Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä 50-60kg/165cm, mitä syöt päivän aikana?

Vierailija
15.02.2016 |

Mulle kun tuo alle 60kg tuntuu olevan ihan mahdoton tavoite, eikä paino vaan putoa? Kerro myös miten liikut ja lasketko kaloreita (jos, niin kuinka paljon päivässä syöt?)

Kommentit (104)

Vierailija
61/104 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho vähän eksyny virheitä mutta siis 165 senttiä olen pitkä. Ja siis syön vähän koska ajatuskin ruuasta ällöttää

Hae apua! Ei ole hyvä juttu jos pilaat terveytesi noin nuorena. Noin paljon liikkuva saa ja pitääkin syödä reilusti ja monipuolisesti!

Oon kyllä ihan kunnossa, mutten jaksa syödä paljoa kerralla. Lisäksi lajini on sellainen (taitoluistelu) että täytyy olla mahd. hoikka. Olen itekki vähän isokokoinen luistelijaksi :-D

Vierailija
62/104 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

163/52  Liikun paljon koiran kanssa, käyn salilla, enkä käytä autoa tai julkista liikennettä joten päivässä tulee helposti käveltyä ja poljettua yli 10km. En laske kaloreita. Syön mitä syön. Aamupala on yleensä runsas, tänään esim 2palaa pekonia, 2 munaa,1 ruisleipä+tuorejuusto ja kurkku, juomaksi appelsiinimehua. Välipalaksi söin viinirypäleitä n. 200g. Päivälliseksi kinkkukiusausta iso lautasellinen jossa aurajuustoa ja juustoa runsaasti ja kermaan tehty tietenkin. Iltapalaksi lähtee omenapiirakkaa kaksipalaa ja varmaan jotain hedelmiä viellä napsin sen jälkeen. Tää on aika perus päivä, joka ilta tulee herkuteltua jotain mut itse tehdyillä leivoksilla ja/tai hedelmillä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/104 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön aamupalaksi kulhon kreikkalaista jogurttia + mysliä ja kananmunan. Lounas vaihtelee mutta yleensä perus kouluruokaa lautasellisen. Välipalaksi banaani ja/tai välipalapatukka

Iltaisin herkkuhelvetti irti eli helposti menee esim suklaalevy ja 7kpl kaupan karjalanpiirakoita, tai pakastepizza ja jätskiä... tai pari lautasta pesto-pastaa ja kokonainen valkosipulipatonki.. kaikenlaista moskaa kuitenkin :')

167/52

Vierailija
64/104 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituutta 176, mutta painoa ei saa millään paljon yli 60kg, tosin viimeisen 20-vuoden aikana päässyt alle 50kg:sta 60kg.

En ikinä ole laskenut kaloreita ja syön lähes mitä sattuu. Liikunnallakaan ei ole paino noussut, pikemminkin laskenut. Kunnon kostea viikonloppu yleensä vie muutaman kilon mennessään.

Vierailija
65/104 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitat: 160cm/50kg,

Liikunnan: 2x Vko kuntosali, 3x Vko pikajuoksutreeniä

Aamiainen: smoothie (marjoja, kaura/ruishiutaleita, luonnonjogurttia), 1-2 kananmunaa tai rahkaa, kahvi

Välipala: kahvi, omena, manteleita

Lounas: paljon kasviksia (esim tänään 1-2 paprikaa, porkkana ja pinaattia), linssejä/riisiä, kanasuikaleita, mausteita ja öljyä

Välipala: rahka (maustamaton)

Välipala: tee, pähkinöitä, marjoja / vihanneksia

Päivällinen: kuten lounas

Toisinaan vielä pieni iltapala, esim kananmuna tai jogurttia

Treenipäivinä yksi välipala on banaani + maustamaton hera

Vierailija
66/104 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 165cm/50kg. Syön ihan normaalisti. (Yleensä aamulla puuroa appelsiinin kanssa, päivällä lautasmallin mukaan, välipalaksi jonkun omenan js leivän, illalla lautasmallin mukaan ja iltapalaksi jotain kevyttä, yleensä vain yksi leipä). Syön kyllä pieniä annoksia ja käyn kuntosalilla aktiivisesti (n.3krt/vk) ja ryhmäliikuntatunneilla (n.3-4krt/vk) Syön myös välillä herkkuja. (Ja välillä näkyy jos ei ole käyty salilla js herkkuja syöty vähän liikaa.)

Vierailija
67/104 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho vähän eksyny virheitä mutta siis 165 senttiä olen pitkä. Ja siis syön vähän koska ajatuskin ruuasta ällöttää

Hae apua! Ei ole hyvä juttu jos pilaat terveytesi noin nuorena. Noin paljon liikkuva saa ja pitääkin syödä reilusti ja monipuolisesti!

Oon kyllä ihan kunnossa, mutten jaksa syödä paljoa kerralla. Lisäksi lajini on sellainen (taitoluistelu) että täytyy olla mahd. hoikka. Olen itekki vähän isokokoinen luistelijaksi :-D

Kannattaako silti harrastuksen tai edes mahdollisen uran takia kehitellä itselleen syömishäiriötä?

Jos nyt 14-vuotiaana syöt oikeasti noin vähän niin kuvittele miten vaikeaa on pysyä mitoissa kymmenen vuoden päästä kun olet pilannut aineenvaihduntasi?

Vierailija
68/104 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä 165 cm/56 kg. Liikuntaa harrastan vähän,lähinnä kotijumppaa välillä. Toimistotyö.

Aamupalalla syön joko yhden leivän, pienen annoksen kaurapuuroa tai viilin ja pienen palan ruisleipää. Juomaksi lasi maitoa ja mukillinen kahvia jossa aika paljon sokeria.

Lounaalla töissä syön lämmintä ruokaa vain pienen annoksen, ei jotenkin maistu työvireessä ollessa - esim. 1 pieni peruna ja puolikas annos lohta, salaattia puoli lautasellista. Maitoa ja vettä juomaksi. Päivällisellä syö kotiruokaa, annoskoot eivät ole suuren suuria siinäkään, esim. tänään söin 3/4 lautasellisen siskonmakkarakeittoa. Illalla napostelen parin tunnin ajan kaikenlaista: esim. tänään pari leipää, marjakiisseliä, maitoa, n.150 g irtokarkkia, 50 g suklaata, 3-4 kpl itse sokerilimusta jäädytettyjä mehujäitä.

Karkkia syön joka päivä suunnilleen saman verran, muutenhan mun ruokavalio on suht terveellinen. Laihaläski olen, eli mun kroppa näyttää parhaimmalta jos painan jonkun 53 kg. Onnistuisi varmasti jos jättäisin karkit, mutta en motivoidu siihen. Ehkä mun tekisi enemmän mieli ruokaa jos en söisi makeaa niin paljon? Nykyisellään olen siitä onnellisessa tilanteessa että syön niin paljon kuin mieli tekee, mun vaan ei tee mieli niin kovin paljon ruokaa.

Vierailija
69/104 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvissyojaa kirjoitti:

Nainen, 25v, 164cm/55kg

Olen kasvissyöjä, yleenaä päivän syötävät ovat jotain seuraavaa:

Aamupala: kaksi ruisleipää juustolla,kurkulla sekä puuro veteen mehukeitolla janpaljon kahvia.

Lounas: salaattia (kurkku,tomaatti,feta,paprika.. Vaihtelee) ja lisänä porkkanapihvi ja nuudeleita tai halloumjuustoa reilusti.

Välipala: rahka ja banaani

Päivällinen: ruisleipä munakkaalla ja kasviksilla.

Iltapala: mysliä ja maustamatonta jogurttia sekä iso annos vbiljajäätelöä kibuskikastikkeella.

Toki päivät vaihtelee, mutta suurin piirtein näin. Syön yleensä joka päivä salaattia ja vain yhden na. "Lämpimän ruuan" ja toisen yleensä leipänä.

Myös marjahedelmäsmoothiet kuuluvat vaihtelevasti ruokavliooni.

Lisänsi syön sipsejä vähintään kerran kahteen viikkkoon.

En käsitä. Oon myös kasvissyöjä ja päivittäiset syömiseni ovat tätä luokkaa. Ylipainoa on hurjasti, mitat 167/90. Miten voi olla? Kuinka paljon oikein liikut?

Vierailija
70/104 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 viipale ruisleipää voilla, 2 dl kauramaitoa.

4 pienehköä perunaa, kalaa, kastiketta, salaattia puolet lautasesta, kotikaljaa, pieni pala pitsaa.

1 raakapatukka, 1 porkkana

1 viipale ruisleipää voilla, 1 suklaatuutti.

Kohta vielä jotain pientä, ehkä leipää.

Vihaan näläntunnetta. Vettä menee 1,5 l päivässä. Liikun töihin ja takaisin kävellen 4km x 2. Mitat 165/52. Ikää 30+

Vierailija
71/104 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvissyojaa kirjoitti:

Nainen, 25v, 164cm/55kg

Aamupala: kaksi ruisleipää juustolla,kurkulla sekä puuro veteen mehukeitolla janpaljon kahvia.

Lounas: salaattia (kurkku,tomaatti,feta,paprika.. Vaihtelee) ja lisänä porkkanapihvi ja nuudeleita tai halloumjuustoa reilusti.

Iltapala: mysliä ja maustamatonta jogurttia sekä iso annos vbiljajäätelöä kibuskikastikkeella.

Toki päivät vaihtelee, mutta suurin piirtein näin. Syön yleensä joka päivä salaattia ja vain yhden na. "Lämpimän ruuan" ja toisen yleensä leipänä.

En käsitä. Oon myös kasvissyöjä ja päivittäiset syömiseni ovat tätä luokkaa. Ylipainoa on hurjasti, mitat 167/90. Miten voi olla? Kuinka paljon oikein liikut?

:D Joo aivan varmasti olet samanlaisella borderline kitudietillä. Ehkä sulla on säästöliekki?

Vierailija
72/104 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

166/55

Ikä 33

Tänään:

Aamu: leipä täytteillä + kahvi + vitamiinit

Lounas: paneroitua turskaa, perunamuussia, salaattia, raasteita ja siemeniä lautanen täyteen ja oheen siemennäkkileipää

Välipala: pepsi maxx 0,5l (yleensä syön jotain, esim hapankorpun täytteillä)

Illallinen: nuudelisalaattia, raejuustoa

Iltapala: KARKKIA

Syön lähes joka päivä karkkia tai jotain makeaa leivonnaista. Viikonloppuisin syön yleensä vain kahviloissa ja ravintoloissa.

Käyn tanssitunneilla pari kertaa viikossa, muuten en harrasta liikuntaa (ja sen kyllä huomaa kehonkoostumuksesta).

Syksyllä olin pari kk syömättä karkkia ja laihduin 3-4 kg ihan vahingossa.

Vierailija
73/104 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kasvissyojaa kirjoitti:

Nainen, 25v, 164cm/55kg

:D Joo aivan varmasti olet samanlaisella borderline kitudietillä. Ehkä sulla on säästöliekki?

Miten niin kitudieetti? Tuossahan on rutkasti ruokaa eikä edes niin vähäkalorista.

Vierailija
74/104 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

4 pienehköä perunaa, kalaa, kastiketta, salaattia puolet lautasesta, kotikaljaa, pieni pala pitsaa.

Vihaan näläntunnetta. Vettä menee 1,5 l päivässä. Liikun töihin ja takaisin kävellen 4km x 2. Mitat 165/52. Ikää 30+

Vihassa kyllä elät. Et syö proteiinia juuri ollenkaan.

Vierailija
75/104 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitat 173cm/58kg.

Aamupala yleensä kaksi palaa leipää voi juusto ja kurkku päällä. Lisäksi kahvia maidolla, joskus hedelmä.

Lounas työpaikkaruokalassa, puolet ja puolet lautasesta salaattia ja ruokaa. Lasi maitoa, 1-2 palaa leipää.

Välipalaa en syö. Tässä välissä kuppi kahvia maidolla.

Päivällinen yleensä kevyt versio lounaasta, eli ilman maitoa, 0-1 leipää ja pieni annos ruokaa.

Iltapala on yleensä 2 hapankorppua päällystein TAI jugurtti TAI puuroa marjoilla.

En yleensä napostele mitään ja juon melko paljon vettä. Pari kertaa viikossa herkuttelen esim suklaalevyllä tai viinerillä.

Harrastan hiihtoa joten sitä tai juoksua tulee treenattua n. 3-4 x 45-90min viikossa. Minulla ei ole autoa joten työ ja kauppamatkat kävelen, n. 1km / sivu. :)

Vierailija
76/104 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvissyojaa kirjoitti:

Nainen, 25v, 164cm/55kg

Kyllä tuollaisella ruokavaliolla lihoo. Sinulla annoskoko on varmasti hurja.

Mehukeitto, feta, nuudeli, halloumi, mysliä, jäätelöä, kinuskikastiketta.

Vierailija
77/104 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihaat näläntunnetta mutta syöt noin vähän?

Pitäisi varmaan alkaa huolestumaan itsestäni kun syön varmaan 3 krt enemmän kuin tänne vastanneet. Aina nälkä :o

Vierailija
78/104 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kasvissyojaa kirjoitti:

Nainen, 25v, 164cm/55kg

Kyllä tuollaisella ruokavaliolla lihoo. Sinulla annoskoko on varmasti hurja.

Mehukeitto, feta, nuudeli, halloumi, mysliä, jäätelöä, kinuskikastiketta.

Se voi pitää paikkansa :(

Vierailija
79/104 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 166 cm ja 59 kg. Syön aamulla klo 6.30 voileivän, pullan, jukurtin tai banaanin sekä 2 mukia kahvia. Lounaaksi syön töissä klo 10 joko salaatin (jossa on kalaa tai juustoa) tai sitten tomaatin, kurkkupätkän, porkkanan ja jälkkäriksi jukurtin, ruisleivän, viinirypäleitä tai appelsiinin. Noin klo 14 syön välipalaksi esim. pari mandariinia, omenan, raejuustoa tai ruisleivän. Klo 17 syön kotona lämpimän ruuan. Yleensä olen hyvin nälkäinen. Tänään meillä oli broileripaistos ja lohisalaattia. Huomenna otan töihin lounaaksi loput lohisalaatit. Iltapalaksi söin tänään mustikoita ja rahkaa sekä noin 10 irtokarkkia.

Vierailija
80/104 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

163,5cm ja 50kg

Esim tänään:

Klo 6.30 kahvi maidolla

Klo 9.15 puuro,voisilmä,mehukeittoa,viili,banaani, siemeniä ja cashewpähkinöitä ja maitokahvi

Klo12.30 porsaanfileepihvi, perunamuussi salaattia,kaksi rieskaa päällä meetvurstia ja juustoa,puolikas avokado, maitokahvi

Klo14.30 viili ja mehukeittoa

Treeni

Siikaa,kananmunaa,ruisleipää,näkkäriä+lisukkeet,porkkanaa ja luonnonjugurttia ja omena

Klo19.30 jauhelihaa ruisleivänpäällä, muutama siivu oltermannia, skyr rahka. Puolikas avokado

Klo21.30 omena ja siivu leipäjuustoa

Syön hyvin ja aina noin. 3h välein. Treenaan 5-6 kertaa salila viikossa ja työssäni liikun kohtalaisen paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän