Miksi lassukat väittää, että kaikkia naisia pommitetaan koko ajan seksiehdotuksilla.?
...ja että naisille olisi koko ajan seksiä tarjolla, sen kun vaan ottaa vastaan?
Koska NAISENA en ole koskaan kokenut tuollaista, vaikka olen ihan mukiinmenevän näköinen ja vielä etsinyt seuraa. Monta kertaa olen lähtenyt baaristakin yksin kotiin, vaikka kuka tahansa keskiverto mies olisi kelvannut seuraksi. Nämä kojemukset siis ikävälillä 18-28.
Enemmän olen törmännyt pihtaaviin miehiin tai sellaisiin, jotka ei lopulta jaksakaan (esim. alkoholi) kuin olisin itse nihkeillyt seuran suhteen.
Muita kokemuksia?
Kommentit (229)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...ja että naisille olisi koko ajan seksiä tarjolla, sen kun vaan ottaa vastaan?
Koska NAISENA en ole koskaan kokenut tuollaista, vaikka olen ihan mukiinmenevän näköinen ja vielä etsinyt seuraa. Monta kertaa olen lähtenyt baaristakin yksin kotiin, vaikka kuka tahansa keskiverto mies olisi kelvannut seuraksi. Nämä kojemukset siis ikävälillä 18-28.
Enemmän olen törmännyt pihtaaviin miehiin tai sellaisiin, jotka ei lopulta jaksakaan (esim. alkoholi) kuin olisin itse nihkeillyt seuran suhteen.Muita kokemuksia?
Eivät väitä.
Yksittäistapauksista ei voi vetää minkäänlaisia johtopäätöksiä vallitsevan tilastollisen trendin suhteen.
Vaan kun nämä laasaslaiset pitävät sitä 100% faktana että kaikki - huom. KAIKKI - naiset saavat aina tuosta vain seksiä sormiaan napauttamalla jos eivät ole turhan nirsoja partnerin suhteen. (Mistä muuten tällainen tilasto löytyy?)
Tässäkin ketjussa on annettu eri syitä miksi nämä ketjun naiset eivät ole saaneet, mutta eikö lassukkalogiikalla sen nyt pitäisi vaan mennä niin että naiset saa aina, piste. Vaikka eivät ikinä hymyilisi tai olisivat sysirumia, haisisivat pahalle ja vaikka mitä. Kaikille naisille on aina, aina seksiä tarjolla. Kuulemma.
Jo se tilastollinen fakta, että Suomessa on valtava naisenemmistö lisääntymiskykyisten ikäluokissa, on omiaan luomaan epätasapainon sukupuolten välille. Tätäkin kautta on selkeää, että yksittäinen nainen saa kaikkien todennäköisyyksien mukaan enemmän huomiota kuin vastaava mieshenkilö.
Tässä ei edes oteta huomioon kulttuurillisia erityispiirteitä, jotka maassamme lisäävät tätä paritumisen epätasa-arvoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enemmän olen törmännyt pihtaaviin miehiin tai sellaisiin, jotka ei lopulta jaksakaan (esim. alkoholi) kuin olisin itse nihkeillyt seuran suhteen.Muita kokemuksia?
Eivät väitä.
Yksittäistapauksista ei voi vetää minkäänlaisia johtopäätöksiä vallitsevan tilastollisen trendin suhteen.
Vaan kun nämä laasaslaiset pitävät sitä 100% faktana että kaikki - huom. KAIKKI - naiset saavat aina tuosta vain seksiä sormiaan napauttamalla jos eivät ole turhan nirsoja partnerin suhteen. (Mistä muuten tällainen tilasto löytyy?)
Tässäkin ketjussa on annettu eri syitä miksi nämä ketjun naiset eivät ole saaneet, mutta eikö lassukkalogiikalla sen nyt pitäisi vaan mennä niin että naiset saa aina, piste. Vaikka eivät ikinä hymyilisi tai olisivat sysirumia, haisisivat pahalle ja vaikka mitä. Kaikille naisille on aina, aina seksiä tarjolla. Kuulemma.
En tiedä lassukkalogiikasta sen enempää kuin sumeasta, mutta keskusteluissa on tapana käyttää tehokeinona liioittelua. Tästä on varmasti suurimmassa osassa kyse.
Suurin osa naisista kuitenkin saa jos haluaa. Suurin osa miehistä ei - ainakaan jos ei tee paljon työtä asian eteen.
Vierailija kirjoitti:
Jo se tilastollinen fakta, että Suomessa on valtava naisenemmistö lisääntymiskykyisten ikäluokissa, on omiaan luomaan epätasapainon sukupuolten välille. Tätäkin kautta on selkeää, että yksittäinen nainen saa kaikkien todennäköisyyksien mukaan enemmän huomiota kuin vastaava mieshenkilö.
Tässä ei edes oteta huomioon kulttuurillisia erityispiirteitä, jotka maassamme lisäävät tätä paritumisen epätasa-arvoa.
Eli tilastoa ei ole, kunhan mutuilet että näin se nyt vaan menee.
Jos naisia on enemmän, eikö miehiä jää sitten vähemmän näille naisille eli miehillä on enemmän vientiä? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät väitä.
En tiedä lassukkalogiikasta sen enempää kuin sumeasta, mutta keskusteluissa on tapana käyttää tehokeinona liioittelua. Tästä on varmasti suurimmassa osassa kyse.
Suurin osa naisista kuitenkin saa jos haluaa. Suurin osa miehistä ei - ainakaan jos ei tee paljon työtä asian eteen.
No minä en ole saanut ainoatakaan kertaa tekemättä "työtä" asian eteen. Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää, ettei tuo sinun väitteesi vastaa todellisuutta? Missä se on oikein testattu ja havaittu?
Monilla naisilla on tässä asiassa monesti kyllä suhteellisuuden taju täysin hukassa. Sanotaan, että seksiehdotuksia ei todellakaan satele, ja että joskus saa olla baareissa MONTA PÄIVÄÄ peräkkäin, ilman että yksikään mies tulee juttelemaan.
Otetaanpas reaalimaailman esimerkki miesnäkökulmasta. Olen itse ihan normaalin BMI:n omaava, mukavan näköinen ja kuuloinen, 33-vuotias akateeminen mies. Koko aikuisiälläni minulle on tullut baarissa juttelemaan tasan yksi nainen. Siis yksi!
Ei tämä minua henkilökohtaisesti haittaa, koska olen suurimman osan ajasta ollut onnellisesti parisuhteessa, mutta tuollainen "ei edes joka päivä" -surkuttelu vaan kuulostaa aidosti naurettavalta. Se kuitenkin on noin viisikymmentäkertainen määrä vastaavanlaiselle miehelle tarjottuihin mahdollisuuksiin.
Hohhoijaa taas!!
Minua ei lähestynyt _yksikään_ mies baarissa ikävuosina 18-23 vaikka kävin ahkerasti ulkona. Sen jälkeen miesten lähestymisiä on tapahtunut niin vähän, että muistan jokaisen juttelemaan tulleen miehen kasvot helposti. Repikää siitä.
BMI 21, hyvä vartalo, pitkät hiukset, perusnätti naama ja pukeudun naisellisesti. Joku vika on jos tämän näköistä naista ei jakseta lähestyä. Minua kauniimmilla kavereilla on aina ollut vientiä :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli tilastoa ei ole, kunhan mutuilet että näin se nyt vaan menee.
Jos naisia on enemmän, eikö miehiä jää sitten vähemmän näille naisille eli miehillä on enemmän vientiä? :D
Väsyneenä tulee kirjoiteltua mitä sattuu. Enemmistö on siis tietenkin miesten puolella.
Tilastot tasoittuvat vasta myöhempien ikäluokkien kohdalla.
Tuntuu oudolta, että naiset saisi keskivertomiestä enemmän huomiota. Nyt mennyt vuosi ilman seksiä, juttelua miesten kanssa (en laske kauppojen kassoja) ja mitään muutakaan. Koska ei miehiltä vaan saa mitään kiinnostusta.
Eli joku minua kauniimpi nainen saa minunkin edestäni huomiota miehiltä.
Vierailija kirjoitti:
Monilla naisilla on tässä asiassa monesti kyllä suhteellisuuden taju täysin hukassa. Sanotaan, että seksiehdotuksia ei todellakaan satele, ja että joskus saa olla baareissa MONTA PÄIVÄÄ peräkkäin, ilman että yksikään mies tulee juttelemaan.
Otetaanpas reaalimaailman esimerkki miesnäkökulmasta. Olen itse ihan normaalin BMI:n omaava, mukavan näköinen ja kuuloinen, 33-vuotias akateeminen mies. Koko aikuisiälläni minulle on tullut baarissa juttelemaan tasan yksi nainen. Siis yksi!
Ei tämä minua henkilökohtaisesti haittaa, koska olen suurimman osan ajasta ollut onnellisesti parisuhteessa, mutta tuollainen "ei edes joka päivä" -surkuttelu vaan kuulostaa aidosti naurettavalta. Se kuitenkin on noin viisikymmentäkertainen määrä vastaavanlaiselle miehelle tarjottuihin mahdollisuuksiin.
Monta päivää??? Olen toivonut löytäväni poikaystävän n. vuodesta 1999. Yksikään mies ei ole tehnyt aloitetta. Juu, aika monta päivää...
Että terkkuja vaan sinne onnelliseen parisuhteeseen josta itse olen voinut vain haaveilla.
Vierailija kirjoitti:
Monta päivää??? Olen toivonut löytäväni poikaystävän n. vuodesta 1999. Yksikään mies ei ole tehnyt aloitetta. Juu, aika monta päivää...
Että terkkuja vaan sinne onnelliseen parisuhteeseen josta itse olen voinut vain haaveilla.
Kokeile itse tehdä se aloite. Niinhän miehetkin tekevät, tai joutuvat tekemään, jos haluavat parisuhteen tai seksiä. Tilanteesi ei siis ole mitenkään erityisemmän huono. Olet samassa tilanteessa kuin 99% maamme miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeile itse tehdä se aloite. Niinhän miehetkin tekevät, tai joutuvat tekemään, jos haluavat parisuhteen tai seksiä. Tilanteesi ei siis ole mitenkään erityisemmän huono. Olet samassa tilanteessa kuin 99% maamme miehistä.
Mistä päättelet että ei oltaisi kuule saatana tehty?!
Kirjoitin viestin nro 48 ja olen tehnyt itse miehille aloitteita (koska miehet eivät ole niitä minulle koskaan tehneet) ja pyytänyt treffeille. TULOS: en ole koskaan päässyt suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitin viestin nro 48 ja olen tehnyt itse miehille aloitteita (koska miehet eivät ole niitä minulle koskaan tehneet) ja pyytänyt treffeille. TULOS: en ole koskaan päässyt suhteeseen.
Oleellinen sana.
Itse en ole koskaan päässyt edes treffeille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät koskaan voi ymmärtää meidänkaltaisten naisten kokemuksia :) Minulla täysin vastaavia kokemuksia naisena.
Ei ole auttanut kaunistautuminen, aloitteiden odottaminen, aloitteiden tekeminen, persoonan kehittäminen tai elämäni parantaminen. Aika toivoton haave näyttää olleen se, että parisuhde olisi ollut mahdollinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oleellinen sana.
Itse en ole koskaan päässyt edes treffeille.
No en minäkään kuten en missään niin väittänytkään :D Lukutaitoa nyt hei.
Parin metsästyksessä naiset voidaan jakaa muutamaan eri kategoriaan.
1. Naiset joita miehet lähestyy paljon. He eivät itse tee alotteita ja antavat lukuisia pakkeja aloitteita tekeville miehille. Harrastavat mahdollisesti yhden illan juttuja, mutta jos etsivät parisuhdetta, ei sen löytäminen ole ongelma.
2. Naiset joita miehet lähestyy harvoin, mutta he tekevät itsekin aloitteita. Tilanne seksin ja parisuhteen kannalta on samalla tasolla kuin edellisen ryhmän naisilla.
3. Naiset joita miehet ei jostain syystä lähesty ollenkaan, mutta he tekevät itse aloitteita. Seksin ja parisuhteen löytäminen on hieman vaikeampaa, kun joutuvat itse tekemään aloitteen, mutta kumppani löytyy kumminkin suht vaivattomasti.
4. Naiset joita ei ikinä lähestytä, eivätkä he itse lähesty miehiä. Kuka tahansa voi päätellä että kumppani saattaa satunnaisesti löytyä harrastuksen tai kavereiden kautta, mutta muussa tapauksessa saa olla yksin.
Jos kuulut neljänteen ryhmään on helppo päätellä miten tilanne korjataan. Eli tekemällä niitä aloitteita.
Niin ja lopuksi vielä sama ryhmittelyt miehille:
1. Rikkaat julkkikset.
2. Julkkikset.
3. Lähes kaikki miehet.
4. Ujot tai kotioloissa viihtyvät miehet.
Tätä viestiä ei sitten pidä ottaa ihan tosissaan. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitvit nyt sit taas... Olen tehnyt aloitteita. En ole saanut vastakaikua. En ole päässyt treffeille. En ole saanut seksiä. Toki oli kausia jolloin en uskaltanut pyytää ketään ulos, viimeiset pari vuotta taas rohkeampi. Tulos... 0.
Kaikki naiset nyt vaan eivät pääse suhteeseen, treffeille tai sänkyyn miehen kanssa. Hyväksykää tämä tosiasia. Minä olen jo niin tehnyt.
Mitä neuvoja on meille naisille, joita miehet EIVÄT lähesty ja naisen omat aloitteet eivät tuota tulosta?
Vierailija kirjoitti:
Mitä neuvoja on meille naisille, joita miehet EIVÄT lähesty ja naisen omat aloitteet eivät tuota tulosta?
Sama neuvo kuin miehille joiden omat aloitteet eivät tuota tulosta. Yleensä neuvotaan panostamaan ensin ulkonäköön, esim laihduttamalla tai muuttamalla pukeutumista. Jos ulkonäkö on kunnossa täytyy lähestymisiä harjoitella. Koska ulosannissahan sen ongelman luulisi sitten olevan. Vikahan voi olla myös siinä että lähestyy vääriä miehiä. Jos esim pullukampi nainen lähestyy sporttista miestä, ei tämä sporttinen mies välttämättä innostu, vaan haluaa saman henkisen naisen. Pitää vaan löytää se syy miksei lähestyminen toimi.
Jos olisin tuollaisessa tilanteessa aloittaisin varmaan tinderillä.
Olen siis tuo 22-v jolla vientiä riittää.
Luin viestini ja kuulostin jotenkin ylimieliseltä vaikka se ei ollut tarkoitus, halusin vaan kertoa totuuden miten asia on omalla kohdallani. En siis väitä että tämä olisi todellisuutta kaikille naisille! Mullakin on niitä kausia että tuntuu etten kelpaa kenellekkään, tai että kukaan ei ole musta kiinnostunut. Tosin seksiä olisi aina pyydettäessä saatavilla noinakin kausina. Nyt vaan joku ihme aika menossa kun kaikki pommittaa eikä saa hetken rauhaa ihailijoilta. Nyt kuulostan taas ihan kamalalta mutta siis rehellisesti, jos ajattelen asiaa niin olen mielestäni ilman meikkiä ja naturellina "ihan ok" tai juuri ja juuri ok. Sitten taas laitettuna ehkä jopa keskivertoa paremman näköinen . Viime aikoina olen panostanut ulkonäkööni enemmän, mahtaisiko johtua tämä kasvanut suosio siitä.