SP Elora Helsinki vei mun rahat
Onko kellään sama kokemus, että tämä yritys on humpuukia? Ostin sandaalit instan mainoksen kautta. Nyt niitä ei näy eikä yritykseen saa yhteyttä.
Kommentit (18)
Tätä epäilin, enkä uskaltanut tilata. Tikittävä kello pani epäileen.
Vastaavassa tapauksessa ilmoitin pankkiin, etten ole saanut toimitusta, tutkivat asian ja sain rahat palautettua luottotililleni 2 kk kuluttua. Maksunvälitys firmoille voi myös ilmoittaa, niin voit saada rahasi takaisin.
Tilasin kengät ja olivat sopimattomat, Kiinasta tulivat vaikka luulin että tulevat Elora Helsingistä. Palautus näyttää olevan mahdoton, vaikka tilauksen yhteydessä luvattiin palautus. Olen lähettänyt viestejä 3 kertaa ja pyytänyt palautus osoitetta mutta en ole saanut. Firman sivuilla ei ole mitään yhteystietoja palautukseen. Huijausta koko firma. Ikinä en osta sieltä mitään. Tämä sama tuote jonka tilasin on myynnissä temun sivuilla Kiinassa ja hinta on 7€ kun tässä Elorassa se on 29,90.
Face book on täynnä mäitä kiinalaisia tuotteita myyviä kauppoja. Nimellä yrittävät huijata Helsinki ja Suomi nimellä.Vaihtavat nimeä koko ajan. Kaikissa samat tuotteet ja samanlaiset kotisivut. Eipä kannata niihin erehtyä.
Vierailija kirjoitti:
Hitto, te olette tampioita.
Tämä. Sori, mutta pitää olla tosi, tosi lapsenmielinen ja naiivi aikuinen, että uskoo edelleen että joku valmistaa jotain kenkiä ja laukkuja Suomessa ja myy niitä Suomen markkinoilla edullisesti.
Oleta, että KAIKKI tulee Kiinasta ellet ihan kirjaimellisesti käy Suomessa paikan päällä siellä tehtaalla.
Täällä ei ole käytännössä mitään alkutuotantoa jäljellä. Eikä ole ollut pitkään aikaan. Ne alat joilla on, ovat hyvin harvassa. Suomalaisia vaatteita Suomessa valmistavat firmat voi laskea lähes kahden käden sormilla.
Vierailija kirjoitti:
Face book on täynnä mäitä kiinalaisia tuotteita myyviä kauppoja. Nimellä yrittävät huijata Helsinki ja Suomi nimellä.Vaihtavat nimeä koko ajan. Kaikissa samat tuotteet ja samanlaiset kotisivut. Eipä kannata niihin erehtyä.
oli k-marketissakin jotain "helsingin kalatehdas" tms. skagenia myynnissä. sitten siellä luki pienellä präntillä takana "valmistettu slovakiassa. kalan ja äyriäisten alkuperä irlanti"
ja kaiken huippu oli se kontulan oluttehdas, joka oli siis vain virolaista a le coq-bulkkiolutta brändättynä eri pakkauksella. ja nuo tyypit kehtasivat omalla naamallaan mainostaa sitä :D
Kyllä, sama täällä. Mitenkähän pitäisi edetä?
En miekään tiennyt, että myyvät kiinalaista halpatuotantoa, aivan surkeat! Sain tuotteen tänään, pitää ilmoittaa Klarnalle, että haluan palauttaa ne, mutta jos se ei onnistun niin ompa paska juttu!
Sama kävi minulle. Tilasin kengät nro 39, liian pienet. Yrittänyt nyt 2 viikkoa palauttaa.
Sain ohjeet ja osoitteen Kiinaan. No hoh hoh. Maksu Klarnan kautta. Ovat siirtäneet maksua kunnes asia selviää.Kiinaan en aio kenkiä lähettää.
Ihan huiputusta. Temussa samat kengät jotain päälle 7 euroa ja nämä 29.90.
Elora-Helsinki huiputusfirma. Nyt ovat luvanneet 75% palautusta jos maksan kengät. Näkis vaan. Kyllä sitä on kaikenlaista!
Sehän toimii kuten pitikin. Ei tuollaista yritystä ole edes olemassa. Huijari sai rahat hölmöiltä.
Instassa on näitä myös hurumykky!
aitan aina tietoa että" huijaus", häipyy hetkeksi, ja tulee uusi tilalle!
Nyt joku Elora Helsinki mainostaa Facessa mekkoja. Kiertäkää kaukaa.
Hei. kesämekko jäi saamatta. Onneksi tilasin laskulla.Lasku tuli klarnalta. Tänään laitoin sähköpostia klarnaan. Vastausta ootellessa....
On kokemus juurikin. Asiakaspalvelu vastasi kyllä tilatessani viesteihini 8.6. Ja lähetysviesti tuli. Sen jälkeen ei lähetystä. Klarnan eräänntymisen tienoilla rupesin ihmettelemään.laitoin heille5 viestiä. Ei vastausta. Mennessäni firman sivuille, niitä ei enää ollut.
Kyllä rikollista toimintaa ja ala arvoista tavaraa.
Vierailija kirjoitti:
Sama kävi minulle. Tilasin kengät nro 39, liian pienet. Yrittänyt nyt 2 viikkoa palauttaa.
Sain ohjeet ja osoitteen Kiinaan. No hoh hoh. Maksu Klarnan kautta. Ovat siirtäneet maksua kunnes asia selviää.Kiinaan en aio kenkiä lähettää.
Ihan huiputusta. Temussa samat kengät jotain päälle 7 euroa ja nämä 29.90.
Elora-Helsinki huiputusfirma. Nyt ovat luvanneet 75% palautusta jos maksan kengät. Näkis vaan. Kyllä sitä on kaikenlaista!
Hei! Olen toimittaja ja tekemässä juttua tästä aiheesta. Jos haluaisit kertoa lisää kokemuksestasi, laita minulle meiliä: emmi.laukkanen@gmail.com
Vierailija kirjoitti:
Tilasin kengät ja olivat sopimattomat, Kiinasta tulivat vaikka luulin että tulevat Elora Helsingistä. Palautus näyttää olevan mahdoton, vaikka tilauksen yhteydessä luvattiin palautus. Olen lähettänyt viestejä 3 kertaa ja pyytänyt palautus osoitetta mutta en ole saanut. Firman sivuilla ei ole mitään yhteystietoja palautukseen. Huijausta koko firma. Ikinä en osta sieltä mitään. Tämä sama tuote jonka tilasin on myynnissä temun sivuilla Kiinassa ja hinta on 7€ kun tässä Elorassa se on 29,90.
Hei! Olen toimittaja ja tekemässä juttua tästä aiheesta. Jos haluaisit kertoa lisää kokemuksestasi, laita minulle meiliä: emmi.laukkanen@gmail.com
Onko nää niitä kiinalaisia loppuunmyyntikauppoja kuten se nahkalaukkuliike Instassa? Verkkosivustolla on kuva Amsterdamista vaikka kyse on Helsingistä.