Epäviehättävät ruumiinpiirteet
Mielestänne. Omasta mielestäni pieni pää, varsinkin matala otsa on aika creepyn näköinen. Lisäksi penet lähekkäin olevat silmät. Leuattomuus.
Kommentit (340)
Vierailija kirjoitti:
miehellä iso, naismainen peffa joka työntyy ulospäin, matala otsa voimakkaine kulmaharjanteineen ja liian paksut huulet
naisella iso, voimakas leuka ja perunasäkkimäisyys kropassa
Olisiko mielestäsi sitten hienompaa,jos miehen peffa olisikin työntynyt sisäänpäin hänen kehoonsa ? ( ...kun sen ei siis mielestäsi sovi työntyä ulospäin)
Tätä ketjua lukiessa tuli äimistyttyä siitä miten ilkeitä ja pinnallisia ihmiset voikaan olla. Ihmisillä on nähtävästi paljon ongelmia ja typeriä ajatuksia päänsä sisältönä. Sivistyneisyyttä tarvittaisiin enemmän ihmisten keskuuteen, alkaisi ihmiskunta menestyä tällä telluksella ehkä paremmin. Minä näen kaikki ihmisten fyysiset piirteet kauniina ja kunnioitettavina. En laita itseäni kenenkään ala- tai yläpuolelle, vaan arvostan itseäni todella ja täten pystyn arvostmaan myös muita sellaisina, kuin he ovat. Yrittäkää samaa perässä! ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iso perse ja paksut reidet. Tekee jotenkin lyllerön oloiseksi. Varsinkin yhdistettynä persjalkaisuuteen.
Miehellä vai naisella?
naiset erityisesti näyttää shetlanninponeilta jos on kuvauksenkaltainen.
Mutta shetlanninponithan ovat söpöjä!
Vierailija kirjoitti:
Jännä miten jotkut vastaukset saa enemmän miinusta kuin toiset. Ikäänkuin olisi hyväksyttävämpää arvostella tiettyjä piirteitä.
Tää on tätä typerää naisten keskistä kilpailua. Patriarkaattisuus aikoinaan pistänyt alulle, naisten keskeinen globaalimpi sisaruus kadonnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä miten jotkut vastaukset saa enemmän miinusta kuin toiset. Ikäänkuin olisi hyväksyttävämpää arvostella tiettyjä piirteitä.
Tää on tätä typerää naisten keskistä kilpailua. Patriarkaattisuus aikoinaan pistänyt alulle, naisten keskeinen globaalimpi sisaruus kadonnut.
Tai _kollektiivinen_ olisi ehkäpä ollut parempi sanavalinta "globaalin" tilalla. Eli kollektiivinen sisaruus on kadonnut. Enkä väitä, etteikö täällä olisi käynyt myös miessukupuolen edustajia haukkumassa naisia ja painelemassa plus-miinus nappeja. Naisten ulkomuodot tuntuvat kulttuurimme sivistymättömässä osassa olevan aivan vapaata riistaa miesten arvosteluille. Miesten kehot saavat olla huomattavasti enemmän rauhassa. Mitenhän miehet sitä kestäisivät, jos heidän omat kehonsa olisivat koko ajan tapetilla ja arvostelujen kohteina, sekä seksuaalisen väkivallan, kuten myös fyysisenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäviehättävin ruumiinpiirre on se kun ihminen makaa paareilla ammuttuaan aivonsa pihalle. Ei mulla muuta. T. Lääkäri
Ei ole. Pahinta mitä olen nähnyt on ihminen, joka on löydetty viikko hukkumisen jälkeen. Sininen ja kalpea ihminen ja suusta ja sisuksista voi löytyä erilaisia mereneläviä. T. Toinen lääkäri
Millaiselta kasvot näyttävät sen kaiken vedessä lillumisen jälkeen?
höh mulla on sellaiset viivat silmien alla ja pulleat lapsimaiset posket :( myös todella vaalea iho ja vaaleat silmät.
No ruumis noin ylipäätään on aika epämiellyttävä. Vaikka ei sille minkään mahda.
Siis mä oon tyyliin kaikkea täällä kuvattua. :D
Kalpea taikinanaama, kaksoisleuka vaikkei ylipainoa, hyvin pieni suu (hampaat ei näy hymyillessä), toisella lyhyet jalat, todella pitkä selkä, ohuet hiukset, akne, pienirintainen, miehen perse (lättä, lanteeton), raavaat hartiat ja olematon lantio, vyötärötön, epäsymmetrinen naama, silmät lähellä toisiaan, pottunokka, suhteettoman isot vauvaposket, pulleat reidet ja käsivarret, lyhyt kaula, nakkisormet, viivahuulet, vaaleat ripset ja kulmat, roikkuvat rinnat...
The list goes on and on. Sitten kerrotaan, että kauneus on asenteesta kiinni (no mene stailistille ja meikkaa.) Ihan oikeasti, elämä on rumana naisena aika helvetin vaikeaa. Sitä ei saisi sanoa eikä valittaa, asiasta puhumista pidetään turhamaisena. Toisin sanoen, mulla on elämänpituinen, kaikissa kulttuureissa halveksittu ongelma, josta pitäisi olla hiljaa ja jota ei edes saisi pitää ongelmana.
Tekee mieli kirkua ja repiä hiukset päästä, kun kauniit ystäväni väittävät mun olevan vain negatiivinen ja miten tää on ihan asennekysymys. Ei oikeasti tajua, miten koko maailma on vain yksinkertaisesti sata kertaa mukavempi heille kuin mulle. Jo siitä lähtien, että menen heidän kanssaanvaikka ostoksille, niin ihmiset palvelee mukavemmin, siihen, ettei kenellekään tuntematon jätkä ole out of nowhere paukannut eteen ja sanonut: "Sä oot muuten rumin muija mitä oon ikinä nähny. Sä oot kyllä koko baarin rumin muija." ja lähtee. Mulle on tultu sanomaan, etten saisi pitää tonttulakkia tyttöporukassa jossa kaikilla oli tonttulakit, koska olen liian ruma.
Mua ei ole päästetty baariin (olin vesiselvä ja asialliset baarivaatteet) koska olin "liian humalassa" ja oli "täyttä". Heti kun ystäväni tulivat, oli yhtäkkiä tilaa ja päästi tuhahtaen mutkin muiden mukana. Mua kiusattiin 12 vuotta koulussa.
Ihan oikeasti, rumuus on helvetin vaikeaa. En voi tehdä mitään sosiaalista, ilman, että muistan "rajoitukseni." Joten tehkää vaan tälläsiä listoja iloksenne, mutta ihan vaan tiedoksi, että tätä saattaa lukea ihmisiä jotka omistaa nuo halveksivanne piirteet. Ja niille ei saa mitään.
Älkää jaksako ulista, että mitäs sitten luet tätä/pahoitat mielesi ilman syytä. Kyllä se on aina yhtä raskasta ymmärtää pelkällä olemassaolollaan omaavansa muita inhottavia/puistattavia piirteitä vaikka kuinka luulisi tottuneen.
Harva asia on yhtä sosiaalisesti hyväksymätöntä kuin rumuus. Jos olisin syntynyt psykopaatiksi mutta kauniiksi olisi elämä todella paljon helpompaa.
Pakko päästä kommentoimaan :D Pysyn aika vahvasti mielipiteessäni että kaikissa ihmisissä on jotain kaunista ja kenestä meistä tahansa saisi kivan näköisen tai vaikka törkeän ruman. Joo, korkeaotsaisuus voi olla rumannäköistä jos hiusraja vielä vetäytynyt ja ohuet hiukset (monella fitnessmallilla näkyy näitä...) mutta se voi myös sopia kantajalleen kauniisti! Leveä lantio voi olla upean naisellinen jollain henkilöllä joka sen kantaa kauniisti ja toisella taas vain olla sopimatta kokonaisuuteen...
Sanoisin että suurin ongelma ihmisillä on yleisesti se ettei osata tuoda niitä omia hyviä puolia esille vaan pidetään väkisin esim. UGG:eja jalassa vaikka olisi suomalaisittain lyhyet jalkageenit. Yhtä lailla pitkäjalkaisella voi korkeat korkkarit näyttää pahalta jos selkä on taas suhteessa turhan lyhyt! Mittasuhteet menevät pieleen...
Monet terveyteen liittyvät asiat voivat tosin olla ikävännäköisiä, esim juuri kraateriiho pahan aknen jäljiltä. Tätäkin voi onneksi kait nykyään jotenkin hoitaa. Myös sairaalloinen ylipaino on pahan näköistä kuten myös liika laihuus. Normaali-asteikolla sekä hoikat että pyöreät voivat näyttää tosi hyviltä - joitakin hoikkuus pukee kun taas toisia pieni pyöreys. Omaa silmääni häiritsee harvat hampaat, joiden korjaaminen on toki mahdollista mutta kallista... Myös miehellä leveä lantio on semmoinen jota en mitenkään haluisi korostaa...
"Se, mitä ihmiset sinusta ajattelevat, ei kerro sinusta mitään. Sen sijaan se kertoo heistä itsestään paljonkin."
Joku kyseli mitä saadaan aikaiseksi kun yhdistää nämä kaikki piirteet. Tulos: AV-mamma.
Jos ei fyysisesti niin henkisesti.
Vierailija kirjoitti:
Siis mä oon tyyliin kaikkea täällä kuvattua. :D
Kalpea taikinanaama, kaksoisleuka vaikkei ylipainoa, hyvin pieni suu (hampaat ei näy hymyillessä), toisella lyhyet jalat, todella pitkä selkä, ohuet hiukset, akne, pienirintainen, miehen perse (lättä, lanteeton), raavaat hartiat ja olematon lantio, vyötärötön, epäsymmetrinen naama, silmät lähellä toisiaan, pottunokka, suhteettoman isot vauvaposket, pulleat reidet ja käsivarret, lyhyt kaula, nakkisormet, viivahuulet, vaaleat ripset ja kulmat, roikkuvat rinnat...
The list goes on and on. Sitten kerrotaan, että kauneus on asenteesta kiinni (no mene stailistille ja meikkaa.) Ihan oikeasti, elämä on rumana naisena aika helvetin vaikeaa. Sitä ei saisi sanoa eikä valittaa, asiasta puhumista pidetään turhamaisena. Toisin sanoen, mulla on elämänpituinen, kaikissa kulttuureissa halveksittu ongelma, josta pitäisi olla hiljaa ja jota ei edes saisi pitää ongelmana.
Tekee mieli kirkua ja repiä hiukset päästä, kun kauniit ystäväni väittävät mun olevan vain negatiivinen ja miten tää on ihan asennekysymys. Ei oikeasti tajua, miten koko maailma on vain yksinkertaisesti sata kertaa mukavempi heille kuin mulle. Jo siitä lähtien, että menen heidän kanssaanvaikka ostoksille, niin ihmiset palvelee mukavemmin, siihen, ettei kenellekään tuntematon jätkä ole out of nowhere paukannut eteen ja sanonut: "Sä oot muuten rumin muija mitä oon ikinä nähny. Sä oot kyllä koko baarin rumin muija." ja lähtee. Mulle on tultu sanomaan, etten saisi pitää tonttulakkia tyttöporukassa jossa kaikilla oli tonttulakit, koska olen liian ruma.
Mua ei ole päästetty baariin (olin vesiselvä ja asialliset baarivaatteet) koska olin "liian humalassa" ja oli "täyttä". Heti kun ystäväni tulivat, oli yhtäkkiä tilaa ja päästi tuhahtaen mutkin muiden mukana. Mua kiusattiin 12 vuotta koulussa.Ihan oikeasti, rumuus on helvetin vaikeaa. En voi tehdä mitään sosiaalista, ilman, että muistan "rajoitukseni." Joten tehkää vaan tälläsiä listoja iloksenne, mutta ihan vaan tiedoksi, että tätä saattaa lukea ihmisiä jotka omistaa nuo halveksivanne piirteet. Ja niille ei saa mitään.
Älkää jaksako ulista, että mitäs sitten luet tätä/pahoitat mielesi ilman syytä. Kyllä se on aina yhtä raskasta ymmärtää pelkällä olemassaolollaan omaavansa muita inhottavia/puistattavia piirteitä vaikka kuinka luulisi tottuneen.
Harva asia on yhtä sosiaalisesti hyväksymätöntä kuin rumuus. Jos olisin syntynyt psykopaatiksi mutta kauniiksi olisi elämä todella paljon helpompaa.
Ymmärrän ajatuksen kirjoituksesi takana. Olen siitä samaa mieltä että kauniit selviävät yhteiskunnassamme usein helpommalla. Toisaalta tämä on hyvä mutta moni kärsii sitten siitä ettei viitsi kehittää persoonaansa kovin pitkälle kun selviää ilmankin. Tällainen henkilö kun kohtaa onnettomuuden tai sairauden ja "menettää loistonsa" voi herätä hyvin karuun todellisuuteen...
Toisaalta taas minun on vaikea kuvitella että olisit oikeasti ruma! Moni ihminen voi olla ajoittain melko vaatimattoman näköinen mutta pienellä panostuksella lähes kaikista saa kivannäköisen :-) Ehkä oletkin vain turhan varhain elämässäsi "hyväksynyt" rumuutesi faktana etkä enää viitsi yrittää?
Sun mielestä sen tiedostaminen, että on vastenmielisen näköinen on "tervettä huumorintajua" ja "hyvää itsetuntoa"? No, et oo mikään harvinaisuus. Rumilta odotetaan nimenomaan tuollaista nöyryyttä ja itselleen avointa naureskelua. Harmi, että toi on aika sitova rooli. Ei kannata lähteä esim. vaatimaan kunnioittavaa kohtelua tai vähänkään olemaan eri mieltä erityisesti miesten kanssa, tulee nimittäin täyslaidallinen niskaan nopeasti. Että pidä sä vaan tota omalle rumuudelleen naureskelua ja itsensä päällä henkistä hyppimistä merkkinä hyvästä itsetunnosta, koska siinä ruma ihminen tiedostaa huonoutensa ja alistuu muiden edessä, mä en vaan JAKSA tehdä sitä enää. En jaksa. Suututtaa sitten kuinka paljon tahansa ketä tahansa. Koska aina vaikka oon miten yrittänyt vitsailla, se on tuntunut pahalta. Ei muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkä väli nenän ja ylähuulen välillä. Tekee apinamaisen vaikutelman.
Karvoja liikaa ja ihan muualla kuin pitäisi (esim. yhteenkasvaneet kulmakarvat, naisella selkeät viiksikarvat jne.)
Leuan puute tai sitten ihan jäätävä kaksoisleuka, siis sellainen massiivinen
Ruma profiili (itselläni on sellainen, näyttäisin kauhealta Linnanmäen silhuettikuvassa)
Täysin suora selkä ja siitä jatkuva lättänä takapuoli
Pienet/ huonokuntoiset hampaat ja ikenet paistaa hymyillessä
Valtava maha
Kuulostan varmaan kauheelta ulkonäkönatsilta, mutta itse olen siis persjalkainen, ylipainoinen ja rumalla profiililla varustettu, oma leukalinjakaan ei ole selkeä ja kaunis, karvat on liian vaaleat ja niitä on siellä täällä. Säärikarvat kasvavat nopeasti ja paksuina.
Kuulostat minusta kuitenkin hyvällä itsetunnolla varustetulta ja ehkä joltisenkin tervettä huumorintajua omaavalta ihmiseltä...
Ei ulkönäkö kerro viisautta. Kasvon piirteitä ap tarkoitti, vai kokonaisuutta, mutta tyhmää arvostelua silti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkä väli nenän ja ylähuulen välillä. Tekee apinamaisen vaikutelman.
Karvoja liikaa ja ihan muualla kuin pitäisi (esim. yhteenkasvaneet kulmakarvat, naisella selkeät viiksikarvat jne.)
Leuan puute tai sitten ihan jäätävä kaksoisleuka, siis sellainen massiivinen
Ruma profiili (itselläni on sellainen, näyttäisin kauhealta Linnanmäen silhuettikuvassa)
Täysin suora selkä ja siitä jatkuva lättänä takapuoli
Pienet/ huonokuntoiset hampaat ja ikenet paistaa hymyillessä
Valtava maha
Kuulostan varmaan kauheelta ulkonäkönatsilta, mutta itse olen siis persjalkainen, ylipainoinen ja rumalla profiililla varustettu, oma leukalinjakaan ei ole selkeä ja kaunis, karvat on liian vaaleat ja niitä on siellä täällä. Säärikarvat kasvavat nopeasti ja paksuina.
Kuulostat minusta kuitenkin hyvällä itsetunnolla varustetulta ja ehkä joltisenkin tervettä huumorintajua omaavalta ihmiseltä...
Ai, kiitos sinulle :) Oli kivasti sanottu!
Vierailija kirjoitti:
Tätä ketjua lukiessa tuli äimistyttyä siitä miten ilkeitä ja pinnallisia ihmiset voikaan olla. Ihmisillä on nähtävästi paljon ongelmia ja typeriä ajatuksia päänsä sisältönä. Sivistyneisyyttä tarvittaisiin enemmän ihmisten keskuuteen, alkaisi ihmiskunta menestyä tällä telluksella ehkä paremmin. Minä näen kaikki ihmisten fyysiset piirteet kauniina ja kunnioitettavina. En laita itseäni kenenkään ala- tai yläpuolelle, vaan arvostan itseäni todella ja täten pystyn arvostmaan myös muita sellaisina, kuin he ovat. Yrittäkää samaa perässä! ;)
Kannatat siis sensuuria? Ulkonäöstä ei mielestäsi saisi puhua arvostelevaan sävyyn edes tällaisella nimettömällä palstalla? Ei ole kyse itsensä arvottamisesta toisten ylä- tai alapuolelle, vaan keskustelusta. Jos keskustelunaihe on mielestäsi vaikea, typerä tai huono, voi skipata koko keskustelun.
Vierailija kirjoitti:
Mielestänne. Omasta mielestäni pieni pää, varsinkin matala otsa on aika creepyn näköinen. Lisäksi penet lähekkäin olevat silmät. Leuattomuus.
Suu josta tulee epäsana "epäviehättävä".
Vierailija kirjoitti:
Mua ei ole päästetty baariin (olin vesiselvä ja asialliset baarivaatteet) koska olin "liian humalassa" ja oli "täyttä". Heti kun ystäväni tulivat, oli yhtäkkiä tilaa ja päästi tuhahtaen mutkin muiden mukana. Mua kiusattiin 12 vuotta koulussa.
Minä olisin sanonut ystäville, että me emme mene tähän baariin. Ja olisin kysynyt portsarilta, että mitenkäs mielesi näin muuttui? Ja antanut omistajalle/ketjulle palautetta asiallisesti.
Joskus ihmisen kannattaa olla muuta kuin kynnysmatto. Vaikka olisit ruma olet ihminen jolla on ihmisarvo. Vaihda ystäväsi sellaisiksi, jotka puolustavat sinua eivätkä anna tuntemattomien paskiaisten puhua sinulle sontaa.
Tsemppiä.
Minulla siis nenä.En ole tosiaan mikään ulkonäön tuijottaja.Olen pyöreä,pienirintainen,ohuthiuksinen,jonka päivän pelastaa vain permanentti ja rullat.Mutta mutta.
Puoleenväliin kuuttakymmentä sain elää ennenkuin tajusin nenäni mallin.En ole siitä kärsinyt,mutta kiinnitin tässä josku huomiota vanhoihin maalauksiin.Luulin ensin,että on taiteilijan tyylikeino maalata pitkä suora nenänvarsi ja se päättyy pieneen sievään nenään,miehillä myös,tai sitten vahvavartinen kyömy.Aloin seuraamaan telkussa aitoja ihmisiä,niin juu,tosiaan pitkä nenänvarsi kuin kelkkamäki ja söpö nenä.Ihmettelin,kun ei pysy silmälasit kunnolla,no ei ole missä pysyy,Nyt vanhemmiten on vielä korostunut,ei nenänvartta ollenkaan ja leveä KÄRSÄ.Olen tuntenut joitain muita itseni lisäksi,ja eivät todellakaan ole kaunottaria tai adoniksia.Piirteet saavat näyttämään lapsellisilta,ehkä hellyttäviltä.En minä nyt tästä kärsi,en ole naivi,mutta ihmettelen.Mikä saa aikaan sen,että toisten kasvoihin mahtuu sellainen pitkä "liukurata" nenänvarreksi.Sitten on vielä tilaa huulten ja nenän välille.Kun sanon että nenäni on Timo Soinin tyyliä,niin totta on.Ei se Soinistakaan rumaa tee,kuten ei kai minustakaan.
Toiseksi olisin kai toivonut raskaammat luomet.Mikähän on,että ne voivat olla tosi erilaisia.On siis tätä Teemu Selänteen mallia ja sitten ihan luomettoman näköisiä.Äidilläni oli Teemun mallia,ei nyt ihan noin voimakkaat,mutta kuitenkin.Niihin olisi ollut helppo laittaa luomiväriä,mutta äiti ei käyttänyt.Minulla menee aina osa luomivakoon.Mulla on isän luomet.