Sinä 50-60kg/165cm, mitä syöt päivän aikana?
Mulle kun tuo alle 60kg tuntuu olevan ihan mahdoton tavoite, eikä paino vaan putoa? Kerro myös miten liikut ja lasketko kaloreita (jos, niin kuinka paljon päivässä syöt?)
Kommentit (104)
Tissit voi ihmisellä olla vaikka kroppa olisikin hoikka. Omat d-kupit ovat aidot. Eivät tietenkään maailman suurimmat tissit, mutta enpä sellaisia tahtoisikaan.
165/55
Aamulla puoli litraa kahvia ja Arlan uutuusrahka+siemeniä leseitä
300g savulohta ja 300g Apetit joku papulehtikaalipakastepussi
Teetä ja kahvia, kanelimunkki
250g miniluumutomaatteja, Felix kurpitsasalaattia
Rittersport-suklaalevy ja vihreää teetä
Mä voin oikeastaan syödä mitä vaan ja miten paljon. En sen kummemmin mieti kaloreita ja usein menee viikkoja että syön joka päivä ns herkkuja ja sitten saattaa olla kuukausi etten juuri syö suklaata tai pullaa.
Liikuntaa pari tuntia päivässä. Ryhmäliikuntaa, kävelyä ja hyötyliikuntaa muuten vaan.
Vierailija kirjoitti:
160/48, olen aktiivinen lähes päivittäin, sillä en omista autoa vaan kävelen ja pyöräilen paikasta toiseen (välimatkat tosin lyhyet). Muutaman kerran viikossa käyn lenkillä tai poljen kuntopyörää, ja tykkään jumppailla illalla telkkaria katsellessa. Vaaleanpunainen kahvakuula innostaa liikkumaan! :)
No susta ei ainakaan lihasta löydy!
20v 167cm, 56 kg
tämä päivä, mulle aika geneerinen:
Aamupalalla tuorepuuroa (kauraa, mantelimaitoa, raakasuklaata, banaania).
Lounaalla ruokalasafkaa eli tofu-kasvispataa + banaani
Välipalalla kasvispiirakkaa, pähkinöitä ja appelsiini
Päivälliseksi pinaatti-tomaatti-kvinoa -setti ja napostelin manteleita
Salitreenin jälkeen söin proteiinipatukan ja illalla vielä dippivihanneksia ja hummusta!