Epäviehättävät ruumiinpiirteet
Mielestänne. Omasta mielestäni pieni pää, varsinkin matala otsa on aika creepyn näköinen. Lisäksi penet lähekkäin olevat silmät. Leuattomuus.
Kommentit (340)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin kertoo, et mulla on korkee otsa (joku 7,5-10cm) :D ja ottasin matalan "creepyn" näkösen otsan koska vaan. m25
Tiedän tän tunteen paremmin kuin hyvin. Mullakin vastaava tilanne. Kulmakarvoista etuhiuksiin jotain 7,5cm osa ja sit noihin saatanan ohimoille varmaa 10cm. Vituttaa vietävästi, koska mikään muu kuin ihan lyhyt hiustyyli ei käy ja silloinkin näyttää ihan molopäälle :D Olen kyllä ajatellut hiustensiirtoa tulevaisuudessa hankkia, koska niitä saa esim. Turkista 1500-3000 eurolla. m26
Mä rakastan mun korkeaa otsaa.
Vierailija kirjoitti:
Huomattava ylipaino, silmät liian lähekkäin tai kaukana, töpselinenä, perunanenä, semmoiset jännät "urat" silmän sisänurkasta silmänaluseen (ei siis silmäpussit), "lapsenpyöreät" posket aikuisella.
Mistä tunnistat sä atoopikon.. se ei ole "ryppy" vaan "Atopic pleat (Dennie-Morgan fold)—an extra fold of skin that develops under the eye"
Googlettamalla Atopic pleat (Dennie-Morgan fold) löytää kuviakin.
Vierailija kirjoitti:
Varpaat jotka on pitkät ja sellaset epätasaiset, luisevat ja vänkyrät.
Minua vähän ällöttää jos yksi tai useampi varpaista on tosi pitkä muihin verrattuna. Tai jos varpaat ovat isot ja harottavat ja liikkuvat, kuin apinan varpaat :)
Leveä viirusuu, ohuet, symmetriset ja verettömät huulet, pystynenä, leveät mutta muodottomat poskipäät, haaleat ja elottomat siansilmät itäsuomalaisten mongolipoimujen ympäröiminä...
En jaksa lukea ketjua, mutta vastaan ap:lle. En ole nähnyt kuin yhden ruumiin ja se oli ihan tavallinen, ilman erityispiirteitä.
Miten mun on vaikea kuvitella vastaavaa ketjua miesten täyttämin kirjoituksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua vähän ällöttää jos yksi tai useampi varpaista on tosi pitkä muihin verrattuna. Tai jos varpaat ovat isot ja harottavat ja liikkuvat, kuin apinan varpaat :)
Minä kyllä voittaisin The ugliest toes -kilpailun, jos sellainen järjestettäisiin. Mitään sieniä ei mun varpaissa kasva, mutta isovarvas on tuplasti isompi kuin muut, ja ne muut on sellaisia pieniä ja säälittävän näköisiä möykkyjä siinä vieressä. Potaattivarpaani on voimakkaasti periytyvät, menee jo ainakin kolmannessa polvessa. Kesällä aina arvon, millaiset sandaalit jalkaani työnnän, ettei kamalat varpaani näkyisi niin selvästi. Hellekesinä annan periksi ja toivon, et ihmiset ei katso mun jalkojani kovin tarkkaan.
Onneksi useimmat meistä ovat näiden kaikkien summa, emmekä näytä kuitenkaan ihan surkeilta.
Nykyään tuntuu olevan paljon naisia, jotka korjauttavat ulkonäössään sen, mistä eivät pidä.
He ovat kaikki toistensa klooneja: muoviset pallotissit, pyöreä implanttiperse, pitkät tekohiukset, mutrussa oleva pistoksilla täytetty suu, tekorusketus. Nämä naiset ovat kuin joku outo ihmisrotu. Koska ilmiö on aika uusi, kiinnostaa nähdä, miltä he näyttävbät 20 vuoden kuluttua.
Meikillä voi tehdä ihmeitä,jos tykkää meikkaamisesta mutta kärsii jostain naamanpiirteestään, voi käydä kosmetologilla/meikkitaiteilijalla saamassa opastusta.
Mutta persjalkaisuudelle ei voi mitään, eikä sille, että on pitkä ja romuluinen, kengän koko 43, ranteet niin paksut, että ei tavalliset rannekorut yletä ympäri.
Ulkonäkö ei aikuisten maailmassa merkitse niin paljoa kuin luonteenpiirteesi, oletko hyvä ystävä, työkaveri, murjotatko vai hymyiletkö. Jos ympärilläsi on ihmisiä joita häiritsee "rumuutesi", ne ihmiset eivät o!e sinua varten. Se, mitä känninen mies sössöttää baarissa, on yhdentekevää. Hanki elämä, joka ei ole baareista kiinni.
Ehkä me voisimme myös välillä vaikka naurahtaa omille piirteillemme, eikä ottaa kaikkea niin kamalan tosissaan? Tervettä itsekunnioitusta niin itseä kuin muita kohtaan niin sillä pääsee jo pitkälle; )
Vierailija kirjoitti:
Kaksois- tai kolmoisleuka. Sellainen yleinen löysyys kropassa ja kasvoissa. Huono ryhti.
Toi huono ryhti on oikeastaan se ihan kaikista kamalin. Ei siinä paljon kauniit kasvotkaan auta jos hartiat on kasassa, olkapäät edessä ja selkä mutkalla sekä koko olemus jotenkin vetelän valuva. Jotenkin sellainen näyttää muutenkin ryhdittömältä ihan kaiken muunkin suhteen, sellaiselta aikaansaamattomalta ja laiskalta. Lisäksi mitkään vaatteet ei oikein istu kunnolla eikä todellakaan näytä hyvältä huonoryhtisen päällä, kun ei osaa kantaa itseään ja liikkua kauniisti, vaan on jotenkin vaivautuneen oloisella mutkalla koko ajan.
Kireä suu! Tämä liittyy lähinnä siihen kun ihminen on agressiivinen ja yrittää peitellä sitä.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on lueteltu lähes kaikki piirteeni.
Eli olen kokonaisuutena epäviehättävä.... mut on mulla muutama kaveri kuitenkin.
Niin minunkin ja kenties siksi minulla ei ole yhtään ystävää.Kukaan kun ei "kehtaa" esiintyä seurassani.
Vierailija kirjoitti:
En jaksa lukea ketjua, mutta vastaan ap:lle. En ole nähnyt kuin yhden ruumiin ja se oli ihan tavallinen, ilman erityispiirteitä.
Huutonaurua!! "Hän pesi ruumiinsa kylmällä vedellä".
http://img.opposingviews.com/sites/default/files/styles/adaptive/public…
Ai korkea otsa on kaunista? NOOOOOT
Vierailija kirjoitti:
Ehkä me voisimme myös välillä vaikka naurahtaa omille piirteillemme, eikä ottaa kaikkea niin kamalan tosissaan? Tervettä itsekunnioitusta niin itseä kuin muita kohtaan niin sillä pääsee jo pitkälle; )
Totta, mutta mehän emme varmaan enää naurahtele siinä vaiheessa kun olemme ruumiita!?
Vierailija kirjoitti:
http://img.opposingviews.com/sites/default/files/styles/adaptive/public…
Ai korkea otsa on kaunista? NOOOOOT
Olisko niin että korkeaotsaiset ovat älykkäämpiä, koska aivoille on tilaa enemmän? Itselläni on matala otsa, pistävä katse ja olen tyhmä kuin vasemman jalan saapas.Kauneudesta viis ja toisaalta älykkyyshän on kaunista.Ruumiillakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kyllä voittaisin The ugliest toes -kilpailun, jos sellainen järjestettäisiin. Mitään sieniä ei mun varpaissa kasva, mutta isovarvas on tuplasti isompi kuin muut, ja ne muut on sellaisia pieniä ja säälittävän näköisiä möykkyjä siinä vieressä. Potaattivarpaani on voimakkaasti periytyvät, menee jo ainakin kolmannessa polvessa. Kesällä aina arvon, millaiset sandaalit jalkaani työnnän, ettei kamalat varpaani näkyisi niin selvästi. Hellekesinä annan periksi ja toivon, et ihmiset ei katso mun jalkojani kovin tarkkaan.
Haloo, en koskaan katso toisten varpaita tai sormia tai peffaa tai ylipäänsä mitään yksittäistä kohtaa - etenkään ruumiissa - mutt'en kyllä elävissäkään.Kokonaisuus ratkaisee.Lämmin sydän ja kaunis mieli säteilevät kuin aurinko ja silloin kaikki muu on turhuutta.
Vierailija kirjoitti:
No ruumis noin ylipäätään on aika epämiellyttävä. Vaikka ei sille minkään mahda.
Aivan, etenkin kun kuolinkankeus on jo prosessissa.
Ponit on kivoja, mutta me persjalkaiset ollaan gepardeja. Katsoppas luontofilmejä - sillä kissaeläimellä on helkutin pitkä selkä ja lyhyet raajat. On kivaa olla gepardi, mieluimmin kuin kirahvi ;)