Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lassukat väittää, että kaikkia naisia pommitetaan koko ajan seksiehdotuksilla.?

Vierailija
10.02.2016 |

...ja että naisille olisi koko ajan seksiä tarjolla, sen kun vaan ottaa vastaan?

Koska NAISENA en ole koskaan kokenut tuollaista, vaikka olen ihan mukiinmenevän näköinen ja vielä etsinyt seuraa. Monta kertaa olen lähtenyt baaristakin yksin kotiin, vaikka kuka tahansa keskiverto mies olisi kelvannut seuraksi. Nämä kojemukset siis ikävälillä 18-28.
Enemmän olen törmännyt pihtaaviin miehiin tai sellaisiin, jotka ei lopulta jaksakaan (esim. alkoholi) kuin olisin itse nihkeillyt seuran suhteen.

Muita kokemuksia?

Kommentit (229)

Vierailija
1/229 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/229 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska he itse pommittavat, tai haluaisivat pommittaa, naisia seksiehdotuksilla, ja omien halujensa vuoksi kiinnittävät erityistä huomiota siihen kun nainen ryhtyy puheisiin jonkun toisen miehen kanssa? 

Jos olen väärässä niin saa korjata. Minulle ainakaan ei ole kukaan koskaan tullut seksiä suoraan ehdottamaan vaikka ainakin olettaisin että minua voi kuitenkin sentään katsella yrjöämättä makuuhuoneen valokytkimelle asti. Ehkä minä ja AP olemme sitten Suomen ainoat naiset joille käy näin ;D 

-N27

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/229 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sinäkin uskoisit heidän tavallaan, jos sinulle olisi tehty lobotomia. 

Säälittävää porukkaa, joten heidän mielipiteitään ei kannata miettiä tai edes noteerata. 

Vierailija
4/229 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt hei! Laasasenkin mukaan keskivertonainen kelpaa 90 % miehistä yhden illan juttuun! :)

Antakaa mun nauraa. Samoja kokemuksia kuin ap:lla, eli että tosiaan baareissakaan ei ole jonain iltoina yhtään lähestyjiä vaikka olen nuori, perusnätti ja vielä vartaloltanikin jees. Mutta ei...

Vai pitäisikö päätellä etten ole näillä spekseillä edes keskivertonainen?

Vierailija
5/229 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ne elävät jossain toisella planeetalla. Itsekään en todellakaan ole tuota ilmiötä havainnut. Myös muut lassukkateoriat on helppo kumota kun vaikka lähtee isossa kaupungissa kävelylle ja katselee millaisia pareja siellä liikkuu ta katsomalla väestöä koskevaa tilastotietoa esim stat.fi-sivustolta. Täytyy elää pullossa ja ehkä sen lisäksi olla hieman yksinkertainen jos tuollainen uppoaa.

Vierailija
6/229 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kokemus, luulen että he sekoittavat missit tavallisiin naisiin. Ihan rauhassa saa baarissa käydä.

Vierailija
7/229 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ketjuun vastaajat eivät ole koskaan saaneet seksiä??

Vierailija
8/229 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kaikki järkevät normaalit ihmiset tietää että näin on. Ei mitenkään voi olla niin että kaikki rumat, läskit, liian laihat tissittömät, aknenaamaiset, liian pitkät ym. naiset olisivat koko ajan jonkun vastaantulevan miehen seksuaalisen halun kohde. Miehillä on erilaisia makuja, ja kauneus on katsojan silmässä, sen takia ihmiset eivät yleensäkään harrasta seksiä kenen tahansa kanssa joka vastaan kävelee, aika harva ihminen vastenmielisen ihmisen kanssa seksiä harrastaisi.

Sitäpaitsi, aika harvoin naiset ovat vailla mieheltä vain ja ainoastaan seksiä, kyllä siellä mielenperukoilla on se ajatus että olisiko tämä se herra oikea jonka kanssa voisi perustaa perheen tai alkaa parisuhteeseen. Kun idea meillä geeneissä on että lisääntyä pitää, niin silloin nainen vaistomaisesti etsii mahdollisimman sopivia geenejä kantavaa kumppania jotta lasten teko onnistuisi mahdollisimman hyvin, ja miehellä taas on se geeneissä että siementä pitää kylvää paljon että saisi mahdollisimman paljon jälkeläisiä. Edes velalle ei kelpaa puolisoksi kuka hyvänsä, eikä varmaan seksikumppaniksikaan, ei miehelle eikä naiselle, seksikumppanilla pitää olla muutakin kuin sukupuolielin johon oma sopii.

Vierailija
9/229 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvännäköinen ,vaalea normaalipainoinen nainen,sinkku,työssäkäyvä, omillani pärjäävä. Koskaan ei ole ollut ylitarjontaa Suomalaisista miehistä. Ainoat miehet, jotka lähestyvät, ovat ulkomaalaiset. En ole rasisti, mutta Afrikkalaiset /Turkkilaiset miehet eivät kiinnosta itseäni.

Vierailija
10/229 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu! Olen normaalivartaloinen, perusnätti ja pitkähiuksinen nainen. Joskus sinkkuaikoina mulle olisi panoseuraksi kelvannut melkeinpä kuka tahansa mut ei löytynyt. Ja jos olen kavereiden kanssa liikenteessä niin ei mua kukaan lähesty. Sitä mun kaveriakin yleensä vain hyvin humalaiset avohoitopotilaat.

Vierailija
11/229 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ei varmaan miehet lähesty jos ei käy missään. Itse olen aika kostean nuoruuden viettänyt opiskeluaikoina ja baarielämää on nähty sen verran ja monta kertaa tuli ällisteltyä millaiset maavalaatkin jollekin ukoille kelpaavat. Se on ihan paskapuhetta väittää, ettei perusnätti nainen saa seksiseuraa jostain seduloista jos hän sinne menee tyrkylle. 

Vierailija
12/229 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ei varmaan miehet lähesty jos ei käy missään. Itse olen aika kostean nuoruuden viettänyt opiskeluaikoina ja baarielämää on nähty sen verran ja monta kertaa tuli ällisteltyä millaiset maavalaatkin jollekin ukoille kelpaavat. Se on ihan paskapuhetta väittää, ettei perusnätti nainen saa seksiseuraa jostain seduloista jos hän sinne menee tyrkylle. 

Ei pidä paikkaansa. T. Ap, joka on sedulansa kiertänyt

Vierailija
13/229 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lassukka ja ihmettelen miksi sinua tai muita kiinnostaa?

Olemme netissä. Jos femakot löytävät täällä toisensa massoittain, niin voitte olettaa että muutkin keskenään samojen asioiden parissa kamppailet päätyvät keskustelemaan ja ns. poteroitumaan.

Tämä on internet. Internet ei ole totta

Vierailija
14/229 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minuakaan kertaakaan kyllä pommitettu seksiehdotuksilla, mikä nyt on sinänsä hyväkin koska olisihan se aika kuvottavaa pidemmän päälle jos ei ikinä saisi rauhaa limaisilta ehdotuksilta. 

Vierailija
15/229 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa keino jolla nainen saa seksiä on sinusta se, että miehet pommittavat ehdotuksilla? Ei voi itse ehdottaa tai alkaa suhteeseen ja siten saada seksiä?

Vierailija
16/229 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

no siis syyhän on se että suomimiehet on nykypäivänä niin ujoja että lähestyy pulleita, koska kauniit naiset on niin vaikeita ja pelottavia.

t:N19

Vierailija
17/229 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hyvännäköinen ,vaalea normaalipainoinen nainen,sinkku,työssäkäyvä, omillani pärjäävä. Koskaan ei ole ollut ylitarjontaa Suomalaisista miehistä. Ainoat miehet, jotka lähestyvät, ovat ulkomaalaiset. En ole rasisti, mutta Afrikkalaiset /Turkkilaiset miehet eivät kiinnosta itseäni.

sama!oon se ,joka on tääl valittanu kun vaan tummat miehet kiinnostuu.

Vierailija
18/229 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin niissä ravintoloissa, joissa minä käyn, miehet ovat varsin kohteliaita naisille. Koskaan ei ole kukaan random-tyyppi tullut sanomaan "lähdetkö panemaan" tai mitään vastaavaa. Seksiehdotukset tulevat kuvioon vasta sitten, kun ollaan jo seurusteltu jonkin aikaa. 

Vierailija
19/229 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti kuitenkin kaikki ketjuun vastanneet naiset ovat saaneet seurustelusuhteita ja siten seksiä elämässään niin paljon kuin olette halunneet. Miehet eivät yleensä vonkaa varatuilta tai siltä vaikuttavilta naisilta. Niin ikään jos liikutte isoissa naislaumoissa, niin harva suomalainen mies uskaltaa lähteä keskelle sellaista mitään ehdottelemaan ja pilkattavaksi. Samoin tiiviisti mustasukkaisen ystävättären kanssa (ns. cockblocker) kanssa baareileva nainen saa monesti olla rauhassa.

Neissä kuka tahansa nainen saa seksiehdotuksia. Jos ette usko, niin avatkaa vaikka Periscope-lähetys ja katsokaa kellosta kauanko menee ennen kuin joku pyytää näyttämään tissejä.

Vierailija
20/229 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainoa keino jolla nainen saa seksiä on sinusta se, että miehet pommittavat ehdotuksilla? Ei voi itse ehdottaa tai alkaa suhteeseen ja siten saada seksiä?

No teetkö näin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän