Miksi täällä ei tykätä siitä jos kerron jotain positiivista elämästäni?t.ammattivalittaja
Miksi siihen kommentoidaan aina negatiivisesti jos joskus elämässäni tapahtuu jotain hyvää.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Mitäs hyvää nyt on tapahtunut?
Ihan yleisesti tarkoitan. Ilmeisesti palstalaisten mielestä mun elämäni pitäisi aina olla surkeaa.ap
Ihmiset on kyllästyneitä siihen, että sä raportoit täällä KOKO elämäsi. Ei tämä ole mikään henkilökohtainen päiväkirja eikä sun tarvitse ilmoittaa netissä, että äsken aivastin (tai olin aivastamatta).
Vierailija kirjoitti:
Miksi siihen kommentoidaan aina negatiivisesti jos joskus elämässäni tapahtuu jotain hyvää.
Suurinosa palstalaisista inhoaa sua koska olet niin helvetin rasittava ämmä joka on yleensä aina kitisemässä jostain jonka voisi omilla toimillaan ratkaista, mutta ei kuitenkaan kiinnosta itse mitään asialle tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurinosa palstalaisista inhoaa sua koska olet niin helvetin rasittava ämmä joka on yleensä aina kitisemässä jostain jonka voisi omilla toimillaan ratkaista, mutta ei kuitenkaan kiinnosta itse mitään asialle tehdä.
Mutta kun en mä aina kitise.ap
Mitäs positiivista sulle on tapahtunut? Multa on mennyt ihan ohi. Yleensä sä vaan kitiset, rutiset ja vänkäät.
Yleensä kohta joku tulee väittämään, ettei se mitä ammattivalittaja on sanonut, olekaan totta vaan se on joku muu ja oikea ammattivalittaja on köyhä ja lihava ja kaikki on huonosti. Ei pysy perässä kuka mitäkin valehtelee, joten oletan, että kaikki on valetta.
Mä en muista, että sä ikinä olisit kertonut elämästäsi mitään positiivista. Edes Aruban auringosta sä et keksinyt mitään kivaa sanottavaa, vaan istuit siellä jossain kolossa syytämässä palstalle niitä samoja valituksia kuin aina (kun ei edes aiheet koskaan muutu). Sen kerran elämässäsi, kun tuollaiselle lomalle pääsit.
Koska tyytyväinen ihminen on av-asteikolla idiootti wannabe kokoomuslainen. Täällä kuuluu olla tavallinen reilu kunnon kansalainen, siis kaunainen, katkera, kateellinen ja kiukkuinen.
Mitäs hyvää nyt on tapahtunut?