Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Haluatko miljonääriksi -ohjelmassa

Vierailija
20.02.2016 |

nuo kaikki wt-osallistujat sanovat haluavansa miljonääreiksi, kun kuitenkin lopettavat jossain viiden tonnin kohdalla? Suomalaiset ei uskalla ottaa riskiä.

Kommentit (186)

Vierailija
81/186 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten noin huonolla yleissivistyksellä voi päästä luokanopettajaksi?

Vierailija
82/186 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fridalle oikeampi ohjelma olisi bb-talo tuolla tietämyksellä. Nythän se voi jo hakea julkkis-bb:hen, kun on päässyt lässyttämään lapsenäänellä vartin verran televisiossa.

Katkeroitunut Friidalle jostain?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/186 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on mahdollista, että yliopistossa luokanopettajaksi valmistunut on noin huono yleissivistykseltään? Ei tiedä Florence Nightingalea, Coco Chanelia, Oxfordia, Harvardia eikä osaa lausua edes englantia. Todella hämmentävää.

Vierailija
84/186 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä vitusta toi sairaanhoitaja-kysymya olis pitäny tietää ELLEI ITSE OLE LÄHÄRI/SH??

Vierailija
85/186 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellistä, että luokanopettaja ei osaa lausua yhtään englanninkielisiä nimiä ja ei tiedä että Harvard on Yhdysvalloissa! Pelottaa ajatus, että hän saattaa opettaa alakoulussa englantia. T. Yläkoulun englanninope

Vierailija
86/186 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten noin huonolla yleissivistyksellä voi päästä luokanopettajaksi?

Pikemminkin, miten noin huonolla yleissivistyksellä voi valmistua luokanopettajaksi.

Vierailija
87/186 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

nuo kaikki wt-osallistujat sanovat haluavansa miljonääreiksi, kun kuitenkin lopettavat jossain viiden tonnin kohdalla? Suomalaiset ei uskalla ottaa riskiä.

Huomaa ketkä on todellisia wt:tä tässä ohjelmassa, tää ope ei tiennyt mitään sama se lääkäri ja dippa insinööri. Ihan hävettää näiden puolesta, on hienot ammatit, mutta yleistieto puhdas 0.

Jep, konduktööri ollut ohjelman fiksuin (ja mielestäni myös sympiksin) kilpailija :)

Vierailija
88/186 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Friida näköjään valmistunut lapin yliopistosta...

Vierailija
89/186 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Coco on suklaa ja Chanel kanava.

Okei. :D

Vierailija
90/186 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha Jaajolta pieni vittuilu, ei ole klassikkokappale murheellisten laulujen maa mukamas :D

Ei kyllä kaikki kuuntele WT-musiikkia

Kai Turmiolan Tommi on edes käsitteenä tuttu, vaikka ei Eppujen musiikkia olisi koskaan kuullutkaan?

Vierailija
91/186 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Friida näköjään valmistunut lapin yliopistosta...

lol

Vierailija
92/186 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kuulostaa niin seksikkäältä kun nainen puhuu murteella <3<3<3

Vierailija
93/186 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä vitusta toi sairaanhoitaja-kysymya olis pitäny tietää ELLEI ITSE OLE LÄHÄRI/SH??

Itse tiesin oikean vastauksen, sillä lukion historian kursseilla tuo on opetettu. Muistaskseni Nightingale paransi hygieniaa jolloin tulehdukset yms. Vähenivät rajusti ja sen seurauksena myös kuolleisuus.

Vierailija
94/186 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peruskoulusta...

Vierailija
95/186 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun Friida oli ensimmäistä kertaa valitsemassa Harvardia ja Jaajo ilmehti siihen malliin, että omg (vähän liiankin selvästi vihjasi, että päin honkia on menossa), niin luulisi, että olisi tämän jälkeen vaihtanut Oxfordiin, mutta ei tajunnut sitä Jaajon kehonkieltäkään...

Vierailija
96/186 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu-u, tulipahan todistettua että ei nämä enemmän opiskelleet mitöän fiksuja välttämättä oo :D Mä oon käyny amiksen ja olisin tiennyt kaikki noi kysymykset. Suuri myötähäpeä. Koulutus vaan ei aina takaa yleissivistystä.

Vierailija
97/186 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvardin sijoitin epäröimättä Usaan, Yalen aika varmasti Usaan, Berkeleystä en varma, Oxfordin Britteihin varmasti. Voi ei.

Vierailija
98/186 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse tiesin oikean vastauksen, sillä lukion historian kursseilla tuo on opetettu. Muistaskseni Nightingale paransi hygieniaa jolloin tulehdukset yms. Vähenivät rajusti ja sen seurauksena myös kuolleisuus.

Ei ainakaan 2001-2007 opetettu vaikka kävi kaikki lukion historian kurssit. Pk-seutu.

Vierailija
99/186 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua, miten noin huonolla yleistiedolla pääsee kansakoulun opettajaksi!

Missäpäin Suomessa vielä on kansakoulu?

Vierailija
100/186 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaa ketkä on todellisia wt:tä tässä ohjelmassa, tää ope ei tiennyt mitään sama se lääkäri ja dippa insinööri. Ihan hävettää näiden puolesta, on hienot ammatit, mutta yleistieto puhdas 0.

Jep, konduktööri ollut ohjelman fiksuin (ja mielestäni myös sympiksin) kilpailija :)

Näin on, sori akaatemiset vahvat naiset tiedän että hakkaatte tyynyjänne siellä kotona, mutta tämä ohjelma osoittaa, että älyä ei saa titteleillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä