Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies suuttui kun pitää hakea yksi Tori ostos.

Vierailija
21.02.2016 |

Kerroin että Torilta ostamani tavara pitää hakea tänään klo xx:xx. Repi totaalisesti pelihousunsa kun hänen pitää tehdä ruokaa. Hakuun menee ehkä max tunti matkoineen. Ruoan ehtii sen jälkeen tehdä. Tää haku oli hänellä tiedossa jo eilen mutta ei tarkkaa kellonaikaa.
Pyysin miestä ajamaan koska keli on huono ja paikka tuntematon minulle enkä yksin epävarmana kuskina halua lähteä ajamaan.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa pahansuopaisia vastauksia. Minusta ainakin on ihan selvää, että parisuhteessa tehdään palveluksia puolin ja toisin eikä siitä suututa kuin pikkukakara kun jotakin pyytää tekemään. Te jotka mollaatte ap:ta avuttomaksi ym., onko teillä itsellänne jotain vaikeuksia hyväksyä omia heikkouksianne? Mä en katselisi minua avuttomaksi mollaavaa äijää päivääkään. Tosimies auttaa naistaan.

Totta kai tehdään palveluksia ja autetaan, mutta harvemmin kai on tapana pyytää apua asiaan, jonka voisi vallan hyvin toimittaa itse, kun toisella on kaiken lisäksi muutakin hommaa?

Vierailija
22/35 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa pahansuopaisia vastauksia. Minusta ainakin on ihan selvää, että parisuhteessa tehdään palveluksia puolin ja toisin eikä siitä suututa kuin pikkukakara kun jotakin pyytää tekemään. Te jotka mollaatte ap:ta avuttomaksi ym., onko teillä itsellänne jotain vaikeuksia hyväksyä omia heikkouksianne? Mä en katselisi minua avuttomaksi mollaavaa äijää päivääkään. Tosimies auttaa naistaan.

Mikä oli ap:n motiivi tälle aloitukselle? Saada sympatiaa kun mies suuttuu hänelle? Miehen suuttuminen on aivan perusteltua kuvauksen perusteella. Kyllä meilläki voisi käydä vastaava tilanne kun itse välttelen nyt raskaana ajamista huonoilla keleillä, mutta en itse tulisi mieleenkään tulla valittamaan av:lle miten epäreilua kun mies suuttuu moisesta. Varsinkin kun miehellä on hyvä peruste suuttua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ihmettele jos suuttui.

Mihenäsi sanoin että hae itse.

Vierailija
24/35 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteessa tehdään palveluksia puolin ja toisin joo, mutta parisuhteessa ei sovita toiselle menoja kysymättä, sopiiko. Nythän ap vaan ihmettelee miehen suuttumista, vaikka ap on itse täyttänyt miehen kalenteria kyselemättä. Miehen reaktion ymmärtämiseksi tarvittaisiin tieto siitä, sopiiko ap useinkin menoja miehellensä, vai kohteleeko miestään aikuisena tasavertaisena ihmisenä, jonka kanssa voi puhua.

Vinkuvonku. Niin perinteistä miehen narinaa. Kun rakkaasi jotain pyytää, niin sinä myös teet sen jos sulla yhtään munaa on. Et ala vinkua ja jotain kalenteria plärätä. Omat menot voi toisen vuoksi laittaa sivuunkin, ellei ihan tuikitärkeää menoa ole. t. 17

Vierailija
25/35 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs jos ap tekee sen ruuan, niin mies ei stressaannu?

Hei haloo! No mutta kun se mies haluaa tehdä sunnuntaina ruokaa eikä ajella tuntitolkulla joidenkin heräteostosten perässä ties missä.

Vierailija
26/35 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos asetelma olisi toisin päin? 

Sinä olet sovitun aikataulun mukaisesti laittamassa ruokaa. Mies on ostanut jonkin turhaakin turhemman elektronisen härväkkeen tunnin ajomatkan takaa ja vaatii sinua kuskiksi, koska "oon niin epävarma kuski ja keli on niin kaamee..."

Ihan varmasti iloisesti lähtisit tuonne räntäsateeseen liukastelemaan?

Juuri sellaista etua, jota haetaan ainoastaan naissukupuolen varjolla heittäytymällä täysin avuttomaksi. 

Erittäin hyvin kirjoitettu! Siinä naisille miettimistä, eli ajattelemista.

Vierailija
27/35 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita naisten romuja, rättejä ja lumpuja haettu pitkin pitäjiä. Jotkut alapää kosteena ostaa kaikenmaailman roinaa millä ei tee yhtään mitään.

Vierailija
28/35 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä oli ap:n motiivi tälle aloitukselle? Saada sympatiaa kun mies suuttuu hänelle? Miehen suuttuminen on aivan perusteltua kuvauksen perusteella. Kyllä meilläki voisi käydä vastaava tilanne kun itse välttelen nyt raskaana ajamista huonoilla keleillä, mutta en itse tulisi mieleenkään tulla valittamaan av:lle miten epäreilua kun mies suuttuu moisesta. Varsinkin kun miehellä on hyvä peruste suuttua.

No HUH HUH! Miten aiot toimia sitten, kun piltti syntyy? Lokakuusta maaliskuuhun neljän seinän sisällä, ellei mies lähde kuskiksi?

Vierailija
29/35 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompas taas ihanan negatiivisia kommentteja. Itse kommentoin vain tuota epävarma kuski asiaa. Kyllä se on turvallisempaa kaikille tien käyttäjille, jos epävarmat kuskit pysyvät poissa ratista, etenkin jos he tuntevat, että sää luo lisäpaineita. Jos aloittaja olisi tuolla liikenteessä hidastelemassa ja aiheuttamassa vaaratilanteita, niin te arvostelijat ulvoisitte kuorossa, että pitäisi pysyä kotona, jos auton käsittely on epävarmaa.

Vierailija
30/35 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No HUH HUH! Miten aiot toimia sitten, kun piltti syntyy? Lokakuusta maaliskuuhun neljän seinän sisällä, ellei mies lähde kuskiksi?

Voi pyhä yksinkertaisuus taas sinun kaltaisten ihmisten kanssa jolta puuttuu joko lukutaito tai sitten kyky ymmärtää tekstiä. Veikkaan jälkimmäistä. Jo osaat lukea, niin sanoin että meillä _voisi tulla_ tuollainen tilanne, ei se että tulee. Sanoin että _välttelen_ ajamista huonoilla keleillä, eli toisin sanoen en ajele turhia huviajelua huonoilla keleillä, ellei ole pakko ajaa.

Käsittääkseni Suomessa on talvisin muutama päivä kun on oikeasti huono keli eikä suinkaan puolet vuodessa. Minulle huono ajokeli tarkoittaa että lunta tulee vaakatasossa ja pöllyää niin että näkyvyys on nolla. Se, että sinulle normaali talvikeli on ylitsepääsemätöntä, ei tarkoita että se olisi minulle. Että HUH HUH vaan.

Vierailija
31/35 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ompas taas ihanan negatiivisia kommentteja. Itse kommentoin vain tuota epävarma kuski asiaa. Kyllä se on turvallisempaa kaikille tien käyttäjille, jos epävarmat kuskit pysyvät poissa ratista, etenkin jos he tuntevat, että sää luo lisäpaineita. Jos aloittaja olisi tuolla liikenteessä hidastelemassa ja aiheuttamassa vaaratilanteita, niin te arvostelijat ulvoisitte kuorossa, että pitäisi pysyä kotona, jos auton käsittely on epävarmaa.

Miten se epävarma kuski saa koskaan varmuutta ajamiseen, jos ei ikinä uskalla ajaa hankalissa olosuhteissa? Sunnuntaina on ihan hyvä harjoitella, kun liikenteessä on hiljaisempaa.

Vierailija
32/35 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se epävarma kuski saa koskaan varmuutta ajamiseen, jos ei ikinä uskalla ajaa hankalissa olosuhteissa? Sunnuntaina on ihan hyvä harjoitella, kun liikenteessä on hiljaisempaa.

Ensiksi hankitaan ajovarmuus ns. normioloissa, sitten kannattaa lähteä hakemaan haastavampia tilanteita. Esimerkiksi jos on ongelmia auton hallintalaitteiden kanssa, niin liukas keli ja pyryttävä lumi ei ainakaan sitä helpota vaan vahinkoriski kasvaa moninkertaisesti.

Vierailija
33/35 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se epävarmuus katoa muuta kuin ajamalla. Mitä enemmän välttelee sitä huonommaksi kuskiksi tulee. Ja tosiaan ei ole mitenkään epätavallista ottaa autokoulusta lisätunteja vielä ajokortin saamisen jälkeenkin jos on syystä tai toisesta ajanut kovin vähän. Se ei palvele yhtään ketään että "pysyy pois ratista".

Vierailija
34/35 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensiksi hankitaan ajovarmuus ns. normioloissa, sitten kannattaa lähteä hakemaan haastavampia tilanteita. Esimerkiksi jos on ongelmia auton hallintalaitteiden kanssa, niin liukas keli ja pyryttävä lumi ei ainakaan sitä helpota vaan vahinkoriski kasvaa moninkertaisesti.

Mitä hallintalaitteita tarkoitat? Kyllä jokaisen ajokortin saaneen pitäisi osata käyttää pyyhkimiä, eri valoja eri tilanteissa, jne. Paras "hallintalaite" liukkaalla kelillä on keveä kaasujalka.

Vierailija
35/35 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hallintalaitteita tarkoitat? Kyllä jokaisen ajokortin saaneen pitäisi osata käyttää pyyhkimiä, eri valoja eri tilanteissa, jne. Paras "hallintalaite" liukkaalla kelillä on keveä kaasujalka.

Tarkoitin esim. kytkintä ja vaihteistoa. Mielestäni valot eivät ole varsinaisia hallintalaitteita. Ja voin todellakin kertoa, että tuolla liikenteessä ajaa paljon ihmisiä, joille tuottaa vaihteisto ja kytkin ongelmia. Huonoissa olosuhteissa ne kohtalokkaat virheet moninkertaistuvat.