Mitä sellaista sinä kehtaat tehdä, mitä moni muu ei kehtaa?
Kommentit (151)
Vierailija kirjoitti:
Uskallan kysyä apua kaupassa, vaikka joku saattaisi sivukorvalla kuulla sen.
Mitä kummaa? Pelottaako jotain kysyä kaupassa apua, ja syynä vielä se että joku sivullinen voi sen kuulla?
Kehtaan pitää tyynesti pääni kiinni, vaikka joku toitottaisi seurassani omia, vääriä mielipiteitään ja yllyttäisi provosoivasti muita väittelyyn vain lytätäkseen heidät ja osoittaakseen, miten välinpitämätön juntti oikein onkaan. "En välitä muiden mielipiteistä - mutta muiden pitää välittää minun mielipiteistäni, koska kehtaan aina sanoa, mitä mieltä olen!"
Käyttää kilttiä (ja jopa joitakin 'suht'neutraaleja'esim. farkku- tai vakosametti -) hameita toisinaan (=useinkin)silloin kun haluan -vaikka siis olenkin mies.
Vieraat kotonani joille se ei sovi,pysykööt sitten poissa.
Kehtaan sanoa ruuasta totuuden ravintolassa, kun tarjoilija konemaisesti kysyy Maistuiko? Vaikka rakentavasti sanonkin, niin joskus on mennyt tarjoilijalta pasmat sekaisin kun ei ole moiseen tottunut.
Hankkia lapsen tietoisesti yksin.
Esiintyä, pitää seminaareja, laulaa suuren yleisön edessä. Kehtaan käydä syömässä yksinäni.
Vierailija kirjoitti:
Ihastua 40+ naiseen
Good for you, babe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihastua 40+ naiseen
Good for you, babe.
Juu, puuttuu enää, että saisi vastakaikua :-)
Vierailija kirjoitti:
Hassua, kuinka moni pitää hyvänä asiasa sitä, että kehtaa "nostaa kissan pöydälle" ja puhua suunsa puhtaaksi ...
No, kissa pöydällä ja suu puhtaaksi eivät ole samoja asioita.. Minä en olisi ylpeä siitä, jos olisin sellainen, joka aina puhuu suunsa puhtaaksi muiden mielipiteistä välittämättä. Sehän on vain moukkamaista, törkeää ja osoitus kyvyttömyydestä hoitaa asioita sivistyneesti.. Suoraan on kyllä hyvä pystyä puhumaan sillon kuin on tarvis.
Kissan pöydälle nostamisella tarkoitan sitä (ja tätä se oikeasti alunperin tarkoittaakin), kun usein on asioita, joista pitäisi saada puhutuksi, mutta kukaan ei uskalla ottaa esille tai aloittaa.. Olen useinkin tehnyt sen, että olen "pelastanut" muut ottamalla kiusallisen aiheen esiin, niin työ- kuin yksityiselämässäkin, yleensä se aiheuttaa ihmisissä kiitollisuutta ja helpotusta, toisin kuin tuo "suu puhtaaksi"..
Kiivetä puuhun, mennä lasten kanssa hyppimään ruutua, tanssia kadulla musiikin tahtiin ja kasvattaa pelkät.
Onko todellakin jollekin erityistä kehtaamista normaalien tavaroiden kuten tamponien, kortsujen ja VESSAPAPERIN osto? Ihnan normaaleja arkiasioita....
Kehtaan mennä marketissa ostoskärryn kanssa niin, että ensin muutamalla juoksuaskeleella vauhtia ja sit käsien varaan ikään kuin kyytiin siihen! Niinku lapsena joskus tehtiin pikkukärryillä. :D Musta se on hirmu hauskaa ja ihmisiä joskus hymyilyttää kun ne kattoo, varsinkin lapset on ihmeissään. Miestä hävettää tuo, mutta hän ei onneksi käykään kaupassa mun kanssa. Eli teen sitä toisinaan, varsinkin jos olen tosi hyvällä tuulella.
Niin, ja en ole nähny kenenkään aikuisen tekevän niin, joten ehkä joku ei kehtaa tai toisille ei tule mieleenkään. :)
Vierailija kirjoitti:
Kehtaan mennä marketissa ostoskärryn kanssa niin, että ensin muutamalla juoksuaskeleella vauhtia ja sit käsien varaan ikään kuin kyytiin siihen! Niinku lapsena joskus tehtiin pikkukärryillä. :D Musta se on hirmu hauskaa ja ihmisiä joskus hymyilyttää kun ne kattoo, varsinkin lapset on ihmeissään. Miestä hävettää tuo, mutta hän ei onneksi käykään kaupassa mun kanssa. Eli teen sitä toisinaan, varsinkin jos olen tosi hyvällä tuulella.
Niin, ja en ole nähny kenenkään aikuisen tekevän niin, joten ehkä joku ei kehtaa tai toisille ei tule mieleenkään. :)
Harvoin kaupassa asioidessani tarvitsen ostoskärryjä, mutta niillä harvoilla kerroilla kun kärryt ovat käytössä niin kyllä tulee kärryillä ajeltua.
t. mies 35
Pyytää ohjeita/apua tuntemattomilta
Puhua englantia
Sanoa mielipiteeni
Tilata sitä jälkiruokaa halutessani, vaikka muut eivät tilaisi
Tehdä asioita, joita haluan. Esim pelata pelejä ihan avoimesti, vaikka usein tuleekin paheksumista tai "eikös se oo lapsellista?" -kyselyjä
Vierailija kirjoitti:
Ottaa sen viimeisen kakkupalan.
Ahne
Ostaa vaimolle kuukautistarvikkeita.
Kehtaan sanoa ei asioille ja tekemisille, jotka eivät kiinnosta tai ei huvita. Kehtaan myös sanoa suoraan, jos en jaksa.
En todellakaan ala selittelemään miksei Facebookia ole, ei tulisi mieleenkään! Sanon vaan tiukasti etten sinne tule kun keskustelukumppani yrittää kuitenkin vängätä että "voihan sinne rekisteröityä ihan sen ja tuon jutun takia, ei siellä tarvitse koko aikaansa viettää".