Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa jo valmiiksi, kun ei kiinnostaisi harrastaa seksiä tänään

Vierailija
13.02.2016 |

Ja mies taas aloittaa sen perinteisen lähentelyn heti, kun menen nukkumaan ja suuttuu, kun en halua.
Miksi pitää aina suuttua, jos sattuu joskus meneen niin, ettei vaimoa innostakaan?? Suuttuuko teillä miehet? Täällä AINA , ja aina kun mua ei haluta, niin ahdistaa siksi se nukkumaan meno.

Kommentit (89)

Vierailija
1/89 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko mitään paikkaa mihin saisit oman sängyn laitettua? Oma huone. Oma kämppä? Onhan se nyt väärin että pitää ahdistua.

Vierailija
2/89 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko kertonut tuon miehelle? kerro

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/89 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat siltä ettei sua koskaan huvita.

Vierailija
4/89 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tää viimeinen. Milloin olet itse tehnyt aloitteen? Ja miksi ei haluta?? Sehän on seksiä, orgasmi virkistää ja munan imeminen. Puskii!

Vierailija
5/89 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri tää viimeinen. Milloin olet itse tehnyt aloitteen? Ja miksi ei haluta?? Sehän on seksiä, orgasmi virkistää ja munan imeminen. Puskii!

Voi oksu.

Vierailija
6/89 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan toisessa ketjussa valitat että olisi mahtavaa nussia vaan kun. . Ja pihtaat täällä kun et tykkää.... Kyllä se nyt on mentävä ja yllätät miehesi!

Vai milloin viimeksi panitte?

Vierailija
7/89 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No olen. Joka kuukausi vähintään kerran, kun menkkojenkin aikaan sama juttu. Ihan kuin ne menkat olis sellaiset, että voisin laittaa ne pois tuosta noin vaan, että mies saa pillua ja niin kuin tahallaan ne ottaisin aina kerran kuukaudessa.

Mulla on sitten vissiin joku poikkeustapaus miehenä, kun muilla ei suutu?

ap.

Vierailija
8/89 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos noin ahdistaa niin eroa! Saa miehesi sitten panna jotain toista joka arvostaa sen lähentelyjä. Täällä yksi pihtarista kärsivä nainen vois kelpuuttaa.

Vierailija
9/89 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No olen. Joka kuukausi vähintään kerran, kun menkkojenkin aikaan sama juttu. Ihan kuin ne menkat olis sellaiset, että voisin laittaa ne pois tuosta noin vaan, että mies saa pillua ja niin kuin tahallaan ne ottaisin aina kerran kuukaudessa.

Mulla on sitten vissiin joku poikkeustapaus miehenä, kun muilla ei suutu?

ap.

Jätä se sika. Sinun vartalosi on sinun omasi, ei miehen.

Vierailija
10/89 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa rankkaa levittää haarat?

Vierailija
11/89 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos noin ahdistaa niin eroa! Saa miehesi sitten panna jotain toista joka arvostaa sen lähentelyjä. Täällä yksi pihtarista kärsivä nainen vois kelpuuttaa.

No en kai mä nyt tällaisen takia eroa.

ap.

Vierailija
12/89 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä tuollaisia vaiheita elämässä tulee ja menee.. älä ressaa :) seksi on sellainen asia ettei siitä kannata ainakaan stressata, sitten ei ainakaan tee mieli. Anna olotiloillesi tilaa, nou hätä

Vierailija
13/89 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai nyt ei ole menkat ja silti pihtaat? Kuinka tiheään seksiä? Onnea matkaan kun noin vastenmielinen ukko että oikein tympäsee sen lähentelyt. Varmaan todellinen kusipää ja ansaitsee pakit...

Vierailija
14/89 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuttuu ja mököttää, jos ei saa. Ei onneksi joka päivä ole kimpussa ja yleensä kyllä olen itsekkin halukas. Mutta joskus kun väsyttää kauheasti ja aamulla on aikanen herätys niin ei vaan huvita. Ja tuo mökötys nyt vie viimeisetkin halut.

Mutta olen huomannut että vähintään kerran viikossa kun harrastaa seksiä ja on välillä itsekkin aktiivinen sitä pyytämään niin arki rullaa paremmin.

Mutta jos ei huvita niin ei huvita. Miksei naisella ole oikeus kieltäytyä seksistä? Ei se sitä tarkoita että pihtaa, jos ei aina halua.

15/89 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot miehelle selvästi ennen nukkumaanmenoa että poikkeuksellisesti tänään ei haluta harrastaa seksiä. Kysyt mieheltä haluaako hän jatkossa että mieluummin kerrot sen sanallisesti ennen nukkumaanmenoa vai olisiko parempi ilmaista se vaikkapa merkkikielellä? Merkkikielellä takoitan sitä, että kun et halua niin laitat päällesi miehen kanssa etukäteen sovitun en-halua-seksiä - yöasusi tai yöpöydällesi jonkun niinikään yhdessä sovitun en-halua-seksiä - pehmolelun esille. Sinulla voi olla vaikkapa en-halua-seksiä Muumi. Tuollaisina iltoina mies saa sinua suukotella ja halia mutta molemmat tietävät että seksiä ei siitä seuraa. Kun tiedät että seksiä ei tule niin osaat rentoutua kun mies halaa tai suutelee etkä pidä sitä seksin vonkaamisena.

Jos huomaat että suurin osa illoista on en-halua-seksiä - iltoja niin sitten olisi kyllä syytä pohtia syitä haluttomuuteen.

Vierailija
16/89 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä tuo viestisi, että teillä on pakko touhuta ja ilta. Maistuu pakkopulla, kassit tyhjiksi ja hyvää yötä. ?? Piristystähän te tarviitte. Edes ne yö unet ja aamulla sitten paremmalla fiiliksella hommiin.... tms. Yhteinen suihku?

Ei, mieheni ei suutu, jos se kerta pari näinä vuosina on jäänyt saamatta. Toki hän ei lähesty, jos huomaa mun olevan todella väsynyt ja haluton - se kyllä näkyy jo pieruverkkareista. ;) Tänään päivällä "otin" hänet ja ihan innoissaan hihkuu vieläkin. Kehrää ja on mielissään.

Vierailija
17/89 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa aloituksen perusteella siltä että pikku rouvaa ei mies paljon kiihota. Voisin heittää hatusta arvauksen, että teillä on seksiä aika harvoin ja silloinkin miehesi vonkaa ja sä pakosta alat hommiin. Menikö oikein?

Kyllä minäkin suuttuisin jos pakit tulisi useasti, toki halipäiviäkin on ja meillä vaimokin tekee aloitteita joten mun ei tarvi aina miettiä etukäteen että miten lähestyä.

Vierailija
18/89 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap miten olisi näinä EN halua päivissä ja kun tiedät miehesi suuttuvan pakeista niin mene hänen peiton alle tai tee aloite halaamalla tms. ja kerrot että tänään voitaisiin olla vain heti lähekkäin.

Eli et vaan kylmästi vetäydy kauas vaan menet lähemmäs.

Miehen on paljon helpompi ottaa vastaan kielteistä kun näkee että toinen haluaa silti häntä.

Vai onko niin, että ap ei edes halua miellyttää miestään? Tyyliin seksi tai sun kosketus kuvottaa.

Vierailija
19/89 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

heti -> hetki

Vierailija
20/89 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minuakaan aina kiinnosta, mutta kuinka vaikeaa teille on muka levittää niitä jalkojanne sen verran, että mies pääsee työntymään sinne pillureikäänne? Minä en aina tee muuta kuin makaan ja vaikka silittelen miestä, kun itseäni ei pahemmin huvittaisi mut annan silti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi