Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lassukat väittää, että kaikkia naisia pommitetaan koko ajan seksiehdotuksilla.?

Vierailija
10.02.2016 |

...ja että naisille olisi koko ajan seksiä tarjolla, sen kun vaan ottaa vastaan?

Koska NAISENA en ole koskaan kokenut tuollaista, vaikka olen ihan mukiinmenevän näköinen ja vielä etsinyt seuraa. Monta kertaa olen lähtenyt baaristakin yksin kotiin, vaikka kuka tahansa keskiverto mies olisi kelvannut seuraksi. Nämä kojemukset siis ikävälillä 18-28.
Enemmän olen törmännyt pihtaaviin miehiin tai sellaisiin, jotka ei lopulta jaksakaan (esim. alkoholi) kuin olisin itse nihkeillyt seuran suhteen.

Muita kokemuksia?

Kommentit (229)

Vierailija
21/229 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti, jos on lähtenyt yhden naispuolisen kaverin kanssa baariin, voi mennä montakin iltaa niin, ettei _yksikään_ mies tai miehet tule meille mitään juttelemaan. Missä vika? Perusnättejä sinkkuja.

Aina miehet valittavat, että rumat ja läskitkin naiset saavat miehen. Vähän alkaa tulla sellainen olo, että itse on pakko olla tosi ruma (tosin hoikka ja liikunnallinen) kun ei miehille nappaa.

Vierailija
22/229 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eli ketjuun vastaajat eivät ole koskaan saaneet seksiä??

Ainoa keino jolla nainen saa seksiä on sinusta se, että miehet pommittavat ehdotuksilla? Ei voi itse ehdottaa tai alkaa suhteeseen ja siten saada seksiä?

No teetkö näin?

Minä olen tehnyt eikä tulosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/229 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeasti, jos on lähtenyt yhden naispuolisen kaverin kanssa baariin, voi mennä montakin iltaa niin, ettei _yksikään_ mies tai miehet tule meille mitään juttelemaan. Missä vika? Perusnättejä sinkkuja.

Aina miehet valittavat, että rumat ja läskitkin naiset saavat miehen. Vähän alkaa tulla sellainen olo, että itse on pakko olla tosi ruma (tosin hoikka ja liikunnallinen) kun ei miehille nappaa.

Ennen tindereitä ja muita baarit olivat niitä paikkoja, joista haettiin yhden yön juttuja. Nykyisin baariin mennään viettämään aikaa ystävien kanssa ja tutustumaan uusiin ihmisiin, ei hakemaan panokaveria pariksi tunniksi. 

Vierailija
24/229 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...ja että naisille olisi koko ajan seksiä tarjolla, sen kun vaan ottaa vastaan?

Koska NAISENA en ole koskaan kokenut tuollaista, vaikka olen ihan mukiinmenevän näköinen ja vielä etsinyt seuraa. Monta kertaa olen lähtenyt baaristakin yksin kotiin, vaikka kuka tahansa keskiverto mies olisi kelvannut seuraksi. Nämä kojemukset siis ikävälillä 18-28.

Enemmän olen törmännyt pihtaaviin miehiin tai sellaisiin, jotka ei lopulta jaksakaan (esim. alkoholi) kuin olisin itse nihkeillyt seuran suhteen.

Muita kokemuksia?

Jaa. En tunne lassukoita, niin en voi vastata. Ehkäpä kysyisit heiltä suoraan, kun heidät tunnet!

Vierailija
25/229 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennen tindereitä ja muita baarit olivat niitä paikkoja, joista haettiin yhden yön juttuja. Nykyisin baariin mennään viettämään aikaa ystävien kanssa ja tutustumaan uusiin ihmisiin, ei hakemaan panokaveria pariksi tunniksi. 

Tätä tapahtui myös 2-3 vuotta sitten, jolloin oltiin tietty vieläkin nykyistäkin nuorempia ja hehkeitä. Yhtälailla ei kiinnostusta miesten taholta ja täysin hiljaisia iltoja. Miksi ette usko, että perusnätit naiset jää baareissa armotta niiden kauniimpien naisten varjoon? Harmi omalta kannalta on, kun joskus olisi ollut tavoite saada seksiä.

Vierailija
26/229 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin absurdi kysymys. Yhtä hyvin voi kysyä miksi Saara nauroi ja nauraako yhä?

Vierailija
27/229 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kumpikin teistä näpyttää facebookia nyrpeä ilme naamalla koko illan, ei teitä varmasti lähestytäkään.

Ja toiseksi, seuranhaku on siirtynyt nettiin. Käykö niissä baareissa enää kukaan siinä toivossa, että tutustuisi uusiin vastakkaisen sukupuolen edustajiin? Näyttäisi vähän siltä, että tiiviit kaveriporukat lähinnä ruokailevat ja silloin ei ole ulkopuolisilla asiaa häiritsemään. Tai sitten lähipubeissa alan miehet ja naiset dokaavat.

Ainakin nuoremmilla on kaikilla tinderit hallussa, joten mitä sitä turhaan nolaamaan itseään menemällä baarissa kenellekään juttelemaan. Lisäksi nettichattaus on hirveästi helpompaa. Ei tarvitse keksiä samalla lailla juteltavaa, muutama laini riittää kuin livenä ja laiska voi pelata pelkillä hymiöilläkin.

Netissä naisetkin ovat aloitteellisempia, koska kukaan muu (ystävättäret) tiedä eikä näe mitä siellä tapahtuu. Voi olla "lutka" eikä tarvitse pelätä maineen menoa.

Vierailija
28/229 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lassukka ja ihmettelen miksi sinua tai muita kiinnostaa?

Olemme netissä. Jos femakot löytävät täällä toisensa massoittain, niin voitte olettaa että muutkin keskenään samojen asioiden parissa kamppailet päätyvät keskustelemaan ja ns. poteroitumaan.

Tämä on internet. Internet ei ole totta

Et tajunnut pointtia. Pointti on, että te ootte väärässä. Niin perusteellisesti kun vaan voitte olla, tämän todistaa meidän kaikkien tavallisten ja ei-tavallisten ja keskivertonaisten ja perusnättien naisten arkikokemus.

Vierailija
29/229 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä Tinderiä, enkä hae baarista panoseuraa. Sinkku olen. Baariin menen nimenomaan kavereiden kanssa istumaan ja pitämään hauskaa, vaikka joidenkin mielestä se ei ilmeisesti sitä ole kun ei p*illua kiinnosta yrittää. m25

Vierailija
30/229 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti kuitenkin kaikki ketjuun vastanneet naiset ovat saaneet seurustelusuhteita ja siten seksiä elämässään niin paljon kuin olette halunneet. Miehet eivät yleensä vonkaa varatuilta tai siltä vaikuttavilta naisilta. Niin ikään jos liikutte isoissa naislaumoissa, niin harva suomalainen mies uskaltaa lähteä keskelle sellaista mitään ehdottelemaan ja pilkattavaksi. Samoin tiiviisti mustasukkaisen ystävättären kanssa (ns. cockblocker) kanssa baareileva nainen saa monesti olla rauhassa.

Neissä kuka tahansa nainen saa seksiehdotuksia. Jos ette usko, niin avatkaa vaikka Periscope-lähetys ja katsokaa kellosta kauanko menee ennen kuin joku pyytää näyttämään tissejä.

Olen 30-vuotias. Olen perusnätti. BMI 23. Olen hauskaa seuraa. Olen normaali ihminen. Olen asunut kolmessa maassa. Käyn ulkona, niin yksin kuin kavereidenkin kanssa. Olen kokeillut nettideittejäkin. En varmasti ole ikinä vaikuttanut varatulta, koska en ole koskaan päässyt miehen kanssa parisuhteeseen tai sänkyyn. Oliko muuta kysyttävää?

Vierailija
31/229 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla niin, että latsukat ja ulit eivät elä samassa maailmassa kuin muut, vaan omassa unimaailmassaan, jossa he vonkaavat ja saavat seksiä kaikilta, joilta vain keksivät kysyä.

Vierailija
32/229 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti kuitenkin kaikki ketjuun vastanneet naiset ovat saaneet seurustelusuhteita ja siten seksiä elämässään niin paljon kuin olette halunneet. Miehet eivät yleensä vonkaa varatuilta tai siltä vaikuttavilta naisilta. Niin ikään jos liikutte isoissa naislaumoissa, niin harva suomalainen mies uskaltaa lähteä keskelle sellaista mitään ehdottelemaan ja pilkattavaksi. Samoin tiiviisti mustasukkaisen ystävättären kanssa (ns. cockblocker) kanssa baareileva nainen saa monesti olla rauhassa.

Neissä kuka tahansa nainen saa seksiehdotuksia. Jos ette usko, niin avatkaa vaikka Periscope-lähetys ja katsokaa kellosta kauanko menee ennen kuin joku pyytää näyttämään tissejä.

Olen 30-vuotias. Olen perusnätti. BMI 23. Olen hauskaa seuraa. Olen normaali ihminen. Olen asunut kolmessa maassa. Käyn ulkona, niin yksin kuin kavereidenkin kanssa. Olen kokeillut nettideittejäkin. En varmasti ole ikinä vaikuttanut varatulta, koska en ole koskaan päässyt miehen kanssa parisuhteeseen tai sänkyyn. Oliko muuta kysyttävää?

Sinulla on varmasti kauheat vaatimukset miehille. Oletko pelottava 10 miljardia tienaava uraohjus tms?

Muuten kuvaamasi ei voi olla mahdollista. Ajattele nyt Tuksullakin on miehiä.

Vierailija
33/229 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on varmasti kauheat vaatimukset miehille. Oletko pelottava 10 miljardia tienaava uraohjus tms?

Muuten kuvaamasi ei voi olla mahdollista. Ajattele nyt Tuksullakin on miehiä.

No en ainakaan uraohjus, rahat vähissä ja ennemmin tykkään vaikka leipoa kuin tehdä töitä :).

Ja hei todellakin tajuan, että jopa Tuksulla on miesseuraa. Ja Honey Boo Boon äidillä: http://static4.businessinsider.com/image/5114034169bedd5676000017/honey…

Satun nyt vain olemaan kuin ilmaa miehille (kyllä, olen tehnyt aloitteita). Ei se mitään. Tällä mennään.

Vierailija
34/229 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma näkökulma:

Olen 22-vuotias, omasta mielestäni aika "keskiverto" jos niin voi sanoa :D Aika pienikokonen brunette, tatuointeja muutamia, ihan ok kroppa, ns. kiva kaikille, seminätti, vähän ehkä erikoiset kasvonpiirteet,  sitten vähän huonot hampaat ja mulla on ollut akne ja vieläkin iho ajoittain huonossa kunnossa. Ehostan itseäni melko paljon. Käyn baareissa n. kerran kuussa. Ja vientiä olisi tällä hetkellä vaikka muille jakaa. Menee vähän kausittain, välillä ei oikeen kukaan kiinnostu ja välillä kaikki pyörii kimpussa. Treffipyyntöjä (ihan siis syömään ym ei mitään netflix and chill) on tullut parin kuukauden sisään useampia, iskuyrityksiä baarissa käydessä tosi paljon, ei oikeen ollenkaan saa olla rauhassa. Eikä miltään megajunteilta niinkun yleensä vaan ihan kivoilta tyypeiltä. Kännykkä piippaa ihan jatkuvasti, monet eri miehet tosi aktiivisesti yhteydessä. Joillekin vastaan, useimmille en. On varaa valita. Seksiä saisin sormia napsauttamalla. Vaikka montaa samana päivänä. Harmi kun en halua.

Vierailija
35/229 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma näkökulma:

Olen 22-vuotias, omasta mielestäni aika "keskiverto" jos niin voi sanoa :D Aika pienikokonen brunette, tatuointeja muutamia, ihan ok kroppa, ns. kiva kaikille, seminätti, vähän ehkä erikoiset kasvonpiirteet,  sitten vähän huonot hampaat ja mulla on ollut akne ja vieläkin iho ajoittain huonossa kunnossa. Ehostan itseäni melko paljon. Käyn baareissa n. kerran kuussa. Ja vientiä olisi tällä hetkellä vaikka muille jakaa. Menee vähän kausittain, välillä ei oikeen kukaan kiinnostu ja välillä kaikki pyörii kimpussa. Treffipyyntöjä (ihan siis syömään ym ei mitään netflix and chill) on tullut parin kuukauden sisään useampia, iskuyrityksiä baarissa käydessä tosi paljon, ei oikeen ollenkaan saa olla rauhassa. Eikä miltään megajunteilta niinkun yleensä vaan ihan kivoilta tyypeiltä. Kännykkä piippaa ihan jatkuvasti, monet eri miehet tosi aktiivisesti yhteydessä. Joillekin vastaan, useimmille en. On varaa valita. Seksiä saisin sormia napsauttamalla. Vaikka montaa samana päivänä. Harmi kun en halua.

Juu, toki.

Vierailija
36/229 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaako AP hymyillä koskaan? Olkoonkin klisee mutta ystävällisen ja avoimen näköistä naista lähestyy aina mieluummin kuin vakavaa tai ylpeän oloista. Hymy kaunistaa paljon.

Vierailija
37/229 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma näkökulma:

Hyvä, tulihan tänne joku rehellinenkin nainen kertomaan kuinka asia oikeasti on.

Juuri tällaista seksuaalista yltäkylläisyyttä ja halutessa 24/7 orgiaa on naisten elämä Suomessa. Tästä yritetään vain olla olla hissukseen, koska se vie pohjan naisten uhriutumiseta ja viralliselta heikommalta osalta yhteiskunnassa. Ajatelkaa nyt, vastaavaa elämää kuin yllä oleva nuori tavisnainen ei miehistä vietä koko maailmassa kuin isoimmat hiphop - starat (ja menneillä vuosikymmenillä  Mötley Cruen tapaiset rock-tähdet) ja ehkä tiettyjen urheilulajien (futis, jääkiekko) tunnetuimmat kasvot.

Katkerat lassukat ne vain ulisevat turhasta, joo.

Vierailija
38/229 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen lähtenyt miesten mukaan baaristakin, mutta osa on vain halunnut nukkua vierekkäin. Yksikin oli ihan itse päättämällään selibaatilla. Lassukoiden mielestä nämä eivät miehiä ole ensinkään, koska eivät ajattele munallaan joka sekunti.

Vierailija
39/229 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma näkökulma:

Äkkiseltään katottuna taisin saada sinkkumieheltä viestin viimeksi heinäkuussa. Se koski työasiaa.

Muuten mun elämä ois aikalailla samanlaista kuin sun.

Vierailija
40/229 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muita kokemuksia?

Eivät väitä.

Yksittäistapauksista ei voi vetää minkäänlaisia johtopäätöksiä vallitsevan tilastollisen trendin suhteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi