Tiedättekö miksi Jumala loi nee kereistä haisevia?
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Onks kivaa olla racist? 💁🏼
Puhu suomea, v*tun nee kerin kyr vän lutkuttaja.
Vierailija kirjoitti:
Onks kivaa olla racist? 💁🏼
Kyllä! Seuraava kysymys.
Jonkin ajan kuluttua "Etsimääsi sivua ei löytynyt, joten tarkista osoitekenttä. Sisältö voi olla myös poistettu."
Hail main fuhrer! O/ tappakaa N E E K E R I T
Rotupetturit jakavat häpeällisesti saastaisille nigggereille persettä.
En tiedä, enemmän tässä ihmetyttää se, miksei sulle annettu aivoja ollenkaan??
Minkähänlaisia tuollaisen ap'n kaltaisen ihmisjätteen vanhemmat ovat?
Vierailija kirjoitti:
Minkähänlaisia tuollaisen ap'n kaltaisen ihmisjätteen vanhemmat ovat?
No varmaan jotain sisäsiittoisia persujuntteja!! 🤬😡
Onks kivaa olla racist? 💁🏼