Kun nainen pettää.
Miten muut miehet olette saaneet itsetuntonne takaisin? Vaimoni on pettänyt minua kerran, ei ollut mikään kännisen hairahdus vaan huonon itsetuntonsa ja hiljaisemman seksikauden takia petti. Oli ollut haltioissaan seksistä toisen miehen kanssa. Miten tästä eteenpäin? Miten saan itsetuntoni takaisin ja varmuuden siitä, että olen tarpeeksi hyvä enkä vain kompromissi?
Onko vaimo kanssani vain lapsen takia? Meillä on 11 yhteistä vuotta takana. Haluaako vaimo unohtaa panoviikonloppunsa vain siksi, että ei pystyisi jatkamaan kanssani, jos koko ajan ajattelisi miten hyvää seksiä sai?
Kommentit (158)
Siinä vaiheessa,kun puoliso on harrastanu seksiä jonku toisen kanssa.Tai edes haaveilee siitä.Suhde on menetetty.Siinä on tapahtunu paha energiavuoto.Mikään ei palaa enää ennalleen koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en halua lapsia. Haluan menestyä ja tulla joksikin. En vellinkeittäjäksi ja perseiden pesijäksi. En myöskään palvele enkä palvo ketään miespuolista ikinä.
No, onhan minulla miesystävä, mutta en paljon ehdi hänen kanssaan olla, kun työ ja opiskelu vievät niin paljona aikaa. Sekstailemme, kun siihen sattuu olemaan aikaa. Emme asu yhdessä enkä oikein voisi kuvitellakaan sellaista. Joskus voin sekstailla myös jonkun muunkin miehen kanssa, mutta en usein. Olen aika uskollinen kuitenkin. Jos joku oikein seksikäs mies sattuu kohdalle ja haluttaa, niin voin kyllä sortua.
Saan syksyyn mennessä toisen tutkintoni valmiiksi ja pääsen myös työpaikalla todella vastuulliseen asemaan. Joskus tuntuu, että en oikein tahdo löytää vertaistani miesseuraa. Tämä nykyinenkin on vähän yksinkertainen. Itse olen huippuälykäs ja on kurjaa, kun joutuu aina mittimään sanomisiaan, kun en halua nolata ketään ja saada miehiä tuntemaan itsensä tyhmiksi.
Et kuulosta kovin huippuälykkäältä.[/
Kyseessä onkin Trumpin tasoinen ”stable genius” -älykkö.
Vierailija kirjoitti:
kohdella naistasi naisena ja kohtele hyvin. Älä pidä itsestään selvänä!
Niin moni mies tekee virheen kun unohtaa naisen NAISENA ja kohtelee kuin ilmaa.....
Ihan yhtälailla naiset tekee vastaavan VIRHEEN eikä naiset itse kohtele MIESTÄ hyvin. Eli tällä sun logiikalla miehet saa kans pettää ja panna muita naisia kun oma ei kohtele hyvin ja se on sulle sitten ookoo eikös niin? ?
Vierailija kirjoitti:
Iloitse siitä että naisellasi oli kerrankin hauskaa, älä ole itsekäs omaan napaan tuijottaja. Ei ihmisiä voi omistaa.
-J-
muistathan sinäkin iloita siitä kun puolisosi panee koko naapuruston läpi ja kusettaa ??
Vierailija kirjoitti:
Mietihän vähän, 82, asioitten mittasuhteita! Kannattako perhe ja yhteinen koti ja lastesi tulevaisuus uhrata/ riskeerata vain periaatteesi ja 8,5 v. sitten silloisen uuden tyttöystäväsi suutusipäissään tekemän hairahduksen takia? Tuollainen ei osoita miehisyyttä vaan typeryyttä. Oletko kuullut anteeksiantamisesta, kysyn, vaikken olekaan uskonnollinen? Sellainen osoittaisi sinulta todellista henkistä suuruutta, edellyttäen toki, että vaimosikin haluaisi keskustella kanssasi rehellisesti, ja ettei hän ole ollut tapapettäjä. Kuvauksestasi sai sen käsityksen, ettet jo pidempään aikaan ole rakastanut häntä, ja että suhteenne on ollut varmaan molemmin puolin ongelmallinen, ettekä ole kyenneet keskustelemaan vaikeuksistanne arjen kulissien takana. Älä luovuta turhan helpolla. Vähän tsemiä ensin! Sen olet luvannut jo avioliittovalassasikin.
Ymmärrän hyvin myös halusi ja oikeutesi huoltajuuteen. Mut varo käyttämästä lapsianne kostosi välikappaleena puolisollesi. He ovat riitoihinne kaikkein syyttömimmät.
M 50
Eikös naisten pitäs aina kans antaa anteeksi pettäville miehille?? eikö se ole sitä epänaisellisuutta
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="23.11.2012 klo 01:28"]
koska ei saanut tarpeeksi huomiota sinulta ja koki olonsa turhautuneeksi tai itsestäänselvyydeksi. Olisi siis peilin katsomisen paikka tuolta osin. Itse siis kuvittelisin näin, koska olen ollut vastaavassa tilanteessa naisena ja vaikka rakastinkin (ja rakastan) miestäni paljon, huomasin että oli suuri kiusaus pettää ja saada toisilta miehiltä huomiota, kun sitä ei tuntunut saavan omalta. En ole yhtään pettäjätyyppiä enkä siis pettänyt, mutta silti pari liian pitkälle vietyä flirttailua tapahtui muutaman kerran, ja ymmärrän hyvin tällaisissa tilanteissa tapahtuvat pettämiset. Luulen siis, että vaimosi rakastaa sinua paljon, mutta on vain kokenut olonsa laiminlyödyksi ja tämä oli jonkinlainen herätys sekä sinulle että hänelle. Varmastikaan hän ei ajattele muita miehiä tai lopeta sinun rakastamistasi, kunhan saa sinulta sellaista huomiota, jota nainen mieheltä kaipaa.
Naiset aina vetoavat tähän. Mutta kuinkahan paljon he itse mahtavat osoittaa sitä erityistä huomiotaan miehillensä? Ainakin omassa kaveripiirissä on useitakin miehiä, jotka ovat kyllästyneet siihen vaimoiltaan saamaansa palautteeseen, että huomiota on annettu liikaakin (=kärtät vain pillua tai olet takiainen) tai liian vähän (=pidät minua itsestään selvyytenä).
Se, että he olisivat saaneet positiivista huomiota vaimoiltaan (muulloin kuin jouluna ja synttäreillä) on harvinaista. Mutta sehän selittyykin kätevästi arjen kiireillä ja työmurheilla. Miehillähän nämä eivät ole hyväksyttäviä selityksiä naisen laiminlyöntiin, mutta se taitaakin olla eri asia.
Nimenomaan se että naisilla on muka aina joku oikeus vedota johonkin tekosyyhyn ja tehdä mitä haluaa. Voi lipsahtaa vieraan kanssa panemaan vaikka nyt kännin,huomion,stressin,menkkapanetuksen ,lipsahduksen tai muun hairahduksen takia mutta miehillä nämä samat asiat ei käy missään nimessä eikä ole hyväksyttäviä ja mies on aina se itse paholainen. Mies ei saa myöskään olla koskaan stressaantunut ja väsynyt. Koskahan tämä naisyen moraaliliibalaaba loppuu missä itse tehdään juuri sitä mitä kauhistellaan
Vierailija kirjoitti:
Alamäkeen on menty vaimon pettämisen jälkeen. Aloin tissutella ensin kotona kaljaa ja vähän väkevämpiäkin. Sitten aloin käymään ravintoloissa juopottelemassa ja iskemässä ilolintuja.
Tuli tippuri ja kerran kotimatkalla rasvaletit hakkasivat, veivät louottokortit salasanoineen ja sen mukanana rahat, hampaat lyötiin kurkkuun, kylkiluu meni poikki, silmä mukiloitiin mustaksi ja itsetunto katosi.
Voi armaani, minkä teit minulle. Siinäkö oli kiitos siitä, kun tein kaikkeni tyydyttääkseni sinut joka ilta.
mutta niin se pitää tehdäkkin että jos akka käy vieraissa niin lähtee itse panemaan sen kaverit ensin läpi ja sen jälkeen muita mukavia tsirbuloita. Sitten ihmetellään ja kauhistellaan av palstoilla että mitä mies tekee kun on ensin itse imenyt vierasta munaa
10v vanha aloitus, mutta sanon silti, että se on kerrasta poikki. Ei tietenkään voi saada itsetuntoa takaisin jos jää semmoisen roska-naisen kanssa olemaan. Mutta ongelma ei ole itsetunto, vaan luottamus toiseen, siihen pahantekijään, syylliseen, ihmiseen, joka osoittaitui olevansa huono. Itsetunnon saat takaisin kun potkit pettäjän ulos elämästäsi niin paljon kun mahdollista, ja löydät jonkun toisen joka arvostaa sinua.
Oletko käynyt lääkärissä kysyen onko päässä muuta kuin tyhjää, vaimo pitää pilkkanaan
Sen vielä ymmärtää, että joku "vahingossa pettää", mutta se jos pettäessä nauttii täysin rinnoin (tussuin), kertoo minusta aikamoisesta tunnekylmyydestä.
Olli243 kirjoitti:
Vaimo kiertoon
ap:n vaimo on varmaan pistetty kiertoon jo vuosia sitten.
Vierailija kirjoitti:
Olli243 kirjoitti:
Vaimo kiertoon
ap:n vaimo on varmaan pistetty kiertoon jo vuosia sitten.
Niin taisi käydä. Ei mahdollisuutta jatkaa.
Vaimo kiertoon