Naapurin pari ruoan kotiinkuljetuksen pahvilaatikkoa täyttää koko taloyhtiön kartonkikeräyksen. Ei jaksa litistää. Mitä tehdä?
Kenenkään muun pahviroskat ei mahdu, kun nuo on heitetty kokonaisina kartonkikeräykseen litistämättä. Sapettaa.
Kommentit (19)
Liian jäykkää pahvia. Ei taivu. Ei ole mitään tehtävissä, sä voit ne litistää.
Laita laatikoihin naapurin nimi ja kehoitus litistämisestä. Laita vielä, että pyytää naapureilta apua, jos ei osaa!
Jos tiedän kuka ne sinne pistää, veisin takaisin oven taakse lapulla tai ilman.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pieni keräyslaatikko teillä oikein on?
Kyllä sinne jotain mahtuu, mutta kansi on pystyssä ja pursuaa hetkessä.
Ne menee mattoveitsellä pikku silpuksi. Sitten tiputtele ne palat postiluukusta sisälle.
Mun lähikaupan bussipysäkille jättävät laatikot, ajattelevat kai että roskakuski vie sitten mennessään, todella ajattelematonta.
Minä vien aina nuo takaisin naapurin oven eteen. Suosittelen. Sama koskee myös muita jätteitä jos ovat väärissä pöntöissä.
Tiedän kuinka jäykkää pahvia kuljetuslaatikot ovat. Itse leikkaan ne saksilla pienemmäksi. Ei ole iso työ. Heippalappu postiluukusta tuollaiselle uuvatille joka ei osaa käyttäytyä.
Jos tiedät, kuka ne on sinne kantanut, vie heidän ovensa taakse. Tarvittaessa jätä lappu, että "Litistäkää laatikot ennen keräysastiaan viemistä, kiitos." Normaali ihminen oppii kerran tai parin jälkeen toimimaan oikein.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän kuinka jäykkää pahvia kuljetuslaatikot ovat. Itse leikkaan ne saksilla pienemmäksi. Ei ole iso työ. Heippalappu postiluukusta tuollaiselle uuvatille joka ei osaa käyttäytyä.
Alapuolella on ohjeet miten ne saa kasaan ja kokoon... 1, 2, 3 ohjeet. Meidän 2v saa ne taitettua kasaan.
Hieman salapoliisityötä ja saat selville kuka jättää pahvit litistämättä. Keräät pahvit muovipussiin ja viet syyllisen ovenkahvaan roikkumaan!
Pistä rappuun ilmoitus:
Tiesitkö, että useat kaupat ottavat ruokien kotiinkuljetuslaatikot takaisin päin seuraavalla kerralla kun vain sovit siitä. Laatikoita voi käyttää monta kertaa.
Kuinka pieni keräyslaatikko teillä oikein on?