Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Haluatko miljonääriksi -ohjelmassa

Vierailija
20.02.2016 |

nuo kaikki wt-osallistujat sanovat haluavansa miljonääreiksi, kun kuitenkin lopettavat jossain viiden tonnin kohdalla? Suomalaiset ei uskalla ottaa riskiä.

Kommentit (186)

Vierailija
121/186 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetutkiskelun aika av-mammoille. Ei olla sitten niin karkkaita nimittelemaan muita kansallisuuksia tyhmiksi tai valittamaan heidan yleissivistyksen puutteestaan. Ei nakojaan yhtaan paremmin mene Suomessakaan. Aina ja joka paikasta loytyy niita jotka tietavat ja niita jotka eivat tieda.

Vierailija
122/186 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on Britannian vanhin yliopisto? Kolme muuta yliopistoa ovat Yhdysvalloissa... Hoh hoijaa. Olis nyt edes miettinyt mikä vaihtoehdoista on YLIPÄÄTÄÄN Britanniassa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/186 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten mua järkytti, ettei se tiennyt kuka on Amelia Earhart. Ja ettei osannut sulkea pois Paavo Ruotsalaista ja Niilo Yli-Vainiota pois Eppu-kysymyksessä. Minäkin olen sentään VAIN peruskoulun käynyt.. onhan se nyt hirvittävää, jos opettajat ovat noin tietämättömiä.

Vierailija
124/186 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oxford oli vaihtoehdoista ainoa,joka ei ole USAssa..

Vierailija
125/186 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä koulussa nykyään opetetaan, kun ei noita kysymyksiä tiennyt? Ihmettelee tällainen Friidaa selkeästi vanhempi täti-ihminen.

Ei tarvi kun vähän pitää silmiä auki, niin kyllä nuo oppii. Florence Nightingale ehkä saatettiin mainita lukiossa, mutta kyllä nuo on jo niin yleissivistystä, että ne pitäis tietää ilman kouluakin. Mä oon 20-vuotias englannin opiskelija ja olisin osannut vastata kaikkiin. Meidän itseasiassa oletettiin tietävän kuka on Florence Nightingale ja mihin puolueeseen kuului Kennedy, yms kun aloitin silloin 18-vuotiaana, kulttuuri- ja historiakurssin ope piti ihan itsestäänselvyytenä, että tiedettiin ne.

Vierailija
126/186 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valeopettaja!!!

Vierailija
127/186 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja! Kuinka ei ole koskaan kuullut Chanelin asuista ja hajuvesistä. Minun 17 v. poikakin tiesi, mihin alaan Chanel liittyy, vaikka ei muodista välitä.

Tiesikö se myös Florence Nightingalen ja Eppujen biisin?

Mun 13v poika ties ja nauroi, että tuo on aivan yhtä tyhmä, kuin hänen opettajansa. Poika ties myös että Amelia Earhart oli lentäjä ja katosi merellä, kuin myös tiesi Call of Dutyn vastauksen.

Vierailija
128/186 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi minäkään olisi tiennyt noita kysymyksiä

T. amislainen

Vierailija
129/186 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsetutkiskelun aika av-mammoille. Ei olla sitten niin karkkaita nimittelemaan muita kansallisuuksia tyhmiksi tai valittamaan heidan yleissivistyksen puutteestaan. Ei nakojaan yhtaan paremmin mene Suomessakaan. Aina ja joka paikasta loytyy niita jotka tietavat ja niita jotka eivat tieda.

Lällällää ää ää ää pää pää pää.

Vierailija
130/186 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä vitusta toi sairaanhoitaja-kysymya olis pitäny tietää ELLEI ITSE OLE LÄHÄRI/SH??

Ainaki meillä opeteltiin yläasteella..

Vierailija
131/186 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Florence Nightingalesta puhuttiin hissan tunnilla

Vierailija
132/186 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

TosinFlorencesta esitettiiin sitä sankarimyytti kuvaa, jota britit katsoi tarpeen luodaKrimin sodan aikana. Oikeasti hygienia siellä sairaalaasa oli niin huonoa, etä se joudutti enemmän kuolemaa kuin pelasti. Florence itsekin varmaan tiesi tän, ja sille sankarin rooli oli vikea. Olikohan syy, miksi ei jaksanut enää pedistä nousta vähän Krimin sodan jälkeen, vaan vietti loppuelämänsä sängyssä. Eli sentään hyvin vanhaksi.

Vierailija
133/186 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En olisi minäkään olisi tiennyt noita kysymyksiä

T. amislainen

Ja mä taas tiesin noi kaikki (ainakin ton "opettajan" kysymykset). T. toinen amislainen

Vierailija
134/186 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä vitusta toi sairaanhoitaja-kysymya olis pitäny tietää ELLEI ITSE OLE LÄHÄRI/SH??

Ainaki meillä opeteltiin yläasteella..

Kuuluu muutenkin ihan normaaliin yleistietoon, hänestä on tehty useampi elokuva, viittauksia monissa paikoissa, on museoa jne. En ymmärrä, miten voi välttyä tuolta tiedolta. Samaa luokkaa, kuin vaikka Marie Curie ja Indira Gandhi ja vaikka Äiti Teresa.

Vierailija
135/186 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkukysymykset on vaikeampia kuin ennen. Oljenkorret tuhlaantuu alussa jo

Siis haloo!! Toooosi vaikeita, hmm, Mikähän se Jugoslavian heppu oli...? Ja Kennedyn puolue? Siis voi itku. Tai brittien vanhin yo? Kaikki ihan peruskauraa. Ne vain valitsee sellaiset kilpailemaan joilla ei ole yleissivistystä. Ja sitten kun on joku jolla sitä olisi, niin sille tulee kysymys koskien tyyliin jotain 7-päivää bimbon poikaystävää. Voisivat ihan huoletta luvata verottomana sen miljoonan, ei ole pelkoa tuollaisella systeemillä että kukaan voittaisi.

Vierailija
136/186 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fried olisi varmasti tosi hauska kaverina, mutta olisin kyllä todella huolestunut jos opettaisi lapsiani... Toivottavasti on eka luokan opettaja. Ei ihan älyttömän hyvää yleissivistystä vielä silloin vaadita. Kunhan osaa aakkoset ja laskea 1+1.

Vierailija
137/186 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse tiesin oikean vastauksen, sillä lukion historian kursseilla tuo on opetettu. Muistaskseni Nightingale paransi hygieniaa jolloin tulehdukset yms. Vähenivät rajusti ja sen seurauksena myös kuolleisuus.

Itse muistan tuon jo ala-asteen ekalta luokalta. Opetuksen taso taisi 70-80-luvuilla olla aika paljon yleissivistävämpi kuin nykyään. Olisikohan tiennyt Helen Kellerin?

Vierailija
138/186 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti nelonen tekee jatko kauden Haluatko Miljonääriksi sarjalle!!!!

Vierailija
139/186 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin jo kuudennella luokalla osannut vastata tuohon yliopistokysymykseen... Ja tää nainen on luokanopettaja?

Vierailija
140/186 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin Suomen parhaan ala -ja yläasteen eikä sairaanhoitajakysymyksen vastausts kyllä kerrottu niillä tunneilla .. t. 87 syntynyt

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän