Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksi velvollisuutena suhteessa?

Vierailija
22.02.2016 |

Onko seksi mielestänne velvollisuus suhteessa? Eli on pakko antaa vaikei huvittaisi? Mietin, että se on oikeastaan aika epäkiihottava ajatus. Kielletyt asiat usein ovat kiihottavia. Velvollisuus kuulostaa sanana hyvin tylsältä. Onko avioliitto usein seksin kuolema?

Kommentit (98)

Vierailija
1/98 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi ei todellakaan ole suhteessa mikään velvollisuus.

Vierailija
2/98 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/98 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ovat ne, joiden mielestä seksi on velvollisuus? Tätä palstaa lukiessa olen huomannut, että monen mielestä naisen (tai miehen? koskeeko tämä myös miehiä?) pitää antaa ruumiinsa toisen käyttöön vaikka ei haluja olisi.

Vierailija
4/98 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on velvollisuus (molempien) panostaa siihen että seksi maistuu ja sitä ei tarvi pitää velvollisuutena.

Vierailija
5/98 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanni kirjoitti:

Seksi ei todellakaan ole suhteessa mikään velvollisuus.

Eikä miehen ole velvollisuus olla naiselle hellä tai jakaa tulotasoaan.

Vierailija
6/98 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on velvollisuus (molempien) panostaa siihen että seksi maistuu ja sitä ei tarvi pitää velvollisuutena.

Kyllä ! Meillä mies joskus heittää seksin jälkeen että suoritti aviovelvollisuuttaan, koska minä olen meistä seksinnälkäisempi ja seksi on minulle suunnilleen tärkein asia parisuhteessa toisin kuin miehellle, mutta en loukkaannu kommentista koska näin ja koen miten mieskin oikeasti seksistä kanssani nauttii, kunhan haluaa ylläpitää sellaista henkevää imagoa, johon himojen orjuus ei istu :D

Vierailija
7/98 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä seksistä on tullut velvollisuus. Minun velvollisuuteni on kerran viikossa tarjota seksiä miehelleni, jotta hän pysyy jokseenkin tyytyväisenä ja suostuu osallistumaan edes vähän kaikkeen muuhun.

Olen todennut itselleni lopulta helpommaksi hammasta purren suorittaa aktin. Eihän se haluttomuuteeni ole apua tuonut eikä enää suoraan sanottuna edes kiinnosta päästä haluttimuudesta eroon. Tästä on tullut vain yksi saatanan rasittava askare vessan pesun ohella, joka pitää joka viikonloppu tehdä ja jonka jälkeen on ihana tunne, kun ei tarvii taas viikkoon vaivautua.

Vierailija
8/98 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä seksistä on tullut velvollisuus. Minun velvollisuuteni on kerran viikossa tarjota seksiä miehelleni, jotta hän pysyy jokseenkin tyytyväisenä ja suostuu osallistumaan edes vähän kaikkeen muuhun.

Olen todennut itselleni lopulta helpommaksi hammasta purren suorittaa aktin. Eihän se haluttomuuteeni ole apua tuonut eikä enää suoraan sanottuna edes kiinnosta päästä haluttimuudesta eroon. Tästä on tullut vain yksi saatanan rasittava askare vessan pesun ohella, joka pitää joka viikonloppu tehdä ja jonka jälkeen on ihana tunne, kun ei tarvii taas viikkoon vaivautua.

Mies saa pillua kerran viikossa sitten osallistuu vähän KAIKKEEN muuhun? Säälin miestäsi!

Vierailija
9/98 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten asiat nyt haluaa ajatella. Kyllä minusta rakkauskin on "velvollisuus" jota toiselta ehdoitta odotan ja jota ilman lähtisin kyllä heti kälppimään.

Mutta miksipä sitäkään ajatella tuolla tavalla negatiivisen kautta. Sama seksin ja muun läheisyyden kanssa. Ei pakko ole jos ei oikeasti halua, mutta sitten kannattaa jo miettiä onko koko suhteessa järkeä jos ei yhtään kiinnosta toisen (tai omat) tarpeet ja läheisyys. Kyllä seksiä pitää olla ja mahdollisimman molempia miellyttävällä tahdilla vieläpä. Mutta eipä sekään sen vaikeampaa ole, koska jos ei itse halua juuri sillä hetkellä, voi aina toisen hoidella innolla ja rakkaudella tai lähteä vain ennakkoluulottomasti mukaan ja pahimmassa tapauksessa innostua itsekin, kuten ainakin minulle käy ihan joka kerta jos ei itseä niin haluta, mutta kuitenkin lähden mukaan. Tadaa-olipas vaikeaa ja parisuhde kukoistaa. Meillä myös kokeillaan uusia asioita ja toteutetaan toisemme fantasioita ennakkoluulottomasti ja syyllistämättä, kovia rajoja toki kunnioittaen. Ei elämässä selviä ilman kompromisseja ja ihan mistä tahansa saa kyllä tehtyä hankalaa jos vain haluaa. Vaikka vaikea kuvitella miten jostain niin parhaasta asiasta kuin seksistä saa niin epämieluisaa tai hankalaa edes kun nautinnollisesta ja yhdistävästä asiasta kyse. Oikealla asenteella saa omaan elämäänsä niin paljon enemmän.

Sitä paitsi onhan se kiihottavaa ajatella suorittavansa velvollisuutta ja palvella enemmän tai vähemmän alistuen, hauskan leikinhän siitäkin saa. Tai toisin päin tietenkin myös. Mutta meillä nyt kinkyillään muutenkin minkä ehditään.

Vierailija
10/98 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies saa pillua kerran viikossa sitten osallistuu vähän KAIKKEEN muuhun? Säälin miestäsi!

Painotus on kyllä enemmänkin VÄHÄN kaikkeen muuhun. Ja sillä vähän kaunistellen tarkoitin, että mies edes vastaa lasten kysymyksiin, ei ärsyynny lasten puheesta, puhuu minulle, puhuu vanhemmilleni jos ovat käymässä eli on enemmän "normaali" eikä ihan saamarin vaikea.

Kaiken tämän saan pidettyä pois velvollisuus-seksillä. Voitte kuvitella, miten odotan miehen iän mukanaan tuomaa helpotusta tähän.

Vierailija
11/98 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Painotus on kyllä enemmänkin VÄHÄN kaikkeen muuhun. Ja sillä vähän kaunistellen tarkoitin, että mies edes vastaa lasten kysymyksiin, ei ärsyynny lasten puheesta, puhuu minulle, puhuu vanhemmilleni jos ovat käymässä eli on enemmän "normaali" eikä ihan saamarin vaikea.

Kaiken tämän saan pidettyä pois velvollisuus-seksillä. Voitte kuvitella, miten odotan miehen iän mukanaan tuomaa helpotusta tähän.

No eipähän tuo miehen käytös juuri ihmetytä, jos puolison asenne seksiin on tuollainen...

Vierailija
12/98 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei todellakaan minuakaan ihmetytä yhtään tuon miehen käytös, jos puolison asenne seksiin on tuollainen. Onneksi suhteeni ei ole tuollainen, olisi aivan hirveää, jos olisi tuollainen puoliso. 

Vierailija
13/98 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eipähän tuo miehen käytös juuri ihmetytä, jos puolison asenne seksiin on tuollainen...

Ei ihmetytä, mutta ei myöskään oikeuta kiusaamaan omia lapsiaan. Puistattaa kun ajattelen tuollaista avioliittoa. Kamalaa.

Vierailija
14/98 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole mikään velvollisuus eikä ihmisoikeus. Jos ei huvita niin ei huvita. Oman kehon käytöstä päättää vain henkilö itse.

Vierailija
15/98 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä v*ttua?

Mun mielestä toi mies taas vaikuttaa sellaiselta ihmisperseeltä ja äärimmäisen epäkiihottavalta luuserilta, etten ihmettele yhtään miksei tuota naista haluta seksi hänen kanssaan!

Olisi todella vastenmielistä nussia tollasen miehen kanssa, hyi hitto.

En voisi kunnioittaa tuollaista miestä, joten en haluaisi myöskään koskea sellaiseen ollenkaan.

Ja minä pidän seksiä lähtökohtaisesti ”velvollisuutena” ja asiana jota tehdään aina jos jompikumpi haluaa (ellei ole kipeänä tms.), mutta pidän toisaalta myös itsestäänselvänä, että molemmat kantaa vastuuta kodista, lapsista ym.

Eli joo ajattelen, että tottakai pitää ”antaa” seksiä jos mies haluaa, mutta en kyllä voisi koskeakaan mieheen joka on laiska, p*ska ja luuseri.

Mun elämässä vaan on ollut vain hyviä miehenmalleja, niin ei tule tällaisia kysymyksiä miettiessä edes ajatelleeksi, että on olemassa jotain epäkiihottavia lusmujakin jotka ei huolehdi perheestään.

Vierailija
16/98 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan asian ytimessä? Jos toisen ansiot 3 000 ja toisen 10 000 euroa kuukaudessa, todennäköisesti tuo enemmän ansaitseva mahdollistaa monia asioita perheessä. Silloin ei vähemmän ansaitsevan tule todeta, kyllähän minäkin käyn töissä ja vedota siihen vaan nähdä elämän realiteetit.

Vierailija
17/98 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ei ole velvollisuus tietenkään, mutta on jonkin verran velvollinen keskustelemaan asiasta. Eli toiselle pitää kyllä kertoa omista haluistaan tai haluttomuudestaan. Ei voi vain kerrasta toiseen torjua toista, mutta esittää, että kaikki olisi niin kuin ennenkin, vihjailla, että parisuhde on hyvä ja itsellä tunteita toista kohtaan, mutta sitten kuitenkin antaa aina pakit kun toinen yrittää lähestyä. Sellainen on mielestäni harhaanjohtamista jos ei voi sanoa ääneen, että "en halua sinua tai seksiä kanssasi, ei tee ikinä mieli, minua ei saa lämpenemään ajatukselle". Jos tuota ei saa suustaan vaan tarkoituksellisesti esittää tilanteen olevan parempi, jotta toinen ei nosta kytkintä, niin kyllä aika k-pää ja itsekäs on. Tätä tapahtuu myös niin, että mies ei saa sanotuksi, että "seksi ei enää huvita, haluan vain eläkeläisten kaverisuhteen vaikka ikää jotain 30 v". Haluttomuus pitää tunnustaa tai muuten syyllistyy salailuun ja se on mielestäni pidemmän päälle valehtelua ja hyväksikäyttöä (ei seksuaalista vaan henkistä).

Vierailija
18/98 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tajunnut tuota, että jos itsellä ei tee seksiä mieli pitäisi toinen kuitenkin "hoidella". Jos minun ei tee seksiä mieli, se myös tarkoittaa sitä, etten sitä myöskään toiselle silloin tahdo antaa. 

Vierailija
19/98 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet parisuhteessa, niin mielestäni suhteessa seksi on velvollisuus. Täsmennettynä iloinen ja nautinnollinen velvollisuus. Kummankin on huolehdittava omasta ja puolisonsa seksuaalihyvinvoinnista.

Olen nainen. Mielestäni intiimissä parisuhteessa miehelle pitää antaa seksiä aina kun mies haluaa. Itse olen aina reidet auki, jos mieheni minua haluaa. Toki odotan vastaavasti mieheni palvelevan seksuaalisia tarpeitani, kun haluan saada miestäni. Koen olevan suhteessa, jotta voin pitää mieheni kunnolla tyydytettynä. Jos en anna seksiä, joku muu antaa. Sitä en toivo.

Avioliitto lisää turvallisuutta. Avioliitossa seksi on luonnollinen osa avioelämää.

Vierailija
20/98 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppinen* kirjoitti:

Jos olet parisuhteessa, niin mielestäni suhteessa seksi on velvollisuus. Täsmennettynä iloinen ja nautinnollinen velvollisuus. Kummankin on huolehdittava omasta ja puolisonsa seksuaalihyvinvoinnista.

Olen nainen. Mielestäni intiimissä parisuhteessa miehelle pitää antaa seksiä aina kun mies haluaa. Itse olen aina reidet auki, jos mieheni minua haluaa. Toki odotan vastaavasti mieheni palvelevan seksuaalisia tarpeitani, kun haluan saada miestäni. Koen olevan suhteessa, jotta voin pitää mieheni kunnolla tyydytettynä. Jos en anna seksiä, joku muu antaa. Sitä en toivo.

Avioliitto lisää turvallisuutta. Avioliitossa seksi on luonnollinen osa avioelämää.

Juuri näin. Seksi on parisuhteen liima ja joka ei sitä ymmärrä, älä silloin ala parisuhteeseen. Ja vain yhteisestä sopimuksesta voidaan sitä vähentää. Läheisyys ja seksi on toisistaan välittämistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi