Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sellaista sinä kehtaat tehdä, mitä moni muu ei kehtaa?

Vierailija
23.02.2016 |

-

Kommentit (151)

Vierailija
81/151 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehtaan mennä kauppaan just niillä vaatteilla mitä sattuu olemaan päällä esim nokian kumisaappailla ja mieheni vanhoilla verkkari/gollegehousuilla. Ostan myös siteet, tamponit ja kaljat ilman nolostelua. Kehtaan esiintyä missä vain ja pitää vaikka yllättäen pikaesitelmän/puheen jostain aiheesta jos pyydetään. Olen nainen ja kehtaan sanoa että tykkään oluesta ja inhoan valkoviiniä. Ostan ja käytän juuri sellaisia vaatteita, kodintarvikkeita ja huonekaluja mitä haluan ja mistä pidän - ei mitään väliä ovatko ne muodissa tai mitä mieltä muut ovat niistä. Kehtaan ostaa (ja ottaa vastaan ilmaiseksi) käytettyjä vaatteita ja huonekaluja vaikka olisi varaa ostaa uusiakin. Kehtaan sanoa kaikille, että minulla ei ole facebookia eikä myöskään tule!

Ihan samat taalla!

Vierailija
82/151 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alfa uros kirjoitti:

Kehtaan pokailla varattuja naisia, ainut tarkoitus päästä panemaan ja härnätä niiden miehiä.

Oikea mies ei toimi noin. Ymmärrät kun kasvat.

Miten isoksi pitää kasvaa? Olen 184cm/90kg/38v.

Oltais hyvä pari tuon yhden naisen kanssa, pokailtais kaikkien tuttujen ja tuntemattomien puolisot.

Niin isoksi,että olet mies myös henkisesti.Ihme apinoita täällä palstalla,kun eivät pysty hillitsemään sukupuoliviettiään.Sehän ihmisen erottaa muista lajeista,järjen käyttö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/151 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kehtaan:

* Olla oma itseni

* Kysyä sitä, mistä muut vaikenevat

* Sanoa rehellisesti mitä ajattelen, jos mielipidettäni pyydetään ja vaikke pyydettäisikään (töykeä en toki ole).

* Puuttua epäkohtiin esim. kiusaamiseen vaikka olisin ohikulkija

* Käydä kysymässä "onko kaikki ok" jos joku nukkuu/makaa julkisella paikalla

* Komentaa myös toisten lapsia, kun ovat meillä tai käyttäytyvät törkeästi.

* Pierrä miehen aikana.

* Olla huomion keskipisteenä ja luennoida vaikka sadoille ihmisille 

Useimmiten olen aika introvertti, joten "kehtaamiseni" tulee välillä ihmisille yllätyksenä. Mua ei kiinnosta yhtään, mitä muut musta ajattelee.

Vierailija
84/151 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kehtaan pitää tiukkoja legginssejä lyhyen paidan kanssa vaikka takamukseni on iso

Vierailija
85/151 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kehtaan käräyttää varkaan ja olen niin monta kertaa kaupassa tehnytkin. Siis asiakkaan roolissa, en ole vartija/myyjä.

Vierailija
86/151 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn myöntämään että olen ollut väärässä (suuttumatta tai ilman marttyyriasennetta). Välillä tuntuu, että ihmiset väittää vastaan ja jankkaa uuvuksiin asti olleessaan väärässä, jotta eivät nolaa itseään. Mulle ei ole mikään vaikea asia myöntää olleeni väärässä. Siitähän sitä oppii. 

Vierailija
87/151 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kehtaan pitää tiukkoja legginssejä lyhyen paidan kanssa vaikka takamukseni on iso

OT mutta minkäänkokoisen takamuksen kanssa legginsejä ei pitäisi käyttää sellaisenaan.Ne on kuin naisten versio Veijo-kalsareista.

Vierailija
88/151 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meikata, vaikka olen mies. Vanhemmat ämmät, kaljaukot, wt:t ja elämämkoululaiset kyttää ja paheksuu, mutta eipä kiinnosta. Lisäksi voin tanssia kadulla, keskustella outojen ihmisten kanssa, mennä yksin taidenäyttelyyn, elokuviin, hienoon raflaan... Alasti en uskalla olla julkisella paikalla. Tosin eipä minulla ole tarvettakaan.

lähdetäänkö kahville? Kuullostat.. wau :-D

Vierailija
89/151 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehtaan käyttää epämuodikkaita kirppisvaatteita.

Sama, paitsi löytyy sieltä ihan muodikkaitakin vaatteita.

Välillä harmittaa kun joutuu ostamaan normihinnalla jotain kun yleensä maksaa vain muutaman euron vaatteista.

Vierailija
90/151 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn miesten vessassa jos naisten vessaan on pitkä jono. Siis semmonen yksittäinen vessa. Teinit kattoo joskus järkyttyneenä. Siinähän jonottavat.

Vierailija
91/151 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika helvetin moni teistä "oman tien kulkijoista" kuulostaa varsinaiselta kusipäältä.

Vierailija
92/151 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika helvetin moni teistä "oman tien kulkijoista" kuulostaa varsinaiselta kusipäältä.

Sinä taas vaikutat tosi ihanalta ihmiseltä ;O)

Vierailija
93/151 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kehtaan olla meikittä, en siis meikkaa koskaan, missään.

voin hyvin käydä kaupoilla/kahvilla yksin ja itse asiassa vaikkapa keskustassa ollessani mieluummin olen yksin niin ei tartte hengailla ylimääräisiä.

Vierailija
94/151 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaan antaa hyvää ja huonoa palautetta jos sille on aihetta. Aina asiallisesti. Olen itse asiakaspalvelussa.

Kehtaan puuttua tilanteeseen jos näen vääryyttä. Kiusaamista etc

Kehtaan itse pyytää apua esim kaupassa jos siihen on aihetta.

Kehtaan myöntää virheeni jos siihen on oikeat, aiheelliset perustelut.

Vierailija
95/151 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienen harjoittelun jälkeen olen kehdannut vetää itseltäni ja muilta käteen julkisesti. Rimmausta julkisesti olen ajatellut kokeilla seuraavaksi. Salassa ollaanki jo vähän testattu ja ottavana osapuolena erektio pysyy, mutta antavana osapuolena meinaa vähän lörpsähtää, jos ei ole nuorista pojista kyse.

Vierailija
96/151 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieraista töräyttää niin kovaa,ettei kenellekkään jää epäselväksi mikä oli ja mistä tuli!

Vierailija
97/151 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehtaan liikkua yksin kaupoissa, käydä ravintolassa syömässä, kahvilla. En tarvitse kaveria joka asiaan. Kehtaan olla poissa sosiaalisesta mediasta

m26

Kait nyt jokainen normaali ihminen kehtaa käydä kaupassa ja kahvilla.Mitä siinä voi olla kehtaamista?Eikö ole tavallista päivittäistä toimintaa?

Vierailija
98/151 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vempele kirjoitti:

Pienen harjoittelun jälkeen olen kehdannut vetää itseltäni ja muilta käteen julkisesti. Rimmausta julkisesti olen ajatellut kokeilla seuraavaksi. Salassa ollaanki jo vähän testattu ja ottavana osapuolena erektio pysyy, mutta antavana osapuolena meinaa vähän lörpsähtää, jos ei ole nuorista pojista kyse.

Miksi alapeukut. Ei kovin moni kovakaan jätkä ole kehdannut lähtä tähän mukaan.

Vierailija
99/151 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaan ostaa wc-paperia ja kortsuja lähikaupasta häpeilemättä.

Vierailija
100/151 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wow, hienoa, että joukossamme on myös rohkeita, jotka uskaltavat olla oma itsensä häpeilemättä tai nöyrtymättä, oman tiensä kulkijoita! Itse en näihin valitettavasti kuulu, enkä keksi mitään, mitä tännekään voisi paljastaa. 

Ihailen teitä, ehkä kuulun joukkoonne vielä joskus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi