Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun nainen pettää.

Vierailija
30.11.2009 |

Miten muut miehet olette saaneet itsetuntonne takaisin? Vaimoni on pettänyt minua kerran, ei ollut mikään kännisen hairahdus vaan huonon itsetuntonsa ja hiljaisemman seksikauden takia petti. Oli ollut haltioissaan seksistä toisen miehen kanssa. Miten tästä eteenpäin? Miten saan itsetuntoni takaisin ja varmuuden siitä, että olen tarpeeksi hyvä enkä vain kompromissi?

Onko vaimo kanssani vain lapsen takia? Meillä on 11 yhteistä vuotta takana. Haluaako vaimo unohtaa panoviikonloppunsa vain siksi, että ei pystyisi jatkamaan kanssani, jos koko ajan ajattelisi miten hyvää seksiä sai?

Kommentit (158)

Vierailija
121/158 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2012 klo 16:56"]

Ei pettäminen ole ollenkaan paha asia, jos siitä ei jää kiinni. Vieraissa käynti piristää kummasti. Mies on meillä uskollinen, tietääkseni.

Ite olen ottanut vapauden kurkistaa aidan toiselle puolelle aina silloin tällöin. Ei se ole huonontanut suhdettamaa vaan päinvastion piristänyt. Olen tehnyt aisiat niin fiksusti, ettei mieheni ole saanut tietää mitään. Salasuhteet eivät myöskään ole olleet pitkiä. Yleensä seksi on ollut kertaluontoista.

Tiedän, ettei mieheni antaisi pettämistäni ikinä anteeksi. Siksi en ole puhunut hälle asiasta mitään.

[/quote]

Karma tulee yleensä ja puraisee. Toivottavasti saat syövän ja kuolet tuskaisesti. Tai sitten olet trolli?

Vierailija
122/158 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimppaa Ap kimppaa, sitten ei ole tarvetta pettää. Ensi 2n+m ja sitten myöhemmin muuta jos haluat!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/158 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä hyvä että olette pysyneet yhdessä. Jotkut meistä vielä arvostaa yhdessä pysymistä suuresti. Lapsille parempi. Kuulostat hyvältä isältä.

Vierailija
124/158 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en halua lapsia. Haluan menestyä ja tulla joksikin. En vellinkeittäjäksi ja perseiden pesijäksi. En myöskään palvele enkä palvo ketään miespuolista ikinä.

No, onhan minulla miesystävä, mutta en paljon ehdi hänen kanssaan olla, kun työ ja opiskelu vievät niin paljona aikaa. Sekstailemme, kun siihen sattuu olemaan aikaa. Emme asu yhdessä enkä oikein voisi kuvitellakaan sellaista. Joskus voin sekstailla myös jonkun muunkin miehen kanssa, mutta en usein. Olen aika uskollinen kuitenkin. Jos joku oikein seksikäs mies sattuu kohdalle ja haluttaa, niin voin kyllä sortua.

Saan syksyyn mennessä toisen tutkintoni valmiiksi ja pääsen myös työpaikalla todella vastuulliseen asemaan. Joskus tuntuu, että en oikein tahdo löytää vertaistani miesseuraa. Tämä nykyinenkin on vähän yksinkertainen. Itse olen huippuälykäs ja on kurjaa, kun joutuu aina mittimään sanomisiaan, kun en halua nolata ketään ja saada miehiä tuntemaan itsensä tyhmiksi.

Vierailija
125/158 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en halua lapsia. Haluan menestyä ja tulla joksikin. En vellinkeittäjäksi ja perseiden pesijäksi. En myöskään palvele enkä palvo ketään miespuolista ikinä.

No, onhan minulla miesystävä, mutta en paljon ehdi hänen kanssaan olla, kun työ ja opiskelu vievät niin paljona aikaa. Sekstailemme, kun siihen sattuu olemaan aikaa. Emme asu yhdessä enkä oikein voisi kuvitellakaan sellaista. Joskus voin sekstailla myös jonkun muunkin miehen kanssa, mutta en usein. Olen aika uskollinen kuitenkin. Jos joku oikein seksikäs mies sattuu kohdalle ja haluttaa, niin voin kyllä sortua.

Saan syksyyn mennessä toisen tutkintoni valmiiksi ja pääsen myös työpaikalla todella vastuulliseen asemaan. Joskus tuntuu, että en oikein tahdo löytää vertaistani miesseuraa. Tämä nykyinenkin on vähän yksinkertainen. Itse olen huippuälykäs ja on kurjaa, kun joutuu aina mittimään sanomisiaan, kun en halua nolata ketään ja saada miehiä tuntemaan itsensä tyhmiksi.

Et kuulosta kovin huippuälykkäältä.

Vierailija
126/158 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin kuulostaa itsekeskeiseltä ja omahyväiseltä, mutta Mensan testissä sain lukemat 152, joten olen ihan oikeasti huippuälykäs.

Vierailija
127/158 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteiskunta paineistaa itsekkyyteen ja kaikkeen muuhuin kun perheseen ja miehen ja naisen väliseen avioliittoon. kaikkien pitäs saada tehdä mitä huvittaaa. ei roomakaan kukoistanut enää eikä muukaan kaupunki kun moraali löyhtyi. vanhemmat ihmiset kyllä ovat selvän eron nähneet mutta heilläkin alkaa arvot olla lipsumaan päin. uskotteko todella että tämä on kauas kantavaa? lapsia ei synny. kuka teistä huolehtii vanhempana. kaikki nussii kaikkien kanssa.ja sillähän ei ole mitään välilä mikä aika on menossa. on muotia toitotta aina sitäettä hei nyt eletään 2000luvulla. teidät on vain aivopesty median ja muodin toimesta.

Vierailija
128/158 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta asian miettiminen ja aikuisen ihmisen vahtiminen.Kun luovut ajatuksesta,että seksi on joku pyhä asia,vapaudut itsekkin tuosta tuskasta.Elä ja anna toisten elää.

Vierailija
129/158 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iloitse siitä että naisellasi oli kerrankin hauskaa, älä ole itsekäs omaan napaan tuijottaja. Ei ihmisiä voi omistaa.

-J-

Joo totta ei voi omistaa, mutta uskollinen voi olla jos haluaa.

Vierailija
130/158 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni on sairaanhoitaja ja on pettänyt minua lääkärin kanssa töissä ja lääkärin kotona. Merkkejä alkoi tulla jo useampi kuukausi sitten. Ei enää niin suukotteluja, halailuja tai muuta lähellä olla. Nukkuu päiväunet sohvalla ja siirtyy heti pois sängystämme, jos sinne meinaan tulla hänen lepäillesssään siellä. Eilen löysin hänen laatikostaan raskaustestin. Sanoin ostaneensa sen, kun epäili tulleensa raskaaksi. Ei ainakaan minun kanssani, en ole pannut vaimoani puoleentoista kuukauteen. Aiemmin epäilessään raskaaksi tuloa aina ilmoittanut epäilystäkään minulle... Naimisissa 18 vuotta ja kolme lasta.

Vierailija
131/158 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka teitä pitäisi käsitellä kun te petätte miestänne ?nostaa kulta tarjottimelle vai???

sanon että EI!!!!.jos nainen pettää kerran se pettää toisenkin kerran.

Vierailija
132/158 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen AP:tä jättämään vaimon, tai toki jos kunnon aisankannattaja olet niin siinä tapauksessa vietä vuotesi seksittömässä ja vainoharhaisessa "avio"liitossa.

Miten ihmeessä porukka jaksaa jäädä antamaan pettämisen jälkeen toisia mahdollisuuksia, kaikki päättyy kuitenkin jossain vaiheessa eroon sellaisessa suhteessa.

Vierailija
133/158 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kohdella naistasi naisena ja kohtele hyvin. Älä pidä itsestään selvänä!

Niin moni mies tekee virheen kun unohtaa naisen NAISENA ja kohtelee kuin ilmaa.....

Tuota samaako sinä selität naisille kun miehet pettää?

Vierailija
134/158 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet selkärangaton vaimo pihalle

Vierailija
135/158 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhdistäyry akka mäkeen

Vierailija
136/158 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lukenut kaiken sähköposteista.

Oli kuulemma miehen mieliksi kirjoitellut, että ei ole kokenut ikinä sellaista intohimoa ketään kohtaan. Samaten kyseisen viikonlopun jälkeen oli kirjoitellut miehelle, että häntä "ei paneta, tai panettaa, mutta ei sen(minun) kanssa". Tämä on vaivannut siitä asti, en varmaan ikinä saa selville millaista vaimo on oikeasti kokenut ja mikä siinä oli niin mahtavaa. varmaankin se, että joku haluaa ja himoitsee todella, ja se näkyy.

Vaimo kyllä välittää mnusta ja rakastaakin, niin luulen. Ainakin pelkää menettävänsä minut. Itselleni kyseinen tapaus aiheuttaa helvetinmoista stressiä kaiken muun stressin lisäksi. Se alkaa jo vaikuttamaan terveyteenkin.

Silti olen välillä varsin toiveikas suhteemme jatkoa ajatellen. Kaikki tuntuu olevan niinkuin vanhoina hyvinä aikoina, mutta välillä totuus lyö vasten kasvoja. Enää en voi ihmetellä onnekkuuttamme, kun ympärillä suhteet kariutuvat pikkuhiljaa. Jotenkin en voi edelleenkään edes uskoa, että meille on käynyt näin.

Mitä tehdä, kun vaimon kanssa rakastellessa tunnelma hiipuu siksi, kun näen mielessäni toisen miehen panevan paljaalla vaimoani. Tai näen elävästi, miten vaimo ottaa suihin toiselta mieheltä? Tai näen kuinka vaimo saa orgasmin toisen miehen kanssa yhtyessään. Kaikki tuo oli kuulemma huonompaa kuin meillä. Miten uskon, miten saan itsetuntoni takaisin?

Se, että vaimosi on sinulle kertonut tällaista merkitsee kyllä että teidän suhde on ohi. Paluuta ei tuon jälkeen enää ole. JSSAP

Itsetunnon paraneminen alkaa sillä, että jätät sen l*tkan.

On ihan täysin eri asia pettää jonkun satunnaisen hörhön kanssa kuin se, että jälkeenpäin vielä kehuskellaan miehelle kokemuksen olleen "elämänsä parasta seksiä".

Jälkimmäisen tapauksessa uutuudenviehätys ei katoa kuin uusilla petoksilla. Eli jss.

Vierailija
137/158 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta asian miettiminen ja aikuisen ihmisen vahtiminen.Kun luovut ajatuksesta,että seksi on joku pyhä asia,vapaudut itsekkin tuosta tuskasta.Elä ja anna toisten elää.

Vmp.

Vierailija
138/158 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein kysytään, että miksi miehen pettämistäkatsotaan usein läpi sormien, mutta naisen petos on pahasta.

Ap:n tapauksessakin syy on selvä: kun mies pettää, se on useimmiten tunteetonta kassien tyhjentämistä. Kun nainen pettää, kyseessä on yleensä pettäminen myös tunnetasolla, eli ihastuminen.644

Vierailija
139/158 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin kuulostaa itsekeskeiseltä ja omahyväiseltä, mutta Mensan testissä sain lukemat 152, joten olen ihan oikeasti huippuälykäs.

Eihän toi ole vielä paljoakaan. Tai riippuu hiukan siitä että onko tulos uudella vai vanhalla asteikolla. Vanhalla toi vastaa luokkaa yksi sadasta eli Mensan testin mittapuulla jo pelkästään Suomessakin on yli 50000 sinua älykkäämpää ihmistä. Ja jossain Kiinassa niitä on yli 10 miljoonaa.

Sitten jos tulos on yli 180, voisi mun mielestä jo puhua huippuälykkäästä.

Vierailija
140/158 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla vaimolla riitti humala ja hieman huomiota miehiltä ja sitten sitä oltiinkin vieraiden miesten kasseja tyhjentämässä, eli ei se aina mene niin että miehet vain panee ja naisilla olisi jotain henkistä romanssia tai muuta sellaista pelissä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme