KENEN JULKKIKSEN KANSSA OLET OLLUT TEKEMISISSÄ???
moikka vaan, mä olin ala-aste iässä kun katri helena tuli kouluumme esiintymään ja pyysi mua laulamaan lastenliikenne laulun hänen kanssaan....hehe...millaisias muistoja teillä on...
Kommentit (52)
Miten tää tapahtui!? Kerro heti! :)
" hmm
Robbie Williams suuteli kättäni. :)"
Ei ole ainakaan amerikkalainen.
Eli kerro tietämättömälle.
Se käveli niillä semmosilla portailla samalla kun lauloi. :) Jäi mun ja mun kaverin kohdalle (myös muutaman muunkin sen laulun aikana) ja katso silmiin ja anto suukon kämmenelle. Ja tytöt, olin kuolla! Se nyt tietenkin unohti minut saman tien, mutta minä en IKINÄ. :) Se on kyllä aivan yltiömäisen seksikäs mies.
enkä edes nimmari älynnyt pyytää kun olin niin shokissa....hevospuolelta niin marko Björs on tuttu...
" Mä olin yhdessä saksalaisessa tv-showssa siellä katsomossa.
Se käveli niillä semmosilla portailla samalla kun lauloi. :) Jäi mun ja mun kaverin kohdalle (myös muutaman muunkin sen laulun aikana) ja katso silmiin ja anto suukon kämmenelle. Ja tytöt, olin kuolla! Se nyt tietenkin unohti minut saman tien, mutta minä en IKINÄ. :) Se on kyllä aivan yltiömäisen seksikäs mies."
On se vaan niin seksikäs ja ihana mies :)! *huokaus*
t.se tosi kateellinen Robbie-fani
Tiedän tarkalleen, mitä tarkotat! Hitto jos joskus ikinä nään sitä vielä niin menen kyllä sanomaan sille jotain vaikka väkisillä :P Heh, vaikka taitais turvamiehet hätistellä tämän " sairaan" fanin Robsin kannoilta :(
Hih, no rumajalihava ei kuullosta kovin kivalta...
Tahiti oli silloin mukana. Serkku pelasi HJK:n liigajoukkueessa.
joskus kun menen Robbien konserttiin, niin iltani sitten tulee jatkumaan Robin hotellihuoneessa Robin kanssa ;)! Hyvä suunnitelma, vai mitä ;)?
t.sama kade
Olen oikeasti laiha ja ihan kauniskin. Mutta kiva, jos sinunkin kaverillesi on käynyt näin!
vitsi porukka nauroi sille takanapäin.
julkisuudessa olevan miehen kanssa...
Lauantaina on menossa keikalle. ;-)
Ja siis kyse ei ole työkaverista jota tavataan silloin tällöin, vaan aika hel...in monta vuoroa on tehty yhdessä. Herra ei asiaa mainostanut ja minä en kuulu ko. bändin kohdeyleisöön.
Oli ollut kuulemma omituista kun Sepolla olikin " väärä" perhe mukana.