Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saanko kaataa sun napaan tequilaa?

Vierailija
20.02.2016 |

Ei väliä missä motellissa
Kuha saa kaataa

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä niin haluaisit tehdä? Tuntuisi varmaan aika ikävältä, kun alkoholi polttaisi iholla. Ja jos taas ajattelit juoda sitä sieltä navasta, niin aika ällö ajatus. Mietis nyt mitä kaikkia bakteereita ja sieniä ja ties mitä töhnää siellä navassa on. 

Vierailija
2/20 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä niin haluaisit tehdä? Tuntuisi varmaan aika ikävältä, kun alkoholi polttaisi iholla. Ja jos taas ajattelit juoda sitä sieltä navasta, niin aika ällö ajatus. Mietis nyt mitä kaikkia bakteereita ja sieniä ja ties mitä töhnää siellä navassa on. 

Siksi sinne kaadetaankin tequilaa eikä mitään mansikkadaiquiria, desinfioi samalla.

Vierailija
4/20 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nyt en ymmärrä... Kumpi kaataa? Sinä vai kuha??

Vierailija
5/20 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sä oot sä niin koska vaan!

Vierailija
6/20 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tästä ole joikukin? Onko joku uusi villitys?

Vierailija
7/20 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö sen olla eroottinen kielikuva ton? Siis ajatus siitä, että kaataa jonkun töhnäiseen ja hiivaiseen napaan alkoholia ja ryystää sen siitä sitten. Siitähän kuuluu sellainen porsasteleva röhkimisääni, jos pistää  sen nenäkin toisen iholle eikä kunnolla saa happea. Ja niin täytyy tehdä jos haluaa saada sen kaiken viinan sieltä navasta. 

Kiva sitten että ne toisen ihmisen pöpöt on siellä omassa suussa. Hyi yök.

Vierailija
8/20 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet mun nouseva aurinko ja ainoa kotimaa, niin koska vaan

Vierailija
9/20 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäiskö sen olla eroottinen kielikuva ton? Siis ajatus siitä, että kaataa jonkun töhnäiseen ja hiivaiseen napaan alkoholia ja ryystää sen siitä sitten. Siitähän kuuluu sellainen porsasteleva röhkimisääni, jos pistää  sen nenäkin toisen iholle eikä kunnolla saa happea. Ja niin täytyy tehdä jos haluaa saada sen kaiken viinan sieltä navasta. 

Kiva sitten että ne toisen ihmisen pöpöt on siellä omassa suussa. Hyi yök.

Sitä löytyy katsos sellaisiakin ihmisiä joilla ei ole huutavaa puutetta henkilökohtaisen hygieniansa kanssa.

Vierailija
10/20 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko maksat?

Vierailija
11/20 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä hirvee biisi ja hirvee ajatus, että joku kaataa mun napaan tequilaa ja juo siitä. En ymmärrä, kuka keksii tollasia lyriikoita.

Vierailija
12/20 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä se teettää kun ei ole riittävän lahjakas, pitää alentua hakemaan huomioita rivoilla ja irstailla lyriikoilla. Tais nousta se vain elämää - sarjan jälkeinen pieni buumi pahasti hattuun.

Vierailija
13/20 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et helvetissä saa!

Biisi on muuten kaunis, mutta tuon napa-tequila aivopierun takia aivan käsittämätön. Epäuskoisena ekoja kertoja kuuntelin, että lauletaanko siinä tosiaan niin. Napa on ihmisen yksi epähygienisimmista ruumiinosista! Siis hyi! Yök! Onko se joku nuorten villitys? Sama kun söisi hernekeittoa persevaosta. Ällöttävää.

Vierailija
14/20 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi perjantaina pullo mukaan ja tänne.  Niin paljon ketuttaa jo tuleva työviikko, että viikonloppuna tarvitsee jo varmasti terävää.  Navasta viis, kuha suuhun osuu.

Vierailija
15/20 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno äänimaailma biisissä. Ensin luulin että se kierteli maailmaa ja nappas tequilaa heti kun pääsi johonkin hotelliin. Mut ajatuksena toi naisen päältä syöminen, juominen on iankaikkisen vanha. Missä te oikein olette eläneet kun ette tuota tiedä.

Vierailija
16/20 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertaus hernekeiton syömisestä persevaosta oli raikas ja hauska. Seuraava hittipiisi voiskin olla

"näytä mulle sun hymy

sun työmiehen hymy

sinne kaadan soosit, aaahhh...

oot mun oma pannari"

Tuohon sitten vaan älyttömästi tehosteita ja diskopiitti. Kyllä taas teoston sedillä ois hymy herkässä, rahaa tulisi ovista ja ikkunoista. :)

Vierailija
17/20 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä olisi pitänyt teksteissä mainita esim. että "Oot perusterve ihminen eikä puutteita hygieniassaa, kaivetaan kovaa, napaa käsidesillä ja kaataa saat mun napaan tequilaa. "

Vierailija
18/20 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, kyllä olisi pitänyt teksteissä mainita esim. että "Oot perusterve ihminen eikä puutteita hygieniassaa, kaivetaan kovaa, napaa käsidesillä ja kaataa saat mun napaan tequilaa. "

No olisihan se ollut aivan asiallista. Muuten jää vaivaamaan tuollaiset asiat.

Lisäksi siihen olisi voinut lisätä, että imee sen viinan sieltä navasta pillillä. Se on hygieenisempää.

Vierailija
19/20 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko pakko kertoa että ne sanat menee oikeesti näin. Olin koko ajan kuullut sen niin, että jossain motellissa safkataan kun nappaan tequilaa.

Vierailija
20/20 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet mun nouseva aurinko ja ainoa kotimaa niin ihan koska vaan laulun sanat on paskat