Tänäkin iltana kaikki naiset saavat seksiä
Kun jännämiesten takapuolet laskevat ja nousevat naisten päällä ympäri Suomen.
Kommentit (128)
Vierailija kirjoitti:
Demille mars!
Aa kiva ku joku Aikuinen antaa neuvoja.
Voisitsä mutsi mennä vaikka metsään?
Vierailija kirjoitti:
Mä saan seksiä kiltiltä mieheltä. En lassukkakilttimieheltä, enkä jännämieheltä.
Kyllä kyllä kiltiltä mieheltä saa seksiä. Mutta jännämies ei välitä siitä vaan tulee ja antaa elämäsi kyydit kiltin miehen odotellessa vuoroaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap oot kauhee kusettaja! Koko yön vietin haarat sepposen selällään maaten sängyllä ootellen, mutta ei sitä jännämiestä näkynyt missään. Omaan käteen oli sitten aamuyöstä tyytyminen, ja sekin tapahtui kyynelehtien suuren surun murtamana :( Ihan makukondomit olin tätä erikoistilaisuutta varten hommannut, mutta tuolla ne yöpöydällä odottavat avaamattomina. Itkettää jo pelkästään, kun sitä ajattelee.
Mutta eipä itku auta markkinoilla. Pakko sitä on kerätä itsensä, ja mentävä jälleen kauppaan banaaneja ja kurkkuja ostamaan. Ehkä saan pidäteltyy kyynelii, kun kassa taas ihmettelee, kun jo neljättä kertaa tällä viikolla olen kurkkuja ollut ostamassa.
Miksi kondomeja? Jännämies painaa aina paljaalla. Osta isoja kurkkuja ja valmistele molemmat reiät niin ei niin jännämiehen vierailu satu niin paljon.
Pöhkö,ne makukondomit oli tietenkin siksi että av-mamma voisii himokkaana imeä jännämiestä esileikkinä,että se varmasti pystyy kunnolla panemaan paljaalla.
Oikeasti aikuiset, häipykää tästä ketjusta tää on katos teineille varattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap oot kauhee kusettaja! Koko yön vietin haarat sepposen selällään maaten sängyllä ootellen, mutta ei sitä jännämiestä näkynyt missään. Omaan käteen oli sitten aamuyöstä tyytyminen, ja sekin tapahtui kyynelehtien suuren surun murtamana :( Ihan makukondomit olin tätä erikoistilaisuutta varten hommannut, mutta tuolla ne yöpöydällä odottavat avaamattomina. Itkettää jo pelkästään, kun sitä ajattelee.
Mutta eipä itku auta markkinoilla. Pakko sitä on kerätä itsensä, ja mentävä jälleen kauppaan banaaneja ja kurkkuja ostamaan. Ehkä saan pidäteltyy kyynelii, kun kassa taas ihmettelee, kun jo neljättä kertaa tällä viikolla olen kurkkuja ollut ostamassa.
Miksi kondomeja? Jännämies painaa aina paljaalla. Osta isoja kurkkuja ja valmistele molemmat reiät niin ei niin jännämiehen vierailu satu niin paljon.
Pöhkö,ne makukondomit oli tietenkin siksi että av-mamma voisii himokkaana imeä jännämiestä esileikkinä,että se varmasti pystyy kunnolla panemaan paljaalla.
Jännämies on niin jännän makuinen että ei siinä kortsuja sovi laittaa sotkemaan. Kilttimies voi puhallella niihin ilmaa ja ihmetellä miten jännästi ne poksahtaa.
EI TULLU JÄNNÄMIESTÄ HOITELEE EILEN ILLALLA!IHAN YKSIN OLIN :( KUKA TÄSTÄ OTTAA VASTUUN?
Hihihi hi hi hi kertokaa lisää , ei muuten mennä Demille.
Vierailija kirjoitti:
Hihihi hi hi hi kertokaa lisää , ei muuten mennä Demille.[/qu]
Antakaa olla teinejen täällä! Vaihtakaa itse palstaa pöhköt!
T.Raimo 15.v
Olenkin varautunut tähän siveysvyöllä joka syöksee tulta, sekä pienellä penisgiljotiinilla.
Ei sitten näkynyt eilen jännämiestä :(
Vierailija kirjoitti:
EI TULLU JÄNNÄMIESTÄ HOITELEE EILEN ILLALLA!IHAN YKSIN OLIN :( KUKA TÄSTÄ OTTAA VASTUUN?
Oletsä ysil?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletsä ysil?
9 D luokka ?(Tuusula)
Moikke!
Hile, Edu, Ame ja Säde tääl.
AP,nyt kyllä hyvität meille pettyneille mammoille eilisen mokasi,ja etsit meille kunnon jännäpanomiehet!
Hiekkapimpit,siirtykää johonkin sivistyneemmällle sivustolle,kerrankin AV:lla on hauska ketju ilman ilkeilyä ja riehumista.
Tuo makukondomeihin puhaltelu on hyvä idea,nehän on iloisen värisiäkin,voi tehdä vaikka ilmapalloeläimiä?
Vierailija kirjoitti:
Olenkin varautunut tähän siveysvyöllä joka syöksee tulta, sekä pienellä penisgiljotiinilla.
Tuollaiset varusteet mäkin tarvitsisin,tosi rasittavaa kun oma kilttimies ahdistelee eikä tajua että säästän itseäni ap:n lupaamalle jännämiehelle :/
Mainosta kassalla,miten tärkeää on syödä puoli kiloa kasviksia päivässä ja että kurkuista saa tehtyä myös mainiota kasvovettä,niin sen epäilykset hälvenee.
Mäkin jouduin tyytymään eilen Vadalmamatoon,kun ei se jännämies koskaan tullut,ap saisi hävetä kun tuolla lailla harhaanjohtaa puutteenalaisia!