Mitä sellaista sinä kehtaat tehdä, mitä moni muu ei kehtaa?
Kommentit (151)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alfa uros kirjoitti:
Kehtaan pokailla varattuja naisia, ainut tarkoitus päästä panemaan ja härnätä niiden miehiä.
Oikea mies ei toimi noin. Ymmärrät kun kasvat.
Miten isoksi pitää kasvaa? Olen 184cm/90kg/38v.
Oltais hyvä pari tuon yhden naisen kanssa, pokailtais kaikkien tuttujen ja tuntemattomien puolisot.
Niin isoksi,että olet mies myös henkisesti.Ihme apinoita täällä palstalla,kun eivät pysty hillitsemään sukupuoliviettiään.Sehän ihmisen erottaa muista lajeista,järjen käyttö.
Minä kehtaan:
* Olla oma itseni
* Kysyä sitä, mistä muut vaikenevat
* Sanoa rehellisesti mitä ajattelen, jos mielipidettäni pyydetään ja vaikke pyydettäisikään (töykeä en toki ole).
* Puuttua epäkohtiin esim. kiusaamiseen vaikka olisin ohikulkija
* Käydä kysymässä "onko kaikki ok" jos joku nukkuu/makaa julkisella paikalla
* Komentaa myös toisten lapsia, kun ovat meillä tai käyttäytyvät törkeästi.
* Pierrä miehen aikana.
* Olla huomion keskipisteenä ja luennoida vaikka sadoille ihmisille
Useimmiten olen aika introvertti, joten "kehtaamiseni" tulee välillä ihmisille yllätyksenä. Mua ei kiinnosta yhtään, mitä muut musta ajattelee.
kehtaan pitää tiukkoja legginssejä lyhyen paidan kanssa vaikka takamukseni on iso
kehtaan käräyttää varkaan ja olen niin monta kertaa kaupassa tehnytkin. Siis asiakkaan roolissa, en ole vartija/myyjä.
Pystyn myöntämään että olen ollut väärässä (suuttumatta tai ilman marttyyriasennetta). Välillä tuntuu, että ihmiset väittää vastaan ja jankkaa uuvuksiin asti olleessaan väärässä, jotta eivät nolaa itseään. Mulle ei ole mikään vaikea asia myöntää olleeni väärässä. Siitähän sitä oppii.
Vierailija kirjoitti:
kehtaan pitää tiukkoja legginssejä lyhyen paidan kanssa vaikka takamukseni on iso
OT mutta minkäänkokoisen takamuksen kanssa legginsejä ei pitäisi käyttää sellaisenaan.Ne on kuin naisten versio Veijo-kalsareista.
Vierailija kirjoitti:
Meikata, vaikka olen mies. Vanhemmat ämmät, kaljaukot, wt:t ja elämämkoululaiset kyttää ja paheksuu, mutta eipä kiinnosta. Lisäksi voin tanssia kadulla, keskustella outojen ihmisten kanssa, mennä yksin taidenäyttelyyn, elokuviin, hienoon raflaan... Alasti en uskalla olla julkisella paikalla. Tosin eipä minulla ole tarvettakaan.
lähdetäänkö kahville? Kuullostat.. wau :-D
Vierailija kirjoitti:
Kehtaan käyttää epämuodikkaita kirppisvaatteita.
Sama, paitsi löytyy sieltä ihan muodikkaitakin vaatteita.
Välillä harmittaa kun joutuu ostamaan normihinnalla jotain kun yleensä maksaa vain muutaman euron vaatteista.
Käyn miesten vessassa jos naisten vessaan on pitkä jono. Siis semmonen yksittäinen vessa. Teinit kattoo joskus järkyttyneenä. Siinähän jonottavat.
Aika helvetin moni teistä "oman tien kulkijoista" kuulostaa varsinaiselta kusipäältä.
Vierailija kirjoitti:
Aika helvetin moni teistä "oman tien kulkijoista" kuulostaa varsinaiselta kusipäältä.
Sinä taas vaikutat tosi ihanalta ihmiseltä ;O)
kehtaan olla meikittä, en siis meikkaa koskaan, missään.
voin hyvin käydä kaupoilla/kahvilla yksin ja itse asiassa vaikkapa keskustassa ollessani mieluummin olen yksin niin ei tartte hengailla ylimääräisiä.
Kehtaan antaa hyvää ja huonoa palautetta jos sille on aihetta. Aina asiallisesti. Olen itse asiakaspalvelussa.
Kehtaan puuttua tilanteeseen jos näen vääryyttä. Kiusaamista etc
Kehtaan itse pyytää apua esim kaupassa jos siihen on aihetta.
Kehtaan myöntää virheeni jos siihen on oikeat, aiheelliset perustelut.
Pienen harjoittelun jälkeen olen kehdannut vetää itseltäni ja muilta käteen julkisesti. Rimmausta julkisesti olen ajatellut kokeilla seuraavaksi. Salassa ollaanki jo vähän testattu ja ottavana osapuolena erektio pysyy, mutta antavana osapuolena meinaa vähän lörpsähtää, jos ei ole nuorista pojista kyse.
Pieraista töräyttää niin kovaa,ettei kenellekkään jää epäselväksi mikä oli ja mistä tuli!
Vierailija kirjoitti:
Kehtaan liikkua yksin kaupoissa, käydä ravintolassa syömässä, kahvilla. En tarvitse kaveria joka asiaan. Kehtaan olla poissa sosiaalisesta mediasta
m26
Kait nyt jokainen normaali ihminen kehtaa käydä kaupassa ja kahvilla.Mitä siinä voi olla kehtaamista?Eikö ole tavallista päivittäistä toimintaa?
Vempele kirjoitti:
Pienen harjoittelun jälkeen olen kehdannut vetää itseltäni ja muilta käteen julkisesti. Rimmausta julkisesti olen ajatellut kokeilla seuraavaksi. Salassa ollaanki jo vähän testattu ja ottavana osapuolena erektio pysyy, mutta antavana osapuolena meinaa vähän lörpsähtää, jos ei ole nuorista pojista kyse.
Miksi alapeukut. Ei kovin moni kovakaan jätkä ole kehdannut lähtä tähän mukaan.
Kehtaan ostaa wc-paperia ja kortsuja lähikaupasta häpeilemättä.
Wow, hienoa, että joukossamme on myös rohkeita, jotka uskaltavat olla oma itsensä häpeilemättä tai nöyrtymättä, oman tiensä kulkijoita! Itse en näihin valitettavasti kuulu, enkä keksi mitään, mitä tännekään voisi paljastaa.
Ihailen teitä, ehkä kuulun joukkoonne vielä joskus.
Ihan samat taalla!