Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä mikseivät opiskelijatytöt tavoittele vähän vanhempia miehiä vaan tyytyvät usein ikätovereihinsa

Vierailija
11.02.2016 |

Keskimääräinen n. 31-33-v. mies on kuitenkin melko samanlainen keholtaan ja mieleltään kuin n. 21-23-v. mies, mutta taloudellisessa tilanteessahan on aivan valtava ero.

Kommentit (273)

Vierailija
261/273 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole samanlainen keholtaan todellakaan. 

Vierailija
262/273 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin.

Miksi sä nostat vanhoja ketjua? Ja sellaisia missä halvennetaan naisia.

Millä tavoin halvennetaan?

Kun nuoret naiset kiinnostuvat vanhemmista miehistä niin se loukkaa meitä vanhoja kurppia!

Mutta kun eivät kiinnostu. Miten tämä ei ikinä mene vanhojen kurppaukkojen kaaliin?

Voi kun tietäisit. Lähdin opiskelemaan lisää ja olin muita n. 15v vanhempi. Et voi kuvitellakaan miten nuorta naista kaatui silloin. Sinä et ole tietenkään koskaan opiskellut, niin olet pihalla.

Juu juu. Papalla on varhaisdementia, ja päiväunistakin on tullut ihan faktoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/273 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään kolmekymppiset ei ole vihervasemmistolaisia miehiä. Seuraava porukka on nyt noin 45-55v ja vaikka niiden arvomaailma on kohdillaan, niin ovat jo aika vanhoja vaikka jotkut on tosi söpöjä. Nuorissa on enemmän tasa-arvoista porukkaa kuin kolmekymppisissä, jotka on outoja. Osa on jopa uskovaisia ja ihan aivonsa käräyttäneitä. Sellainen omien aivojen käyttö on nollassa ja kumarrellaan äärettömän pysäyttäville oikeisto podcastaajille. Sitten tässä porukassa on trumpin kannattajiakin paljon ja persuja. Ihan käsittämätön jätesäkkiporukka. Vittuillakseen vissiin ovat alkaneet junteiksi? 

Mistä tulee toi inceliys? Onko yhtäriäitien liian kova kuri ja isän puute ollut väärinkäsitys, että kuviteltu ettei isä olisi pitänyt samaa kuria kuin äiti piti ja yritti kasvattaa pojat hyvin, mutta valitsivat oikeistolaisuuden. Koko maa on täysin erilainen kuin Halosen aikaan juuri näiden kolmekymppisten junttijätkien takia, jotka ei kasva aikuisiksi millään. Naiset haluaa vihervasemmistolaisen miehen piste! Vihervasemmistolainen mies on kuuma. 

Vierailija
264/273 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen keski-ikään mennessä havahtunut ajattelemaan, että tuo olisi järkevä strategia. Parikymppinen nainen etsisi aikuistuneen ja fiksun kolmikymppisen miehen. Perustaisivat perheen hyvissä ajoin, kun keho on sitä varten optimaalisessa kunnossa. Työelämään ja oravanpyörään ehtii kyllä myöhemminkin. Itse toimisin näin, jos olisin nuorempi. Niin ja olen nainen. Eli juuri jokin 10 vuoden ikäero. 3-kymppisenä mies on usein komeimmillaan. Sitä vanhempia setiä ei nuoret yleensä halua. Jotkut Dannyn heilat on isoja poikkeuksia.

Miksi sen 20 -vuotiaan pitäisi pika-aikuistua, kun sillä 30-vuotiaalla on mennyt 10 vuotta aikuistumiseen tai jopa 20 vuotta, kun jostain syystä jopa 38 v. kuvittelee olevansa kolmekymppinen eikä nelikymppinen.

Vierailija
265/273 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelijatyttönä ei vanhemmat miehet kiinnostaneet vähääkään. Nehän oli ihan setiä verrattuna saman ikäluokan poikiin. 

Vierailija
266/273 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätkö muka tavoittele? Menin tekemään toista tutkintoa 35-vuotiaana, ja 10-15 vuotta nuorempia naisia pörräsi ympärilläni jatkuvasti. Tapailin muutamaa heistä opintojeni aikana. Ap:lla ei vain naamakerroin riitä.

Vierailija
267/273 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ymmärrä? No se on sitten ihan sun oma vika jos et ymmärrä. Sitä ei voi kukaan auttaa.

Vierailija
268/273 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole samanlainen keholtaan, eikä mieleltään. Itseäni tuon ikäiseni kammottivat yli 30-vuotiaat miehet. He olivat yksinkertaisesti vain liian vanhoja. Miksi ihmeessä nuoren pitäisi hypätä oma ikäryhmänsä yli ja siirtyä suoraan vanhempiin. Siinä jää monta kokemusta vajaammaksi ja yleensä se pitkäaikainen suhde löytyy hyvin usein noista nuoruuden rakkauksista. Ei aina, mutta usein. 

Vierailija
269/273 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen ajattelee sinne 40-50 vuoden päähän eikä halua riesoikseen omaishoidettavaa ukkoa.

Eikä ajattele :D

Vierailija
270/273 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kaikkihan hyötyisivät... Naisella olisi turva niin taloudessa ja muutenkin ja mies saisi tiukkaa eikä tarvitsisi tyytyä omanikäisiin jo väljiksi hoonattuihin...

Vierailija
271/273 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivätkö muka tavoittele? Menin tekemään toista tutkintoa 35-vuotiaana, ja 10-15 vuotta nuorempia naisia pörräsi ympärilläni jatkuvasti. Tapailin muutamaa heistä opintojeni aikana. Ap:lla ei vain naamakerroin riitä.

Sama kokemus mulla, mutta en usko sen olevan naamakertoimesta vaan itseluottamuksesta, rentoudesta ja sosiaalisista taidoista. Homma on paljon helpompaa kuin parikymppisenä.

Vierailija
272/273 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ite olen kohta 26v nuorehko mies ja pankki tilillä makaa yli 20 000e löysää. Joten ei välttämättä nuoretkaan miehet aina köyhiä ole.

T. Työssäkäyvä nuorehko mies oulusta

20 000 nyt ei paljoa ole :D

Vierailija
273/273 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa kirjoittavat "nuoret naiset" ovat pääasiassa kolmenkympin ylittäneitä naisia, jotka koittavat huijata saman ikäiset miehet itselleen väittämällä, että ei kiinnosta joku kääkkä. Oikeastihan nuoremmissa naisissa on paljonkin sellaisia, jotka pitävät vähän vanhemmista miehistä ja samoin nuoremmissa miehissä on vanhemmista naisista pitäviä. Mikäli nuorempi kiinnostaa, niin sekä miehille ja naisille sellaisia on kyllä tarjolla. Ei nyt lähdetä kinaamaan ja vihaamaan taas. 

Siis onhan näitä nuoria opiskelija neitoja, jotka ihastuvat omiin professoreihin, jotka ovat heitä paljon vanhempia. Mutta se ei ole mitenkään tyypillistä nuorille naisille, haluta vanhempia miehiä parisuhteeseen. Kyllä suurin osa haluaa ihan vaan oman ikäisen ja ihastuu myös useimmin niihin opiskelija kavereihin kun niihin opettajiin. Itse muistan kuinka 19 vuotiaana eräs 27 vuotias miespuolinen työkaverini tuntui niin vanhalta. Nyt tietenkin kun itse on vanhempi, niin 27 vuotias tuntuu tietysti nuorelta, eikä se 8 vuotta vaikuta edes kovin suurelta ikäerolta, mutta muistan hyvin kyllä miltä se silloin tuntui. Vanhalta ja todella suurelta ikäerolta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi