vero piste fi kokemuksia
älytöntä soopaa
suunniteltu verovirkailijoita varten ja teknisesti toimimatonta pas****kaaa
Kommentit (7)
Erinomaisesti toimii. Lopettakaa turha valitus!
js annat negatiivista palautetta vittuillaan niinprklssti
Minä olen ollut oikein tyytyväinen vero.fi:hin. Kaikki on sujunut siellä helposti ja kätevästi.
Outo juttu. Kävin katsomassa tietojani, tuli ilmoitus, että enää ei sitten tule paperipostia, pitää olla meiliosoite, johon laittavat tietoa, kun heillä on asiaa.
Koska digistä tuli pakollinen?
Vierailija kirjoitti:
Outo juttu. Kävin katsomassa tietojani, tuli ilmoitus, että enää ei sitten tule paperipostia, pitää olla meiliosoite, johon laittavat tietoa, kun heillä on asiaa.
Koska digistä tuli pakollinen?
Seuraatko uutisia lainkaan?
https://kehittajille.suomi.fi/palvelut/viestit/digiposti-ensisijaisuus
Vierailija kirjoitti:
Outo juttu. Kävin katsomassa tietojani, tuli ilmoitus, että enää ei sitten tule paperipostia, pitää olla meiliosoite, johon laittavat tietoa, kun heillä on asiaa.
Koska digistä tuli pakollinen?
Olikohan roukokuun alussa.
itelle kävi niin että piti täyttää ilmoitus. löytyi kuukklilla (omaveron hakutoiminto on kuollut). mutta menin linkkiin. kirjaudu omaveroon. no, kirjauduin. sen jälkeen olin taas omaverossa jossa ei voi hakea eikä kuuklen haun linkki toimi.
paperilomaketta kokeilin mutta ei siihen mahdu niitä tietoja.