Amerikan unelmavävy -liveseuranta
tässä ketjussa.
Siellähän on se gaykin mukana. Tiiraakohan suomalaisia poikia rannalla?
Kommentit (1792)
Oikeesti ne Idan rinnat :O. kauheaa katseltavaa, kun muuten kivan vartalon omaavalla tytöllä roikkuu rinnat navassa. Vaikea uskoa että Jesse valitsisi Sadun, Idan kanssa on ihan selkeä kemia. Satu ja Jesse ovat eri tasolla henkisesti ja jos Sadun kanssa alkaisi suhteeseen niin Jesselle se olisi työtä, koska tyttö on kuitenkin sen verran ujompi ja jollakin tavalla kauhean hauras.
Myös mun mielipide Erickistä on muuttunut. En tiedä pelkääkö mies päästää ihmisiä lähelleen, mutta mulla alkaa ainakin menemään maku ainaiseen läpänheittoon. Ihan kuin jätkä ei tietäisi yhtään mitä haluaa. Uskon että ei valitse kumpaakaan, tai jos valitsee niin suhde päättyy melko pian.
Tomin ja H-M:n kemia on kyllä aistittavissa aivan selkeästi ja uskon että he ovat "kestävin" pari näistä kaikista.
Vierailija kirjoitti:
PS. Idalla roikkuu muuten kaulassaan Pikku-Myy, kun taas Sadulla on se Jessen antama koru.
Ida rikkoi kaulakorun suutuspäissään, siksei ole se kaulassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jesse puhuu molemmille tytöille kuin valitsisi nämä. Typerää käytöstä.
Sehän kuuluu formaattiin!
Miehet eivät sanallakaan saa paljastaa valintaansa etukäteen ja joutuvat myös käyttäytymään sen mukaisesti.
Ei yhteisen tulevaisuuden maalailu sellaisen tyypin kanssa, jonka aikoo heivata "kuulu formaattiin". Esim erick oli hyvin tasapuolinen molemmille ilman turhia toiveiden herättelyjä.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi mittään, mutta mulle tulee Idasta mieleen joku legendaarinen pohjoismainen hahmo.
Ida on kuin Suomisen Olli, Peppi Pitkätossu, naispuolinen Vaahteranmäen Eemeli ja pikku-Myy. Sekoitus näitä kaikkia. :)
PS. Idalla roikkuu muuten kaulassaan Pikku-Myy, kun taas Sadulla on se Jessen antama koru.
Johtunee ulkonäön lisäksi siitä, että Idalla on erittäin ilmeikkäät kasvot! Näyttelijäsuvun geenit näkyvät selkeästi noissa ääri-ilmeikkäissä kasvoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ida rikkoi kaulakorun suutuspäissään, siksei ole se kaulassa.
Sehän rikkoutui ja vietiin korjaamoon yli kuukautta aiemmin. Kyllä on korjattu jo moneen kertaan siinä ajassa. Kultakorun korjaus kestää 1-2 viikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti ne Idan rinnat :O. kauheaa katseltavaa, kun muuten kivan vartalon omaavalla tytöllä roikkuu rinnat navassa. Vaikea uskoa että Jesse valitsisi Sadun, Idan kanssa on ihan selkeä kemia. Satu ja Jesse ovat eri tasolla henkisesti ja jos Sadun kanssa alkaisi suhteeseen niin Jesselle se olisi työtä, koska tyttö on kuitenkin sen verran ujompi ja jollakin tavalla kauhean hauras.
Myös mun mielipide Erickistä on muuttunut. En tiedä pelkääkö mies päästää ihmisiä lähelleen, mutta mulla alkaa ainakin menemään maku ainaiseen läpänheittoon. Ihan kuin jätkä ei tietäisi yhtään mitä haluaa. Uskon että ei valitse kumpaakaan, tai jos valitsee niin suhde päättyy melko pian.
Tomin ja H-M:n kemia on kyllä aistittavissa aivan selkeästi ja uskon että he ovat "kestävin" pari näistä kaikista.
Mä oon miettinyt samaa Erickistä, että pelkääkö vaan päästää ihmisiä lähelleen. Kun luin juttuja MTV:n sivuilta ja vertasin kuvaa Erickistä ja Essistä, Erickiin ja Katariinaan on selvää, että tolla miehellä on tunteita Katariinaa kohtaan... Näkeehän sen katseestakin. Näyttää kovin ihastuneelta, kun taas katse Essiä kohtaan on ihan tyhjä. Uskaltaisipa sitten vaan päästää lähelleen jos valitsee Katariinan. :)
Snoop Dogg! Doggy bag! Noilla kahdella vaan synkkaa! Ei voi mitään. Erick valitsee Katariinan! :))))
Tai ehkäpä Erick ei vain syttynyt kenestäkään ehdokkaasta tarpeeksi? Ei kai sekään mikään synti ole? On kuitenkin avoimin mielin viettänyt aikaa kummankin kanssa ja mielestäni kohdellut daamejaan varsin tasapuolisesti.
Loistavaa viihdettä! Hyvät kundit ja ihanat daamit. Jesse ottaa Idan, Tom henna-marian ja erick essin, näin veikkaan. Ida on täynnä elämäniloa, siinä onkin jesselle kesyttämistä
Miksi kukaan ei mainitse sitä että tollanen nörde kuin Erick vei Katariinan The Viper Room:iin?! Hitto vieköön! Onnekas tyttö.
Essi on hottis ja Katariina ulkonäöltään vaatimattomampi. Saa nähdä mikä on Erickille tärkeämpää... ulkonäkö vai enempi sisältö.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi mittään, mutta mulle tulee Idasta mieleen joku legendaarinen pohjoismainen hahmo.
Ida on kuin Suomisen Olli, Peppi Pitkätossu, naispuolinen Vaahteranmäen Eemeli ja pikku-Myy. Sekoitus näitä kaikkia. :)
Oli Idallakin silloin, kun tapasivat äidin ja siskon.
Jesse ottaa Idan.
Erick ottaa Katariinan
Tom ottaa Heidi-Marian
huippuviihdettä kirjoitti:
Loistavaa viihdettä! Hyvät kundit ja ihanat daamit. Jesse ottaa Idan, Tom henna-marian ja erick essin, näin veikkaan. Ida on täynnä elämäniloa, siinä onkin jesselle kesyttämistä
Kuka on henna-maria?
Mä en jotenkin tykkää siitä Katariinasta, vaikuttaa jokseenkin ylimieliseltä. Outoa sinänsä kun ei ulkoisesti ole juuri mistään kotoisin.
Missä tieto siitä että Jesse valitsee Iidan?
Iita se oli joka Jessen kanssa muhinoi! Faktatieto
Eikö kukaan kiinnittänyt huomiota siihen, kun Katariina kertoi olevansa miesten osastolla esimiehenä tms. ja Essi siihen sitten, että "joo mäki oon ollu vaateliikkeessä myyjänä" :DD En tiedä oliko tahatonta vai ei, mutta kuulosti piikiltä.
Katariina on täysin meikitön ja silti kaunis. Tosin en ymmärrä miksei tuollaisessa tilanteessa meikkaa vähän. Kunnon meikillä olis huippukaunis.
Vierailija kirjoitti:
Katariina on täysin meikitön ja silti kaunis. Tosin en ymmärrä miksei tuollaisessa tilanteessa meikkaa vähän. Kunnon meikillä olis huippukaunis.
Onhan sillä meikkivoidetta ja valokynää. En ymmärrä miksei yhtään varjostuksia. Kaksi vampyyriä ovat Erickin kanssa. Essi on kaunis!
Ida sopii paremmin Jesselle. Jesse on hauska ja rento hänen kanssaan.