen rouvasihminenkin ryhdyin hänen seuraajakseen instassa.

Vierailija
1269/1792 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mun mielestä Katariina näyttää lähinnä vakavasti sairaalta sen ihon kanssa. On ihan älyttömän kalpea, ei enää hyvännäköistä. Pienesti päivettynyt iho olisi paremman näköinen.

Luonnostaan noin vaalealla on varmaan vaihtoehdot vähissä ton ruskettamisen suhteen. Ei varmaan kestä aurinkoa tai mitään solariumeja ja kaikki värit sais sen varmaan näyttämään oranssilta. Olen kiinnittänyt huomiota koko ohjelman ajan siihen että Katariinalla on aina paljon enemmän päällä kuin muilla tytöillä... joko Suomessa oli kuvattaessa kylmä tai suojautui silloinkin auringolta.  

Suomessa ihannoidaan rusketusta aivan naurettavuuksiin asti. Itse olen iholtani tyyppiä Katariina, ja olen oppinut pitämään sitä kauniina, mikä ei todellakaan ole ollut helppoa sosiaalisen paineen vuoksi. En kuitenkaan halua riskeerata terveyttäni auringon palvonnalla, ihoni ei sitä kestä. Tunnen myös oloni auringon paahteessa äärimmäisen epämukavaksi. 

Vierailija
1270/1792 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsi mä oon iloinen jos ne Jesse ja Ida oikeesti seukkaa. Niin ihana pari. <3

Vierailija
1271/1792 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa tosi paljon Erickin daamien puolesta jos mies ei ole yhtään tosissaan :( Katariina ei varmaan helpolla löydä sopivaa kumppania ja Erickin kokee sellaisena.

Vierailija
1272/1792 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Iida Alma Pöystin sisko?

Ei ole. Serkku.

Tyttöjen isät ovat veljeksiä keskenään.

Vierailija
1273/1792 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä Idan kuuluisa taiteilijaperhe on siis Pöystejäkö? Ketkä hänen vanhempansa ovat?

Vierailija
1274/1792 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä ilmeisesti Tom Pöysti, äitiä en tiedä..

Vierailija
1275/1792 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nora ei tiennyt Jerry Maguirea..

Vierailija
1276/1792 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä Idan kuuluisa taiteilijaperhe on siis Pöystejäkö? Ketkä hänen vanhempansa ovat?

Isoisä Näyttelijä Lasse Pöysti, isä näyttelijä Tom Pöysti, setä ohjaaja Erik Pöysti, serkku näyttelijä Alma Pöysti, isoäiti näyttelijä Birgitta Ulffson

... Ja Ida Pöysti, tositv-tähti tuleva viidakon jätös sarjan keulakuva

Pojasta polvi paranee

Vierailija
1277/1792 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, kiitos infosta liittyen Idan taiteilijasukuun!

Jos joku tietää Idan äidin, niin infoa. Ei ole ilmeisesti julkisuuden nimiä.

nimim. 3 tarjottimella, sormet hiuksissa

Vierailija
1278/1792 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut hei, ihanaa et jotkut lähtee näihin tosi-tv-sarjoihin ja tuottaa tätä viihdettä. En oo pitkään aikaan nähnyt telkasta mitään näin koukuttavaa. Ihan siistiä ohjelmaa, ei suutelemista kummosempaa näytetä tai vihjata - paitsi täällä palstalla

Vierailija
1279/1792 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon herkästi ruskettuvaa tyyppiä,mutta haluaisin Nicole Kidman-tyyppisen ihon,niinkuin Katariinalla tässä ohjelmassa.Vaalea iho on kaunis! Kuulas ja heleä.

Täällä on vissiin liikaa WT-mammoja jotka jumittaa vuodessa '95.Ei,suihkurusketus ei ole in.Eikä rusketus kaunista ketään. Pieni päivetys ok!

Vierailija
1280/1792 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mimmi Pöysti lienee Idan isosisko?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän