Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tänäkin iltana kaikki naiset saavat seksiä

Vierailija
13.02.2016 |

Kun jännämiesten takapuolet laskevat ja nousevat naisten päällä ympäri Suomen.

Kommentit (128)

Vierailija
101/128 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap oot kauhee kusettaja! Koko yön vietin haarat sepposen selällään maaten sängyllä ootellen, mutta ei sitä jännämiestä näkynyt missään. Omaan käteen oli sitten aamuyöstä tyytyminen, ja sekin tapahtui kyynelehtien suuren surun murtamana :( Ihan makukondomit olin tätä erikoistilaisuutta varten hommannut, mutta tuolla ne yöpöydällä odottavat avaamattomina. Itkettää jo pelkästään, kun sitä ajattelee.

Mutta eipä itku auta markkinoilla. Pakko sitä on kerätä itsensä, ja mentävä jälleen kauppaan banaaneja ja kurkkuja ostamaan. Ehkä saan pidäteltyy kyynelii, kun kassa taas ihmettelee, kun jo neljättä kertaa tällä viikolla olen kurkkuja ollut ostamassa.

Mainosta kassalla,miten tärkeää on syödä puoli kiloa kasviksia päivässä ja että kurkuista saa tehtyä myös mainiota kasvovettä,niin sen epäilykset hälvenee.

Mäkin jouduin tyytymään eilen Vadalmamatoon,kun ei se jännämies koskaan tullut,ap saisi hävetä kun tuolla lailla harhaanjohtaa puutteenalaisia!

Vierailija
102/128 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Demille mars!

Aa kiva ku joku Aikuinen antaa neuvoja.

Voisitsä mutsi mennä vaikka metsään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/128 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä saan seksiä kiltiltä mieheltä. En lassukkakilttimieheltä, enkä jännämieheltä.

Kyllä kyllä kiltiltä mieheltä saa seksiä. Mutta jännämies ei välitä siitä vaan tulee ja antaa elämäsi kyydit kiltin miehen odotellessa vuoroaan.

Vierailija
104/128 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap oot kauhee kusettaja! Koko yön vietin haarat sepposen selällään maaten sängyllä ootellen, mutta ei sitä jännämiestä näkynyt missään. Omaan käteen oli sitten aamuyöstä tyytyminen, ja sekin tapahtui kyynelehtien suuren surun murtamana :( Ihan makukondomit olin tätä erikoistilaisuutta varten hommannut, mutta tuolla ne yöpöydällä odottavat avaamattomina. Itkettää jo pelkästään, kun sitä ajattelee.

Mutta eipä itku auta markkinoilla. Pakko sitä on kerätä itsensä, ja mentävä jälleen kauppaan banaaneja ja kurkkuja ostamaan. Ehkä saan pidäteltyy kyynelii, kun kassa taas ihmettelee, kun jo neljättä kertaa tällä viikolla olen kurkkuja ollut ostamassa.

Miksi kondomeja? Jännämies painaa aina paljaalla. Osta isoja kurkkuja ja valmistele molemmat reiät niin ei niin jännämiehen vierailu satu niin paljon.

Pöhkö,ne makukondomit oli tietenkin siksi että av-mamma voisii himokkaana imeä jännämiestä esileikkinä,että se varmasti pystyy kunnolla panemaan paljaalla.

Vierailija
105/128 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti aikuiset, häipykää tästä ketjusta tää on katos teineille varattu.

Vierailija
106/128 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

* tirsk* Demille mars!

Vierailija
107/128 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kui?

Vierailija
108/128 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kondomeja? Jännämies painaa aina paljaalla. Osta isoja kurkkuja ja valmistele molemmat reiät niin ei niin jännämiehen vierailu satu niin paljon.

Pöhkö,ne makukondomit oli tietenkin siksi että av-mamma voisii himokkaana imeä jännämiestä esileikkinä,että se varmasti pystyy kunnolla panemaan paljaalla.

Jännämies on niin jännän makuinen että ei siinä kortsuja sovi laittaa sotkemaan. Kilttimies voi puhallella niihin ilmaa ja ihmetellä miten jännästi ne poksahtaa.

Vierailija
109/128 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI TULLU JÄNNÄMIESTÄ HOITELEE EILEN ILLALLA!IHAN YKSIN OLIN :( KUKA TÄSTÄ OTTAA VASTUUN?

Vierailija
110/128 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihihi hi hi hi kertokaa lisää , ei muuten mennä Demille.

Vierailija
111/128 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hihihi hi hi hi kertokaa lisää , ei muuten mennä Demille.[/qu]

Antakaa olla teinejen täällä! Vaihtakaa itse palstaa pöhköt!

T.Raimo 15.v

Vierailija
112/128 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkin varautunut tähän siveysvyöllä joka syöksee tulta, sekä pienellä penisgiljotiinilla.

Vierailija
113/128 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laatu

Vierailija
114/128 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitten näkynyt eilen jännämiestä :( 

Vierailija
115/128 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EI TULLU JÄNNÄMIESTÄ HOITELEE EILEN ILLALLA!IHAN YKSIN OLIN :( KUKA TÄSTÄ OTTAA VASTUUN?

Oletsä ysil?

Vierailija
116/128 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletsä ysil?

9 D luokka ?(Tuusula)

Vierailija
117/128 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikke!

Hile, Edu, Ame ja Säde tääl.

Vierailija
118/128 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ysil hahaa amk:ssa

Vierailija
119/128 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP,nyt kyllä hyvität meille pettyneille mammoille eilisen mokasi,ja etsit meille kunnon jännäpanomiehet!

Hiekkapimpit,siirtykää johonkin sivistyneemmällle sivustolle,kerrankin AV:lla on hauska ketju ilman ilkeilyä ja riehumista.

Tuo makukondomeihin puhaltelu on hyvä idea,nehän on iloisen värisiäkin,voi tehdä vaikka ilmapalloeläimiä?

Vierailija
120/128 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenkin varautunut tähän siveysvyöllä joka syöksee tulta, sekä pienellä penisgiljotiinilla.

Tuollaiset varusteet mäkin tarvitsisin,tosi rasittavaa kun oma kilttimies ahdistelee eikä tajua että säästän itseäni ap:n lupaamalle jännämiehelle :/