Aku Hirviniemi
Onko olemassa haastattelua, jota hän ei löisi vitsiksi heti kättelyssä?
Eilisessa EVS:ssä Salminen pyysi useaan otteeseen Hirviniemeä vastaamaan asiallisesti, mitä tulee SNL:n huimasti laskeneeseen katsojamäärään ja siihen, että osa kansasta pitää Hirviniemeä "kuluneena naamana".
Hirviniemi lyö läskiksi ihan kaiken.
Jotenkin antaa kuvan hyvin epävarmasta ihmisestä.
Kommentit (164)
Ongelmana tässä on se, että pariskunta L-H on liika-annostus mihin vaan. Ymmärtäis nyt jompi kumpi vähän vetäytyä. Onks niillä kilpailu keskenään, kumpi on julkisuuden kirkkaimmassa valokeilassa? Oikein kieli pitkällään molemmat, hyi!
Enbuske-Salmisen ja sen naisen shown SNL-pätkä oli ihan puhdasta mainosta ohjelmalle. Viimeinen yritys pelastaa vajoava ohjelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin se käy, kun virtsa kihoaa väärään suuntaan. Tuskaista katseltavaa. Huutavat ja nauravat ilman syytä ja tukehtuvat omaan erinomaisuuteensa. Peruukki päähän, meikkiä ja silmälasit, hame, tekotissit ja alapään juttuja kertomaan. Suomalainen viihde?
Jos olisin masentunut ja haluaisin piristää itseäni, en ikinä katselisi Sami Hedbergiä, Hirviniemeä tai Ismo Leikolaa. Ja yksi ikävimmistä on Krisse Salminen. Nina Lahtinen melkein samaa kaliiberia jo. Peräänkuuluttaisin edes jotain takuuta, jos joku väittää olevansa hauska saaden parhaasta tv:n katseluajasta 80%. Kuvottavaa.
Suomalainen huumoriohjelma pähkinänkuoressa : Sami Hedberg kimittää grillillä.
Sinäpä sen kiteytit! :D Ja se sen suu, voi ihmisen käsi! Ja nyt alkaa olla katseessa jo sellaista itsetietoista "Etkö sä tiedä kuka mä olen"-syvyyttä, kun on laihtunut reippaasti (mikä tietenkin oikein hyvä asia!). Kirjoittaa varmaan kohta Samin remppakirjan. Ja siihen tietty jotain puolivillaisia tokaisuja mukaan, voi elämä!
Haha, ihanaa, että mun lisäksi on nyt löytynyt kaksi muutakin jotka eivät tykkää Hedbergistä ! Mä en ole ikinä ymmärtänyt mihin sen suursuosio perustuu, sen komiikka on niin äärettömän tylsää, mielikuvituksetonta, hölmöä eikä millään tavalla oivaltavaa. Mutta siksi se kai suurempaan osaan suomalaisista tehoaakin ..... :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alamäki alkoi joskus niihin aikoihin, kun Niina Lahtinen löi itsensä läpi, eli palasi mammalomilta. Hänhän julisti, että nyt Aku saa ruveta koti-isäksi. Kai rahaa piti tahkota helpolla tavalla ja paljon. Siinä sai heittää ammatilliset ambitiot viimeistään veks. Niina tunkikin sellaisella voimalla telkkuun, että rytisi. Hyvät ja huonot uutiset, Siskonpeti, käsikirjoitukset, leffat. Kaikissa niissä just samaa alapäähuumoria, monttu auki toisten toljottelua. Antaa itsestään erittäin epä-älyllisen henkilön kuvan. Ja tässä uusimmassa tekeleessä kompastuttiin kyllä enemmän käsikirjoitukseen kuin Akun näyttelemiseen. Ja kun on pinnalle päästy, kaveri eli P.Heikkilä joka paikkaan mukaan "käsikirjoittelemaan".Pieni tunkkainen piiri pyörii. Äänestäkää kaukosäätimellänne tämä ohjelma siirrettäväksi ihan mihin tahansa, nyt saa sitten Selviytyjien katsojat kärsiä. Villi veikkaus, että Putouksen Samppa Linnan hahmo oli Niinan idea, koskapa oli BB-Extran tuottajana samana vuonna kun Kaki Hautoniemi oli kisaamassa talossa.
No nyt on kyllä melkomoista vihaa Niina Lahtista kohtaan??? Ei voi kuin arvailla, että mistä moinen viha kumpuaa? No eiköhän ne jäljet tälläkin kertaa johda sylttytehtaalle.
Noh, itse en tunne vihaa Lahtista kohtaan mutta olen kirjoittajan kanssa samaa mieltä; tuo nainen on äärimmäisen ärsyttävä ja rasittava. Luulee kai olevansa "räväkkä", niin kuin nykyään on muodikasta sanoa. Mä en yleensä edes ymmärrä mistä se nainen puhuu, niin sekavaa sepustusta on, hysteeristä kikattamista ja elämöintiä . Samaa sarjaa Pirjo Heikkilän kanssa. Se, että olet nainen ja esiinnyt terveessä ei tee sinusta automaattisesti hauskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestäni se oli hauska se Marja Tyrni joka oli jostain Pallivahasta ja leipoi vaalea peruukki päässä pullia ja jonka tortut kostui.
Marja Tyrni pääsi pelikoneen hahmoksi, kuten Harjakainenkin. Tehkää perässä.
Kuinka moni tosissaan haluaisi päästä jonkun pelikoneen hahmoksi :O
Ei se kaikille ole mikään meriitti.
Niin on erilainen huumorintaju eri ihmisillä, en koskaan ymmärtänyt mikä Marja Tyrnissä oli hauskaa.
Marja Tyrni toimi sen yhden kerran, mutta sitten nämä harjakaiset, slaikat, luttiset ja muut kopiot..
Harjakainen ja Luttinen on hauskimpia hahmoja ikinä!
Totta ! Mä en tajunnut edes Harjakaista mutta Luttinen oli kyllä mun suosikkihahmo ! Mutta en edes silloin katsonut Putousta telkasta, katselin Luttis-pätkiä YouTubesta :D
Minusta H:n vastaukset antavat sellaisen kuvan, että hän mieluummin hauskuuttaa ihmisiä kuin puuduttaa heitä tylsillä vastauksilla. Miten tuohon esimerkin kysymykseenkin nyt voisi vastata muuten kuin tylsästi.
Sitä paitsi jos ei halua henkilökohtaisia tuntojaan tuoda julkisuuteen, niin siihenkin on oikeus.
Vierailija kirjoitti:
Sama se on vaimollaankin. Joka ohjelma tai sketsi niin vääntää sellaisella tekopirteellä äänellä ne läpi.
Totta. Ei ole aihetta, josta N.L. pystyisi puhumaan normaalilla äänellä.
Minä tykkäsin Akusta Nummisuutereiden Eskona. Tässä roolissa hänestä saa ihan uudenlaisen kuvan. Näytelmä menee edelleen Kansallisteatterissa, jos joku kiinnostui.
Aloittamani ketju pitenee vaan. Itse poistuin jo toisella sivulla eilen ja nyt se pomppasi tähän eteeni taas. Täytyypäs lukea kommentit. Muitakin näköjään puhututtaa Hirviniemi. Tänäänhän se sitten taas ruudussa on, itse kyllä katson siihen aikaan UMK:ta :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestäni se oli hauska se Marja Tyrni joka oli jostain Pallivahasta ja leipoi vaalea peruukki päässä pullia ja jonka tortut kostui.
Niin on erilainen huumorintaju eri ihmisillä, en koskaan ymmärtänyt mikä Marja Tyrnissä oli hauskaa.
Se on kuule meillä suomessa suurin kunnianosoitus taiteilijalle päästä pelikoneen hahmoksi.
Krisse ja Pirjo on oikeasti hauskoja, koska heidän hahmot on vakavasti otettavia (myös). Aku ja Niina ei ole yhtä taitavia, koska vakavastiotettavuus puuttuu kokonaan. Minusta tässä on ero. Tosin kaksi edellistä on koomikoita, jälkimmäiset näyttelijöitä. Sen mitä Niina näyttelee, rooli on aina "sama". Esim. Kimmossa. Ei yhtään vakavasti otettavaa roolia. Vai onko mulla mennyt jotain ohi? Aku oli hyvä Robassa.
Olikohan Niina kännissä, kun meni sotkemaan sitä uutisspiikkiä Venla-gaalassa? Se oli jotain todella hämmentävää.
Katsoin telkkarista uutisia, toimittaja tekee uutisjuttua paikanpäältä ja kesken varsinaisen haastattelun alkua NL hyökkää kameran eteen Miitta-tätinä ja alkaa sekoilla. Toimittaja parka, Maikkarin uutisankkurit parat... Sadat tuhannet katsojat.
Ihme touhua.
Vierailija kirjoitti:
Olikohan Niina kännissä, kun meni sotkemaan sitä uutisspiikkiä Venla-gaalassa? Se oli jotain todella hämmentävää.
Katsoin telkkarista uutisia, toimittaja tekee uutisjuttua paikanpäältä ja kesken varsinaisen haastattelun alkua NL hyökkää kameran eteen Miitta-tätinä ja alkaa sekoilla. Toimittaja parka, Maikkarin uutisankkurit parat... Sadat tuhannet katsojat.
Ihme touhua.
Niina varmaan luuli, että homma vaikuttaisi jotenkin suunnitellulta. Toimittaja yritti monta kertaa viestittää, että painu NYT vittuun siitä, mutta NL vaan jatkoi... Ei mitään kunnioitusta!! Niin pöyristyttävää!! En ole vastaavaa moukkamaisuutta nähnyt telkkarissa ikinä. Toivottavasti Niina lukee tätä ketjua, koska tämä todellakin on katsojapalaute. Olisi edes pyytänyt anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marja Tyrni toimi sen yhden kerran, mutta sitten nämä harjakaiset, slaikat, luttiset ja muut kopiot..
Minusta taas Marja Tyrni oli todella väsynyt ja puhkikulunut aihe (mies naisen vaatteissa), sekä kaiken lisäksi melko keskikertaisesti toteuttu. Sen sijaan Harjakainen ja Luttinen, sekä Mati ja Tepon veli oikeinkin mainioita hahmoja, vaikka toki Luttinenkin aiheena kulunut, mutta toteutus siinä hahmossa hyvä, vaikka kaikki ainekset epäonnistumiseen munansaannoksineen olikin olemassa.
Mutta kun "mies naisen vaatteissa"hupailu on ainoa mikä suomalaisiin jysähtää: sillä on pitkät perinteet,
esimerkkejä tässä
Loirin "Tyyne"
Jussi Vatasen "Antsku" Imatralta
Antti Holman Kristiina "Kissi" Vähä-Hiilari
(Hirviniemi jatkoi perinnettä suositulla Marja Tyrnillä ja kansa rakasti)
Peteliuksen Fylli-täti joka piirtää ja tarinoitsee lapsille
ja lopuksi oma suosikkini Kallialan esittämä taikurin viehkeä apulaisneito Lady Manhattan .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta taas Marja Tyrni oli todella väsynyt ja puhkikulunut aihe (mies naisen vaatteissa), sekä kaiken lisäksi melko keskikertaisesti toteuttu. Sen sijaan Harjakainen ja Luttinen, sekä Mati ja Tepon veli oikeinkin mainioita hahmoja, vaikka toki Luttinenkin aiheena kulunut, mutta toteutus siinä hahmossa hyvä, vaikka kaikki ainekset epäonnistumiseen munansaannoksineen olikin olemassa.
Mutta kun "mies naisen vaatteissa"hupailu on ainoa mikä suomalaisiin jysähtää: sillä on pitkät perinteet,
esimerkkejä tässä
Loirin "Tyyne"
ja lopuksi oma suosikkini Kallialan esittämä taikurin viehkeä apulaisneito Lady Manhattan .
Sovinisti paskaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
esimerkkejä tässä
Loirin "Tyyne"
Sovinisti paskaa...[/te]
Ei suinkaan, ystäväni, vaan perinteikästä suomikomiikkaa suomalaisille. Enjoy and have fun.
Hirviniemi vetää Hitler-kortin esiin. https://www.instagram.com/p/BCApv_Bhp1L/?taken-by=akuhirviniemi
Nyt alkaa mennä jo vähän liian mauttomaksi. Täysin ala-arvoista rinnastaa holokaustin kansanmurhat turvapaikanhakijoiden paluulentoihin. Hei haloo, mikä pelleäijä koko Hirviniemi.
Vierailija kirjoitti:
Hirviniemi vetää Hitler-kortin esiin. https://www.instagram.com/p/BCApv_Bhp1L/?taken-by=akuhirviniemi
Nyt alkaa mennä jo vähän liian mauttomaksi. Täysin ala-arvoista rinnastaa holokaustin kansanmurhat turvapaikanhakijoiden paluulentoihin. Hei haloo, mikä pelleäijä koko Hirviniemi.
Tää on nyt sitä roisia huumoria. Lisäksi Lambergille pistetty mekko päälle ja Hirviniemen vaimokin otettu johonkin huumoripläjäykseen hauskuttamaan. Kyllä nyt roisia menoa.
Mietin kumpaa katsois, mutta varsinkin ton Lahtisen mukanaolo ratkaisi, Skyfall näkyy meidän telkkarissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama se on vaimollaankin. Joka ohjelma tai sketsi niin vääntää sellaisella tekopirteellä äänellä ne läpi.
Totta. Ei ole aihetta, josta N.L. pystyisi puhumaan normaalilla äänellä.
Jos se on sen normaali ääni ja puhetyyli.
No joo, eihän kaikista tarvitse pitää. Mutta ihmeellinen ja törkeä tapa teillä on se täällä ilmaista.
On mullakin monta näyttelijää joita en voi sietää. Onneksi on vapaus valita ketä tai mitä tv:stä katsoo. Ei ole tarvis ketjua tänne perustaa ja jauhaa paskaa.
Jokainen voi vähän mennä itseensä ja miettiä mitä sitä julkisesti kirjoittelee. Näyttelijät tekee työtään siinä missä me muutkin. Ja huumorintaju on meillä erilainen ja joillain sitä ei ole ollenkaan ;)
Peace and love!