Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun nainen pettää.

Vierailija
30.11.2009 |

Miten muut miehet olette saaneet itsetuntonne takaisin? Vaimoni on pettänyt minua kerran, ei ollut mikään kännisen hairahdus vaan huonon itsetuntonsa ja hiljaisemman seksikauden takia petti. Oli ollut haltioissaan seksistä toisen miehen kanssa. Miten tästä eteenpäin? Miten saan itsetuntoni takaisin ja varmuuden siitä, että olen tarpeeksi hyvä enkä vain kompromissi?

Onko vaimo kanssani vain lapsen takia? Meillä on 11 yhteistä vuotta takana. Haluaako vaimo unohtaa panoviikonloppunsa vain siksi, että ei pystyisi jatkamaan kanssani, jos koko ajan ajattelisi miten hyvää seksiä sai?

Kommentit (158)

Vierailija
21/158 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota lapsi ja käske akan painua vittuun, niin minä tekisin. Hakisin yksinhuoltajuutta ja käskisin valehtelevan huoran pysyä kaukana mun lapsesta tartuttamasta samanlaista käytöstä minun rakkaaseen lapseen. En todellakaan voisi jatkaa naisen kanssa joka olisi kerran pettänyt.

Vierailija
22/158 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedät, ettei jo ole? Ja silti hyvin voit. Mustasukkaisuus on sairaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/158 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin ratkaisuun päädyit liitossasi ja miten elämä on mennyt sen jälkeen?

Vierailija
24/158 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedät, ettei jo ole? Ja silti hyvin voit. Mustasukkaisuus on sairaus.

Jos on parisuhteessa jossa ei ole sovittu että saa naida muita niin sitten ei naida. Jos nai niin se on pettämistä. SE on valehtelemista pahimmalla mahdolisella tavalla. Sitä ei voi hyväksyä mitenkään

Vierailija
25/158 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vielä yhteisen tutun kanssa. Olen yrittänyt jatkaa elämää mieheni kanssa, mutta pakkohan se on myöntää, että mikään ei ole ennallaan.

harvasepäivä minulla on paha mieli, kyseinen asia vaivaa mieltäni.

Mieheltäni en enää viitsi kyseisestä asiasta kyselä tai muistuttaa..uskoisin että hän haluaa unohtaa koko jutun.

En tiedä, palaako tunteeni enää koskaan ennalleen...pahalta tuntuu vieläkin...15vuotta oltiin kuitenkin oltu jo yhdessä, kunnes hän meni ja petti.

Kseinen nainen on tahollaan naimisissa, ei mikään loistav avioliitto...lapsia niin kuin meilläkin.

Kyseisen naisen kanssa olen viettänyt monet lukuisat hauskat hetket, ollaan jaettu ilot ja surut...joten tämänkin takia ottaa todella päähän...hänen miehensä ei tiedä tästä tapauksesta mitään, ja minä se en ole joka sen hänelle kertoo. En missään tapauksessa halua kenellekään tällaista tuskaa sisälleen, mtä minä joudun nyt mieheni takia kantamaan....ja taas kerran mies pääsi kuin koira veräjästä...minä yöt läpeensä mietin..ja hän nukkuu ruususen unta:)

Tekstisi voisi olla minun kirjoittamani paitsi että olen mies ja vaimoni petti (vuosia) ystäväperheen miehen kanssa.

Sietämätön tilanne. Periaatteessa mun pitäisi katkaista välit mutta en voi tehdä sitä. Tuon toisen osapuolen vaimo ei tiedä eikä ymmärtäisi sitä enkä voi paljastaa asioiden oikeaa laitaa.

Miten tästä pitäisi jatkaa? Vaimo on sanojensa mukaan paljastanut miehelle että tiedän heistä (tämä toinen kyseli miksi olen muuttunut ja intti vastausta) mutta silti tämä mies on kuin mitään ei olisi tapahtunut. Pistää vähän epäilemään vaimon sanoja. Enkä "kehtaa" puhua asiasta tän miehen kanssa.

Voi voi, mitähän tästä tulee...

Vierailija
26/158 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde pitää rakentua vankalle pohjalle.

Tottahan se on että ketään ei voi omistaa, mutta aamenen jälkeen en voisi suvaita sitä että toinen pettää.

Olen miettinyt jos näin kävisi niin laittaisin syrjähypyn överiks, Naisin niin montaa naista kun kerkiäisi jopa ruokatauoilla.

Kerskuisin jopa kotona että sain tänään parinkin eukon tiukkaa pillua.

No erohan siinä tulisi mutta pettäminen on minulle se viimeinen niitti.

En voisi kuvitellakkaan painaa sellaista vaimoa jonka pillussa on vieras metla on käynyt.

Vierailija
27/158 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimusten mukaan noin puolet pitkässä parisuhteessa olevista pettää jossakin vaiheessa. Se nyt vain on niin ja pulinat pois. Miehet ovat aina pettäneet, mutta naisilla tämä on lisääntynyt taloudellisen itsenäisyyden myötä. Naimisissa yleensä ollaan sen takia, että halutaan lapsia ja heille vähän turvatumpi tulevaisuus. Muuta merkitystä avioliitolla tuskin on. Turha moralisoida, ihmisluonto on sellainen.

Vierailija
28/158 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On yritetty jatkaa ja lisää perhettäkin on tullut. Jotenkin sitä on vain turtunut tilanteeseen. Kyllä "se jokin" suhteestamme on silti kadonnut, mutta ei kai se ole syy rikkoa perhettä. Välillä menee ihan ok ja välillä huonosti. Seksiä on n. kerran viikossa ja se on yleensä huonoa. Arvaatte varmaan, mitä se vaikuttaa suhteeseen. Olemme kuin kämppiksiä joilla on yhteiset lapset.

Mihin ratkaisuun päädyit liitossasi ja miten elämä on mennyt sen jälkeen?

Vierailija
29/158 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä on n. kerran viikossa ja se on yleensä huonoa. Arvaatte varmaan, mitä se vaikuttaa suhteeseen. Olemme kuin kämppiksiä joilla on yhteiset lapset.

Ehei, ette todellakaan ole vain kämppiksiä. Kun seksiä tai edes ainuttakaan kosketusta ei ole vuosikausiin voidaan puhua kämppiksistä.

T. seksiä viimeksi 2001

Vierailija
30/158 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle seksi on kuitenkin vain tyhjennystä. En esimerkiksi nykyään ikinä mieti vaimoni tapaamista innokkaasti tai odota malttamattomana kunnes lapset ovat nukahtaneet. Ei voisi vähempää kiinnostaa, mutta välillä on ihan ok nussia, mutta jälkeenpäin sekin tuntuu typerältä. Hohhoijaa, taas meni panemiseksi, vaikkei huvittanutkaan. Aika masentavaa tämä lähestyvä keski-ikä.

Ehei, ette todellakaan ole vain kämppiksiä. Kun seksiä tai edes ainuttakaan kosketusta ei ole vuosikausiin voidaan puhua kämppiksistä.

T. seksiä viimeksi 2001

Vierailija
31/158 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...työpaikalla uuden työkaverinsa kanssa. Ensin kuukausi kiimaisia tekstareita ja sähköposteja ja sitte viikko nuolemista ja kopelointia varastossa joka tauolla ja ruokkiksella, lopulta vaimo kysy, että haluanko mä jatkaa suhdetta ja jos olisin sanonu, että en, niin sitte olis soviteltu melaa mekkoon. Mä luotin vaimoon ja lähinnä naureskelin, kun se niin jännittyneenä luki tekstareita illalla kotona ja kehui uutta työkaveriaan mukavaksi. Nyt en luota, mutta suhdetta haluaisin jatkaa, kun on lapsiakin ja oltu yhdessä yli 10 vuotta.

Vierailija
32/158 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pettäminen ole ollenkaan paha asia, jos siitä ei jää kiinni. Vieraissa käynti piristää kummasti. Mies on meillä uskollinen, tietääkseni.

Ite olen ottanut vapauden kurkistaa aidan toiselle puolelle aina silloin tällöin. Ei se ole huonontanut suhdettamaa vaan päinvastion piristänyt. Olen tehnyt aisiat niin fiksusti, ettei mieheni ole saanut tietää mitään. Salasuhteet eivät myöskään ole olleet pitkiä. Yleensä seksi on ollut kertaluontoista.

Tiedän, ettei mieheni antaisi pettämistäni ikinä anteeksi. Siksi en ole puhunut hälle asiasta mitään.

Vierailija
33/158 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Oli ollut haltioissaan seksistä toisen miehen kanssa. Miten tästä eteenpäin?

Se, että vaimosi on sinulle kertonut tällaista merkitsee kyllä että teidän suhde on ohi. Paluuta ei tuon jälkeen enää ole. JSSAP

peesaan ohi on kirjoittajaa...

OHI SE VAI NYT ON.

Vierailija
34/158 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan ja lujaa. Rikollista toki mutta jää hyvä mieli :)

Vierailija
35/158 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun pystyit pettämään "järkyttävän tärkeää ja rakasta" miestäsi? Meillä oli selkesäti vikaa suhteessamme. Parisuhteemme oli todellakin jämähtänyt paikoilleen. En huomioinut vaimoa, koska en arvostanut häntä enkä himoinnut häntä.

Ei huvittanut huomioida. En voinut sille mitään. En tehnyt sitä ilkeyttäni. Jotenkin tuo syrjähyppy herätti minut karmeasti siihen, että vaimo ei ollutkaan sellainen hiirulainen kuin olin kuvitellut, vaan pettävä, valehteleva huora.

Sitä kun sinisilmäisesti päästää toisen reissunpäälle vastavuoroisesti, niin totuuden paljastuttua petos ja siihen liittyvät yksityiskohdat(muutkin kuin itse aktin) puistattavat.

Ei meidän arki ole piikittelyä. Silti tuntuu kornilta jutella vaimon kanssa vaikkapa muiden suhteista ja uskottomuudesta.

Yhteisen kodin ja lapsen merkitystä ei voi väheksyä päätöksessäni yrittää jatkaa vielä.

Tuntuu käsittämättömältä, että toinen voi horjuttaa kaikkea yhteistä. Ikäänkuin vetää viemäristä alas kaiken, kun elämässä tulee ajanjakso jolloin ei menekään niin hyvin ja täydellisesti parisuhteessa. Onkohan tällainen hyvin yleistä, että apua parisuhdeongelmiin haetaan seksistä vieraan miehen kanssa? Vasta tämän jälkeen pureudutaan suhteeseen, nostetaan kissa pöydälle ja aletaan harkita avioeroa?

Tai sitten jatketaan työ- yms. "matkoja" ellei kukaan ala mitään epäilemään ja narauta. Niinkuin minä tein.

Vaikea uskoa, että suhde kääntyy paremmaksi, kun käydään välillä nussituttamassa itseään muualla.

Pystytkö katsomaan vielä vaimoasi silmiin katkeroitumatta ja rakastaa häntä edelleen? Entä pystyykö vaimosi siihen? Suhde on ehkä parasta lopettaa jos arki muuttuu piikittelyksi ja kaunan kantamiseksi. Tähän auttaa rehellinen ja avoin keskustelu.

Eli itsekin petit, mutta teillä on eri säännöt? Erotkaa.

Vierailija
36/158 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mites tuota voi jatkaa..anna kenkää

Vierailija
37/158 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin vaan joskus käy..sori puolestasi

Vierailija
38/158 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narautin vaimoni pettämisestä. En minä ole pettänyt.

-ap

Tai sitten jatketaan työ- yms. "matkoja" ellei kukaan ala mitään epäilemään ja narauta. Niinkuin minä tein.

Vaikea uskoa, että suhde kääntyy paremmaksi, kun käydään välillä nussituttamassa itseään muualla.

Eli itsekin petit, mutta teillä on eri säännöt? Erotkaa.

Vierailija
39/158 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska ei saanut tarpeeksi huomiota sinulta ja koki olonsa turhautuneeksi tai itsestäänselvyydeksi. Olisi siis peilin katsomisen paikka tuolta osin. Itse siis kuvittelisin näin, koska olen ollut vastaavassa tilanteessa naisena ja vaikka rakastinkin (ja rakastan) miestäni paljon, huomasin että oli suuri kiusaus pettää ja saada toisilta miehiltä huomiota, kun sitä ei tuntunut saavan omalta. En ole yhtään pettäjätyyppiä enkä siis pettänyt, mutta silti pari liian pitkälle vietyä flirttailua tapahtui muutaman kerran, ja ymmärrän hyvin tällaisissa tilanteissa tapahtuvat pettämiset.

Luulen siis, että vaimosi rakastaa sinua paljon, mutta on vain kokenut olonsa laiminlyödyksi ja tämä oli jonkinlainen herätys sekä sinulle että hänelle. Varmastikaan hän ei ajattele muita miehiä tai lopeta sinun rakastamistasi, kunhan saa sinulta sellaista huomiota, jota nainen mieheltä kaipaa.

Vierailija
40/158 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska ei saanut tarpeeksi huomiota sinulta ja koki olonsa turhautuneeksi tai itsestäänselvyydeksi.

Varmastikaan hän ei ajattele muita miehiä tai lopeta sinun rakastamistasi, kunhan saa sinulta sellaista huomiota, jota nainen mieheltä kaipaa.

Jos mies korjaa oman asenteensa, aikuistuu ja alkaa oikeasti pitää vaimoaan naisena, onko todennäköistä, että nainen voi sivuuttaa ihastuksensa ja sen, että on saanut huomioita ja ihailua muilta miehiltä?

Entä uskooko nainen sen, että miehen kiinnostus on aitoa, eikä vain paniikkireaktio mahdolista jätetyksitulemista vastaan?