Jaahas kello on jo yli kahdeksan. Työttömän päivä alkaa taas.
Tänään aion käydä asioilla, sitten haen kaupasta evästä ja sitten menen kalaan meren rannalle siikaa onkimaan. Lasken myös kalaverkot mereen. Minulla on vene jolla saa verkkoja vietyä ja kalaa tulee. Tulen sitten kotiin illalla kuuden aikaan. Kyllä taas tulee pitkä päivä työttömälle ja tekemistä riittää.
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Minulla alkoi jo kuudelta. Pari tuntia somea ja sitten käynti kaupassa. Sen jälkeen voisi kokeilla aloittaa pyöräilykauden ja käydä kartanolla syömässä turskaa lounaaksi. Siitä pikku hiljaa kotiinäin sitten, pikkusikari jossain puiston penkillä, ja kotiin. Sitten onkin jo myöhäinen iltapäivä.
Olen pyöräillyt koko talven. Tästä kotoa meren rantaan on 10 km ja kuljen aina fillarilla. Lähes joka päivä pyöräilen saman reitin kun menen kalaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla alkoi jo kuudelta. Pari tuntia somea ja sitten käynti kaupassa. Sen jälkeen voisi kokeilla aloittaa pyöräilykauden ja käydä kartanolla syömässä turskaa lounaaksi. Siitä pikku hiljaa kotiinäin sitten, pikkusikari jossain puiston penkillä, ja kotiin. Sitten onkin jo myöhäinen iltapäivä.
Olen pyöräillyt koko talven. Tästä kotoa meren rantaan on 10 km ja kuljen aina fillarilla. Lähes joka päivä pyöräilen saman reitin kun menen kalaan.
Sillä lailla. Itse tykkään myös kävelystä, näin kun kilometritehtaan hommissa ollaan. Kauniita auringonnousuja nyt.
Pian se alkaa tuntia aikaisemmin tai sitten se alkaa talviajan kahdeksalta. Tulee pitkät kauniit kesäillat, mutta mennäänkin tuntia aikaisemmin nukkumaan, että jaksetaan lähteä yöllä töihin.
Lähden kans pyöräilemään pariksi tunniksi.
Jopas ramasee. Taidan mennä takaisin petiin.
Kuudelta suunnilleen nousin kun kusetti niin paljon. Kohta alkoon ja kauppaan.
-työtön
Nyt kaikki reippaasti työnhakuun mars mars. Nyt ei laiskotella. Menkää töihin! Terveisin Satonen, Purra ja Orpo
Puhelin vaan kauniiseen käteen ja soittelemaan työpaikoihin. Tietokone auki ja hakemuksia lähettämään. Leuka tukevasti rintaan ja ylväänä kohti uusia pettymyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Lähden kans pyöräilemään pariksi tunniksi.
Oletko pyöräilevä hullu?
tommonen kalastelu kuulostaa epäilyttävästi työltä, odotas vaan kun työkkäri/kela kuulee niin päivärahat lähtee
Köyhillä on halvat huvit. Monet meni tänään katsomaan Zeleskyin tuloa.
Yksikään ei kertonut tekevänsä työhakemuksia :D
(Mä olen työeläkkeellä, ei enää tarvitse)
vi tut sinä mihinkään mene, täällä öliset koko päivän