Epäviehättävät ruumiinpiirteet
Mielestänne. Omasta mielestäni pieni pää, varsinkin matala otsa on aika creepyn näköinen. Lisäksi penet lähekkäin olevat silmät. Leuattomuus.
Kommentit (340)
Taas haukutaan lyhyitä. Mitä on noin pahasti vialla teidän elämässä jotka vihaatte noin antaumuksella ? Varsinkin piirteitä joille ihminen itse ei voi mitään. Lyhyt ei pituutta kasva kuten ei pienet tissitkään, perse on iso kun on sen mallinen ja nenän koollekaan ei voi mitään.
Tyypillisiä paskamaisia koulukiusaajia ne jotka näitä haukkumisketjuja perustaa. Tarve lytätä muiden ulkonäköä on Rumin ominaisuus ihmisellä koskaan. Tuollainen tarkoituksellinen muiden satuttamisen tarve ja itsensä korottaminen muiden yläpuolelle on aika shittiä. Kaiketi se lyhyt nainen vienyt miehen kun noin suututtaa.
Vierailija kirjoitti:
Taas haukutaan lyhyitä. Mitä on noin pahasti vialla teidän elämässä jotka vihaatte noin antaumuksella ? Varsinkin piirteitä joille ihminen itse ei voi mitään. Lyhyt ei pituutta kasva kuten ei pienet tissitkään, perse on iso kun on sen mallinen ja nenän koollekaan ei voi mitään.
Tyypillisiä paskamaisia koulukiusaajia ne jotka näitä haukkumisketjuja perustaa. Tarve lytätä muiden ulkonäköä on Rumin ominaisuus ihmisellä koskaan. Tuollainen tarkoituksellinen muiden satuttamisen tarve ja itsensä korottaminen muiden yläpuolelle on aika shittiä. Kaiketi se lyhyt nainen vienyt miehen kun noin suututtaa.
Niin siis tarkalleen ottaen missä on haukuttu lyhyitä? Persjalkaisista on kyllä puhuttu, mutta tuo piirre voi olla myös pitkällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varpaat jotka on pitkät ja sellaset epätasaiset, luisevat ja vänkyrät.
Minua vähän ällöttää jos yksi tai useampi varpaista on tosi pitkä muihin verrattuna. Tai jos varpaat ovat isot ja harottavat ja liikkuvat, kuin apinan varpaat :)
Minä kyllä voittaisin The ugliest toes -kilpailun, jos sellainen järjestettäisiin. Mitään sieniä ei mun varpaissa kasva, mutta isovarvas on tuplasti isompi kuin muut, ja ne muut on sellaisia pieniä ja säälittävän näköisiä möykkyjä siinä vieressä. Potaattivarpaani on voimakkaasti periytyvät, menee jo ainakin kolmannessa polvessa. Kesällä aina arvon, millaiset sandaalit jalkaani työnnän, ettei kamalat varpaani näkyisi niin selvästi. Hellekesinä annan periksi ja toivon, et ihmiset ei katso mun jalkojani kovin tarkkaan.
Haloo, en koskaan katso toisten varpaita tai sormia tai peffaa tai ylipäänsä mitään yksittäistä kohtaa - etenkään ruumiissa - mutt'en kyllä elävissäkään.Kokonaisuus ratkaisee.Lämmin sydän ja kaunis mieli säteilevät kuin aurinko ja silloin kaikki muu on turhuutta.
Kyllä jotkut katsoo. Sanovat, että katsovat vaikkapa miehessä ensimmäisenä käsiä. Ja pepun tuijottajia nyt löytyy pilvin pimein. Eikös ne jotkut Freddy-housut ole ihan sitä varten olemassa, että peppua tuijotettaisiin oikein urakalla :D
Tuo kohta, jonka lihavoin, on kyllä niin kauniisti sanottu, että tulee ihan awwwww-olo. Olet ihana!
Kauneus on todellakin katsojan silmässä. Itse huomaan pitäväni monenlaisia ihmisiä viehättävinä. Esim kyömynenä sekä miehellä että naisella on upea. Yleisesti ottaen en pidä ylipainoisista miehistä, mutta kerran ihastuin yhteen sellaiseen. Hänen lempeä luonteensa toi sen x-factorin. Mutta naisellinen takapuoli miehellä ei toimi. Eikä pienet kädet ja jalat. Huonot hampaat rumentaa. Kaunis valkoinen hymy voi kaunistaa koko ihmisen. Joskus olen nähnyt tosi isokokoisen naisen, mutta hänessä on ollut jotain ylvästä. Toisinaan taas sellainen kalvakka linnunluinen nainen on näyttänyt kauniilta. Mutta varmaan yleisesti ottaen harmonia näyttää kauniilta ja komealta. Eli vaikka olisikin laiha tai lihava, mutta palaset jotenkin kuuluvat yhteen, niin se viehättää.
Mistään muualta maailmasta ei löydä yhtä hirveitä ihmisiä kuin av-palstalta. Onneksi te kaikki olette täydellisiä ja virheettömiä! Voisitte katsoa peiliin ja miettiä, miten ihmisten ulkonäöistä puhutaan.
Täydellinen symmetrisyys kasvoissa on luotaansa työntävää... Ei mitään erityistä vaan sellainen Disney kaunis/komea. Tämä yhdistettynä tahrattomiin ja rypyttömiin mitään sanomattomiin beigeihin vaatteisiin ja asusteisin on ihan kamalaa. Liika ns täydellisyys on kauheaa.
13 sivua avautumista epämielyttävistä piirteistä. En jaksa edes lukea. Mulla on varmasti ne kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Kauneus on todellakin katsojan silmässä. Itse huomaan pitäväni monenlaisia ihmisiä viehättävinä. Esim kyömynenä sekä miehellä että naisella on upea. Yleisesti ottaen en pidä ylipainoisista miehistä, mutta kerran ihastuin yhteen sellaiseen. Hänen lempeä luonteensa toi sen x-factorin. Mutta naisellinen takapuoli miehellä ei toimi. Eikä pienet kädet ja jalat. Huonot hampaat rumentaa. Kaunis valkoinen hymy voi kaunistaa koko ihmisen. Joskus olen nähnyt tosi isokokoisen naisen, mutta hänessä on ollut jotain ylvästä. Toisinaan taas sellainen kalvakka linnunluinen nainen on näyttänyt kauniilta. Mutta varmaan yleisesti ottaen harmonia näyttää kauniilta ja komealta. Eli vaikka olisikin laiha tai lihava, mutta palaset jotenkin kuuluvat yhteen, niin se viehättää.
Itsekin täytyy todeta, että "kyömynenää" ihailen niin miehillä kuin naisilla, mielestäni se on karismaattinen. Itse omaan ihan tavallisen suomalaisen nenän, vähän perunamaisen, mutta ei se minusta rumaa tee, toimiva, ihana nenä, josta olen kiitollinen, vaikka täältä luin sellaisiakin haukuttavan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäviehättävin ruumiinpiirre on se kun ihminen makaa paareilla ammuttuaan aivonsa pihalle. Ei mulla muuta. T. Lääkäri
Ei ole. Pahinta mitä olen nähnyt on ihminen, joka on löydetty viikko hukkumisen jälkeen. Sininen ja kalpea ihminen ja suusta ja sisuksista voi löytyä erilaisia mereneläviä. T. Toinen lääkäri
Millaiselta kasvot näyttävät sen kaiken vedessä lillumisen jälkeen?
En halua edes kuvitella. Enkä toivoisi kenellekään käyvän niin. Pidetään ihmiset itsestämme ja toisistamme huolta. <3 Ja käsitellään oma paha olo jotenkin rakentavammin, kuin netissä paskan jauhannalla esim. sit toisten pärstäkertoimista.
Huono ryhti, lihaksettomuus, ohuet kulmakarvat, lyhyet hiukset naisella
Lyhyet sääret ja pitkä selkä ("MikkiHiiri"), ihan sama onko mies vai nainen, on rumaa
Minulla on kauniit silmät, sopusuhtauset ja kaunismuotoiset reidet ja pohkeet, ihanat pienet jalat ja varpaat. Tykkään pehmeästä vatsastani ja kaunismuotoisesta dekolteesta.
Toki mulla on paljon epäviehättäviä piirteitä, mutta potkin näillä paremmilla menemään:)
Miesystävälläni on pehmeä vatsa, kauniit silmät ja huulet, hän tuoksuu hyvälle ja on lämminsydäminen. Epämiellyttäviä piirteitä on kirjaksi asti, mutta hän on ihana.
Mitä tarkoittaa persjalkaisuus? SItäkö, että on pitkä selkä ja lyhyet tukevat jalat, jotka on ylhäältä alas tasapaksut?
En tosiaan tiedä, tollainen tulee mieleen.
Olematon leuka, liian lähekkäin tai liian kaukana toisistaan olevat silmät ja lyhyt selkä suhteessa jalkoihin on ne epäviehättävimmät.
Täällä kun on tuosta pitkästä otsasta puhetta ollu, niin tässä esimerkki: https://www.instagram.com/p/BBV4LggrGGG/
Naisella konkkanokka ja ylisuuri tai ylipieni perse. Miehellä läskitissit ja ankanperseryhti.
Luulenpa että jos kuolen "saappaat jalassa" niin edelleen matala otsa, pienet silmät,ohuet huulet, persjalat, vitivalkoinen löllyvä läski ja lehmän utareet.Jos minusta tulee ruumis onnettomuuden kautta, saattaa ilmetä paljon epäviehättävämpiä piirteitä.