Mynämäellä kadonnut nainen löytynyt kuolleena
Kommentit (28)
Voi kumpa olisi ehtinyt maistaa miestä ja tuntea mies sisällä ennen poismenoa. Paljon olisi jäänyt muuten kokematta.
Vierailija kirjoitti:
Voi kumpa olisi ehtinyt maistaa miestä ja tuntea mies sisällä ennen poismenoa. Paljon olisi jäänyt muuten kokematta.
Epäily henkirikoksen kohteeksi joutumisesta.
Nyt on kyllä todella erikoinen tuo tapaus.
Kuka hänet surmasi?
Miksi epäillään tappona, eikä murhana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kumpa olisi ehtinyt maistaa miestä ja tuntea mies sisällä ennen poismenoa. Paljon olisi jäänyt muuten kokematta.
Epäily henkirikoksen kohteeksi joutumisesta.
Hänet oli kolkattu mynällä..
Miksei ne sieltä mökiltä ilmoittaneet kenellekään että hän on kadonnut yöllä? Puhelin ja muut tavarat oli mökillä.
Tuossa Turun Sanomissa on pitkä selostus isän kertomana
Vierailija kirjoitti:
Miksei ne sieltä mökiltä ilmoittaneet kenellekään että hän on kadonnut yöllä? Puhelin ja muut tavarat oli mökillä.
Niin.. Miksiköhän?.. Kenties osuutta asiaan? Tai liian kännissä/pöllyissä?..
Isän mukaan hänen tyttärensä oli lähtenyt viime viikon torstaina juhannuksen viettoon Mynämäessä sijaitsevalle syrjäiselle mökille. Isä kyyditsi tyttärensä sinne itse. Mökille saapuminen oli samalla viimeinen hetki, kun hän näki lapsensa elossa.
– Mökki kuuluu tyttäreni lapsuudenystävälle, ja kun tyttäreni poistui autosta, hän lupasi soittaa minulle seuraavana päivänä, isä sanoo.
Isä odotti soittoa, jota ei koskaan kuulunut. Lopulta hän yritti itse soittaa tyttärelleen. Tämä ei vastannut, mutta isän mukaan puhelin oli hälyttänyt. Silloin vielä hän ei osannut epäillä pahinta.
Lauantain puolella isä huolestui niin kovasti, että hän lähti mökille etsimään tytärtään.
– Tein katoamisilmoituksen ja kävin mökillä lauantaina, mutta en nähnyt siellä ketään.
Tyttären puhelin oli isän mukaan löytynyt pihapiiristä, eikä naisella ollut tapana häipyä mihinkään ilman puhelinta.
– Kiinnitin huomiota siihen, että pihapiirissä ollut pakettiauto oli eri paikassa kuin perjantaina, ja sen takaluukku oli auki...
Vihervassarien lemmikki on ollut taas murhaamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vihervassarien lemmikki on ollut taas murhaamassa.
No, vttu ei ollut. Hyppää nyt jo vaikka jorpakkoon pakkomieltees kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vihervassarien lemmikki on ollut taas murhaamassa.
Tajuatko olleenkaan miten typeriksi te persut leimaudutte kun joka paikassa suollatte tuota sontaa?
Kyllä tapaus sitten uudelleen lehtiin tulee, jos isän aavistukset pitävät paikkansa. Tyttö on kuitenkin jo löytynyt, joten pian se tutkitaan, onko hän kuollut luonnollisesti vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tapaus sitten uudelleen lehtiin tulee, jos isän aavistukset pitävät paikkansa. Tyttö on kuitenkin jo löytynyt, joten pian se tutkitaan, onko hän kuollut luonnollisesti vai ei.
"Poliisi epäilee naisen menehtyneen henkirikoksen seurauksena."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihervassarien lemmikki on ollut taas murhaamassa.
Tajuatko olleenkaan miten typeriksi te persut leimaudutte kun joka paikassa suollatte tuota sontaa?
Ei tartte olla persukaan, että tuota ensin miettisi, toki ei nistit kelpaa kuin toiselle samanlaiselle tai oman piirin porukalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihervassarien lemmikki on ollut taas murhaamassa.
Tajuatko olleenkaan miten typeriksi te persut leimaudutte kun joka paikassa suollatte tuota sontaa?
Ei varmaan osaa muuta sanaa kuin vihervassari.
Täällä he varmasti ovat.