Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sellaista sinä kehtaat tehdä, mitä moni muu ei kehtaa?

Vierailija
23.02.2016 |

-

Kommentit (151)

Vierailija
141/151 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kiva aloitus.

Samoja sitä minäkin; uskallan pitää toisten puolta, aika vaarallisissakin tilanteissa. Joudun usein juttuun ventovieraitten kanssa. Pysähdyn usein kun näen nuoria tupakoimassa ja juttelen tupakoinnin haittavaikutuksista. Pidän oman pukeutumistyylini. Uskallan esittää "tyhmiä" kysymyksiä. Suomalaiseen tapaan sanon asiat niin kuin ne ovat enkä kiertele tai muuntele.

Vierailija
142/151 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaan olla naisellinen.Pitää huolta ulkonäöstäni ja panosta myös itseeni.Pukeudun naisellisesti ja olen huoliteltu.Sehän on täällä toppahousumaassa synti ja häpeä!Pitäisi laahustaa tympeä ilme naamalla pieruverkkareissa maan tavan mukaan,muuten katsotaan kieroon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/151 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kehtasin mennä nettideitelle. :)

Vierailija
144/151 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäsin avata tätä ketjua kun oletin, että täältä löytyy vaikka mitä moukkamaista. Mutta eipä paljon löytynytkään, hyvä!

Vierailija
145/151 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän minihameita ilman pikkuhousuja ja käytän cheeksit paljastavia shortseja kaupoilla sekä pyllistelen niissä komeitten miesten edessä..

Vierailija
146/151 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huutaa hävyttömyksiä maahanmuuttajille

Se, että käyttäytyy kuin urpo vähämieleinen rasisti, ei ole sama kuin että rohkeasti kehtaa tehdä jotain mitä muut eivät. Tuollainen käytös tarkoittaa vain sitä, että olet urpo vähämielinen rasisti.

Vierailija
147/151 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoa julkisesti sen mitä moni ajattelee. Esim. pankin jonossa eikö tämä perkele etene? Muoti ei ole kiinostanut ikinä ja mua huvitti kun joku ihmetteli etten tiennyt yhtään suomimissiä lolan jälkeen. En kyllä tiennyt sitä ennenkään kuin jonkun armi kuuselan. Kuka se nyt sitten olikaan?

En tiedä meneekö kehtaamiseen mutta kerrotaan. Auto temppuili ja oli vähän rikki. Poliisi pysäytti, puhallutti ja katsoi kortin. Sitten sanoi että pysäytettiin kun auto kuulostaa vähän rikkinäiseltä. Mulla paloi käämi, huusin että kuuleehan sen että pakoputki on vittu hajalla. Ihme poliisi kun sanoi että rauhoitu ja korjauta se. Ei sakkoja eikä mitään nyt lähdet jätkä putkaan. Kyllä ne sheriffitkin osaa olla ihan mukavia ilman kameraakin. Tapahtumasta yli 20 vuotta.

Mitä tekemistä huonojen käytöstapojen kehuskelulla on tässä keskustelussa?

Vierailija
148/151 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaan käydä baarissa, elokuvissa tai vaikkapa lätkäpelissä yksin, jos kukaan kaveri ei lähde mukaan. Hämmästyttävän moni ei tällaista kehtaa. Käyn monesti myös matkoilla ihan yksin. Sen lisäksi kehtaan sanoa kelle tahansa, enkä häpeile sitä mitenkään, että katson kaikki saippua-, tositv- ja hömppäsarjat mitä ikinä huvittaa. Enenevässä määrin olen alkanut myös höpötellä täysin tuntemattomien kanssa ihan arkisissa tilanteissa. Olen huomannut, että se taito ja taipumus karttuu iän myötä ainakin omalta osaltani.

Vierailija
149/151 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaan kulkea tarvittaessa tavallisissa kotivaatteissa kaupungilla.

Kehtaan poimia roskat ja palautuspullot maasta ja viedä ne roskiin / kauppaan.

Kehtaan kysyä tyhmiä kysymyksiä.

Kehtaan esiintyä isollekin yleisölle tai medialle. En kuitenkaan tyrkytä itseäni esiintymisiin, työni puolesta pystyisin olemaan nykyistä enemmänkin esillä.

Kehtaan laulaa ja lässyttää julkisesti lapselleni sekä leikkiä hänen kanssaan.

Kehtaan olla ajattelematta liikaa sitä, mitä ihmiset minusta ajattelevat. Eivät kuitenkaan edes ajattele minua kovin usein.

Kehtaan penkoa alennushyllyt / alennuskorit kaupassa. Kehtaan kantaa vaatteita ja tavaroita kirpparilta kotiin.

Kehtaan tinkiä, jos siihen on mahdollisuus.

Vierailija
150/151 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaan lukea ja osallistua vauva.fi -keskusteluihin vaikka olen mies. Suurin syy siihen on se, että täällä on mielenkiintoisemmat keskustelunaiheet ja vähemmän riidanhaastajia kuin monilla muilla foorumeilla.

Vierailija
151/151 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottaa sen viimeisen kakkupalan.

Ahne

Olisihan se tietysti parasta heittää aina viimeinen herkku roskiin,kun kukaan ei kehtaa ottaa sitä ettei leimaannu ahneeksi :D En ole tuo lainattu,mutta en ole koskaan ymmärtänyt,miksi kylässä "kuuluu kursailla"(toki täytyy ottaa huomioon muutkin syöjät/kahvittelijat,mutta siis kursailla näön vuoksi.)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän