Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävimmät bussimatkustajat?

Vierailija
14.02.2016 |

Tästä oli joskus keskustelu mutta se kai pahoitti jonkun mielen ja on poistettu?

1. Ne, jotka eivät osaa ilmaista ääneen jäävänsä pois. Se köhiminen tai hanskojen käteen laittaminen ei ole mikään kansainvälinen ilmaisu sille, että aikoo jäädä seuraavalla pysäkillä. Ei voi olla niin vaikeaa sanoa "Anteeksi, jäisin tässä"

2. Kahden paikan varaavat

3. Ne, jotka huutavat puhelimeen koko yksityiselämänsä käänteet

4. Tälle nyt ei välttämättä voi mitään, mutta kokoaikainen yskiminen, räkiminen ja köhiminen. Jos se on pakko tehdä, niin älä tee sitä päin naamaani vaan esim. nenäliinaan.

Kommentit (167)

Vierailija
161/167 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävyyden huippua ovat ehdottomasti ne ihmiset, jotka eivät pysäkillä tee elettäkään saapuvan bussin suuntaan, vaikka olisivat siihen menossa. Ja tämän porukan kermaa vielä ne, jotka kyttäävät muita pysäkillä olevia, että heilauttaako tuo, ettei itse tarvitse.

Mikä helvetti siinä pysähtymismerkin näyttämisessä on niin vaikeaa? Onko se muka jotenkin noloa, jos useampi ihminen viittilöi saman bussin kuljettajalle? Uskomatonta.

Useasti kiusaan ihmisiä ja olen liikahtamatta niin kauan, kuin kehtaan. Nostan käteni viime hetkillä, mutta niin että kuljettajalle jää vielä hyvin aikaa reagoida. Minusta jokainen ihminen on itse vastuussa siitä, että pääsee haluamansa bussin kyytiin.

Terveisin tamperelainen mies, 23 v.

Vierailija
162/167 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useasti kiusaan ihmisiä ja olen liikahtamatta niin kauan, kuin kehtaan. Nostan käteni viime hetkillä, mutta niin että kuljettajalle jää vielä hyvin aikaa reagoida. Minusta jokainen ihminen on itse vastuussa siitä, että pääsee haluamansa bussin kyytiin.

Tähän unohtui siis lisätä, että muutama ihminen on reaktioistaan päätellen pelästynyt aika huolella, kun he ovat luulleet, etten olekaan menossa siihen lähestyvään bussiin. Sitten ovat hädissänsä alkaneet heiluttaa bussille. Toivottavasti ovat oppineet jotakin. Kyllähän ihmiset joskus odottavat bussipysäkeillä ihan yksityisautokyytejäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/167 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa joukkoliikennevälineissä eniten ärsyttää ne kaikki sairaat ihmiset, jotka tulee levittämään pöpöjään! Olen auton hajoamisen takia kulkenut julkisilla nyt muutaman viikon ja tietty sairastuin johonkin junapöpöön. Viime matkalla oli oikein yskäkuoro liikkeellä, yksi kröhi keuhkojaan pihalle koko matkan. Arvatkaa, aionko kulkea autolla jahka korjaus valmis.

Toinen kestoinhokki on nää sisääntunkijat. Mikä helvetti siinä on niin vaikeaa päästää ensin väki ulos? Ruuhkajunassa tää on niin typerää, kun se juna on täpösen täynnä ja edes sisään ei mahdu kunnolla, kun parikymmentä ihmistä odottaa oven takana ulospääsyä.

Sitten on vielä reppuväki. Viime viikolla yksi tunki viereen niin, että se reppu painoi olkapäätä, kasvot käytävälle ja tietty isot korvalaput päässä. Eikö ne tajua, että se reppu vie tilaa ja ulottuu oikeasti kauemmas kuin oma selkä? Sitten käännytään vielä lähtiessä niin rivakasti, että taatusti osuu johonkin eikä ehdi väistää.

Vierailija
164/167 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

puliukot. Kovaääniset känniläiset. Uhkaavat ihmiset. Pahanhajuiset ihmiset.

Vierailija
165/167 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rattailla pummivat. Siis että 4-5 vuotias lapsi on ängetty rattaisiin vain että äippä pääsisi ilmaiseksi. Sitten ne ei edes seiso vaan menevät muksuinen istumaan ja vaunupaikalle ei sitten pääse sellaiset, jotka oikeasti siihen olisivat oikeutettuja.

Vierailija
166/167 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naishenkilö selasi puhelimensa viestejä, hymyili välillä ja mulkaisi minua.  Tuollaisesta tuli kamala olo.

Teatteri ei kuulu julkisiin kulkuvälineisiin.

Vierailija
167/167 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne jotka ottavat tukea lastenvaunuista. Työnnän sen käden aina "nätisti" pois. Ne jotka tuuppasevat vaunuja vaikka olisi sata metriä tilaa mennä ohi.

Sitten nämä jotka yskivät jotain kuolemaräkätautiaan toisten niskaan.

Älä valita. Sinä vaunuinesi kuljet pummilla, meidän muiden maksamana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme