Mikä on naisen panos sänkyhommissa?
Aina sanotaan, että miehen koko sitä ja tätä, kesto sitä ja tätä. Jos mies ei osaa "hommiaan", nainen ei nauti jne.
Voisiko naiset kertoa mikä tarkemmin ottaen on naisen rooli ja panos seksissä? Lähinnä se vaikuttaa olevan niin, että naisen työ on antaa pillua ja vaatia hyvää seksiä.
Vastaako nainen miehen tyydyttämisestä ja jos kyllä, niin millä tavalla?
Kommentit (136)
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä mitä ap ja kumppanit hakee tällä naisten haukkumisella.
Taas yksi itkupilli linjoilla joka kokee kritisoinnin ja arvostelun _haukkumiseksi_. Olisiko naisen joskus mahdollista kehittyä ja ottaa vastuuta? Vai jatkuuko rusinat pullasta-tasa-arvon nautiskelu?
Jos miehet saisivat omalla kädellään aikaan sen mitä nainen tekee, niin eivät varmaan olisi niin innoissaan naisista.
Ainakin omalta kohdaltani voin sanoa, että mitä enemmän itse olen kiihottunut, niin sitä enemmän mies on nauttinut. Orgasmini saa heidät melkein hulluuden partaalle, niin jokin siinä toimii.
Ja kyllä, se ei pelkästään ole miehen toiminnan varassa, itsehän pystyn estämään orgasmini myös.
Miehet on mankuneet multa myös pelkästään käteen vetoa, koska sekin tuntuu paremmalta kuin yksin tekeminen.
Vastaisin, että miehen tunteet ja tuntemukset ovat se naisen tekemän työn tulos.
Siihen nyt ei oikeesti riitä pelkkä hinkkaaminen tai oleminen paikanpäällä.
Yksin mies ei niitä tuntemuksia saa, koska muutenhan se olisikin yksin.
Ei, en puhu edes orgasmista tai siemensyöksystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas yksi itkupilli linjoilla joka kokee kritisoinnin ja arvostelun _haukkumiseksi_. Olisiko naisen joskus mahdollista kehittyä ja ottaa vastuuta? Vai jatkuuko rusinat pullasta-tasa-arvon nautiskelu?
Kuka täällä nyt itkupilli on?
Ei minulla ole mitään tarvetta itkeä. Olen tilanteeseen oikein tyytyväinen 😄
Vierailija kirjoitti:
Jos miehet saisivat omalla kädellään aikaan sen mitä nainen tekee, niin eivät varmaan olisi niin innoissaan naisista.
Ainakin omalta kohdaltani voin sanoa, että mitä enemmän itse olen kiihottunut, niin sitä enemmän mies on nauttinut. Orgasmini saa heidät melkein hulluuden partaalle, niin jokin siinä toimii.
Ja kyllä, se ei pelkästään ole miehen toiminnan varassa, itsehän pystyn estämään orgasmini myös.Miehet on mankuneet multa myös pelkästään käteen vetoa, koska sekin tuntuu paremmalta kuin yksin tekeminen.
Vastaisin, että miehen tunteet ja tuntemukset ovat se naisen tekemän työn tulos.
Siihen nyt ei oikeesti riitä pelkkä hinkkaaminen tai oleminen paikanpäällä.Yksin mies ei niitä tuntemuksia saa, koska muutenhan se olisikin yksin.
Ei, en puhu edes orgasmista tai siemensyöksystä.
Vai että oikein mankuneet. Hienosti sinäkin aliarvioit miehen haluja ja tarpeita.
Mieshän on naisen tyydytystä varten! Mies itse vain säälittävästi "mankuu käteenvetoa".
Ottaa muuten jalkoihin jos pitkään on päällä/ takaapäin. Myös suuseksin antaminen on välillä tuskaa varsinkin kun on niin pieni suu. Jos nämä koetaan ei-minään-panoksena lopetan koko homman ja alan vain vaatimaan omaa etuani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minulla ole mitään tarvetta itkeä. Olen tilanteeseen oikein tyytyväinen 😄
Olet tyytyväinen siihen, että miehet ei ole tyytyväisiä?
Vierailija kirjoitti:
Ottaa muuten jalkoihin jos pitkään on päällä/ takaapäin. Myös suuseksin antaminen on välillä tuskaa varsinkin kun on niin pieni suu. Jos nämä koetaan ei-minään-panoksena lopetan koko homman ja alan vain vaatimaan omaa etuani.
Parempi varmaan kun alat lesboksi jos et halua ja kykene miestä miellyttämään ja tyydytyttämään.
M39 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minulla ole mitään tarvetta itkeä. Olen tilanteeseen oikein tyytyväinen 😄Olet tyytyväinen siihen, että miehet ei ole tyytyväisiä?
Minulle nyt on ihan yks ja sama onko joku mies omaan seksielämäänsä tyytyväinen vai ei. Minulle riittää se että olen tyytyväinen omaan seksielämääni.
Jos itse et omaasi ole tyytyväinen niin tee sille jotakin. Opettele paremmaksi rakastajaksi äläkä vingu vauva-palstalla ü
Vierailija kirjoitti:
M39 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minulla ole mitään tarvetta itkeä. Olen tilanteeseen oikein tyytyväinen 😄Olet tyytyväinen siihen, että miehet ei ole tyytyväisiä?
Minulle nyt on ihan yks ja sama onko joku mies omaan seksielämäänsä tyytyväinen vai ei. Minulle riittää se että olen tyytyväinen omaan seksielämääni.
Jos itse et omaasi ole tyytyväinen niin tee sille jotakin. Opettele paremmaksi rakastajaksi äläkä vingu vauva-palstalla ü
Miksi sitten nillität tässä ketjussa? Ja manaat miehiä haukkujiksi jos arvostelevat naisia?
BTW. Miksi miehen pitää opetella paremmaksi rakastajaksi jos saa naisilta paskaa seksiä? Miten se nyt menikään, jos nainen ei tyydyty tai kiihotu ja nainen ei täyty miehensä kalusta, niin kenessä olikaan prinsessaharhaisten mielestä se vika?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parempi varmaan kun alat lesboksi jos et halua ja kykene miestä miellyttämään ja tyydytyttämään.
:D :D ei hitto taattua nettikeskustelulaatua. Missä vaiheessa sanoin etten halua tai kykene. Tässä vaan ihmeteltiin että tarviiko naisen tehdä yhtään mitään, ja jos sitä että pienistä ongelmista huolimatta teen parhaani että molemmilla on hyvä olla ei lasketa minään panostamisena niin mikä pointti?
Plus, kuka enää tällä vuosikymmenellä heittää "ala lesboksi" -kommenttia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, sun pitää sanoa ettet pidä suuseksistä ja että yhdyntäkin on sinulle työlästä. Ei nainen voi sitä muutoin tietää!
Nainen ei voi tajuta itse että yhdynnässä joutuu duunaan hommia? No ei kai jos itse antaa aktiivista yhdyntää miehelle kerran vuodessa minuutin.
Nainen olettaa, että seksiä haluava mies pitää siitä duunista kun kerran seksiä kaipaa. Miehen pitää siis avata suunsa ja sano, että: hei, musta yhdynnän on todella raskasta verrattuna siitä saatavaan nautintoon tai hei, en ole koskaan oikeen välittänyt suuseksin antamisesta koska *perustelu*. Vain tällä tavoin seksi tulee onnistumaan molempia tyydyttävästi. Aivan sama toki naisen kanssa, ei nainenkaan voi valittaa, että miten kamalaa ja vastenmielistä seksiä heillä on kun mies pyytää ottaa suihin ja laittaa munan perseeseen jos siihen aina itse mukisematta suostuu. Omat estot ja toisaalta myös fantasiat ja mieltymykset pitää tuoda hyvässä suhteessa esiin, vain silloin seksi on molemminpuoleinen nautinto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:D :D ei hitto taattua nettikeskustelulaatua. Missä vaiheessa sanoin etten halua tai kykene. Tässä vaan ihmeteltiin että tarviiko naisen tehdä yhtään mitään, ja jos sitä että pienistä ongelmista huolimatta teen parhaani että molemmilla on hyvä olla ei lasketa minään panostamisena niin mikä pointti?
Plus, kuka enää tällä vuosikymmenellä heittää "ala lesboksi" -kommenttia?
Vertaa sitä tilanteeseen, että mies valittaa kun paneminen ottaa niin jalkojen päälle ja suukin puutuu nuolemisessa heti. Mitä luulet, että naiset kommentoivat? "ei mitään, olet ihanan laadukas rakastaja"?
Miehet, jos seksi naisen kanssa on niin kamalaa NIIN ÄLKÄÄ HARRASTAKO SITÄ, herranjesta. Ilmeisesti täällä on muutama mies/yksi ja sama mies jota haittaa tämä asia kuukaudesta toiseen. En tiedä kokeeko hän että naiset pakottavat hänet epämiellyttävään aktiin aina uudestaan ja uudestaan. Jos pakottavat niin tee rikosilmoitus, jos kaikki tapahtuu vapaasta tahdostasi niin lopeta seksi naisen kanssa kokonaan. Selkeästi se laskee onnellisuuttasi kun tästä näin vihaisesti vaahtoat.
Seksi jota hän pystyy saamaan on hänen mielestään ikävää ja runkkaaminen kivempaa. Ainoa ratkaisu tähän on, että lopeta se paneminen kokonaan ja tyydy omaan käteen. Tyytyväisyytesi lisääntyy! Sitten ei yhtäkkiä haittaakaan vaikka kaikki maailman naiset laiskottelisi sängyssä, koska ei koske sua millään tavalla.
Lähtee se katkera mielentilakin pikku hiljaa ja elämä alkaa taas hymyilyttämään. Kaikki voittavat, ja eniten sinä itse.
Vierailija kirjoitti:
Miehet, jos seksi naisen kanssa on niin kamalaa NIIN ÄLKÄÄ HARRASTAKO SITÄ, herranjesta. Ilmeisesti täällä on muutama mies/yksi ja sama mies jota haittaa tämä asia kuukaudesta toiseen. En tiedä kokeeko hän että naiset pakottavat hänet epämiellyttävään aktiin aina uudestaan ja uudestaan. Jos pakottavat niin tee rikosilmoitus, jos kaikki tapahtuu vapaasta tahdostasi niin lopeta seksi naisen kanssa kokonaan. Selkeästi se laskee onnellisuuttasi kun tästä näin vihaisesti vaahtoat.
Seksi jota hän pystyy saamaan on hänen mielestään ikävää ja runkkaaminen kivempaa. Ainoa ratkaisu tähän on, että lopeta se paneminen kokonaan ja tyydy omaan käteen. Tyytyväisyytesi lisääntyy! Sitten ei yhtäkkiä haittaakaan vaikka kaikki maailman naiset laiskottelisi sängyssä, koska ei koske sua millään tavalla.
Lähtee se katkera mielentilakin pikku hiljaa ja elämä alkaa taas hymyilyttämään. Kaikki voittavat, ja eniten sinä itse.
Entä miksi naiset jatkavat seksin harrastamista miesten kanssa vaikka siitä on tuloksena nurinaa kuinka mies ei osannut sitä ja tätä? Miksi ette lopeta seksiä ja ala vain sormettamaan? Kyllä ne moottoridildot laukaisevat vähän vaikeamman tapauksenkin kun vaan surruttaa täysillä tehoilla.
En ymmärrä miksi naiset ovat miehien kanssa koska suurimmalla osalla on munakin aivan liian pieni 13-14cm! Miksi ette ole hevosien ja dildojen kanssa vain?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä miksi naiset jatkavat seksin harrastamista miesten kanssa vaikka siitä on tuloksena nurinaa kuinka mies ei osannut sitä ja tätä? Miksi ette lopeta seksiä ja ala vain sormettamaan? Kyllä ne moottoridildot laukaisevat vähän vaikeamman tapauksenkin kun vaan surruttaa täysillä tehoilla.
En ymmärrä miksi naiset ovat miehien kanssa koska suurimmalla osalla on munakin aivan liian pieni 13-14cm! Miksi ette ole hevosien ja dildojen kanssa vain?
No sama ohje multa naisille, jos ette saa koskaan omasta mielestänne hyvää seksiä niin älkää harrastako sitä. Hyvä runkku voittaa aina paskan panon.
Minä rakastan seksiä oman mieheni kanssa, joten ei valittamista. t. sama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M39 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten nillität tässä ketjussa? Ja manaat miehiä haukkujiksi jos arvostelevat naisia?
BTW. Miksi miehen pitää opetella paremmaksi rakastajaksi jos saa naisilta paskaa seksiä? Miten se nyt menikään, jos nainen ei tyydyty tai kiihotu ja nainen ei täyty miehensä kalusta, niin kenessä olikaan prinsessaharhaisten mielestä se vika?
Vika on silloin siinä, että mies ei vaan osaa ;)
Jos haluat kiihkeän naisen, niin sun täytyy nähdä vähän vaivaa saadaksesi semmoisen.
Mutta sinähän haluat, että sun ei tarvi kuin olla vaan ja odotella peräkammarissa lahnana.
Tässä ketjussa nillitän ihan vaan siksi, että tämä on hyvää viihdettä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M39 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat kiihkeän naisen, niin sun täytyy nähdä vähän vaivaa saadaksesi semmoisen.
Mutta sinähän haluat, että sun ei tarvi kuin olla vaan ja odotella peräkammarissa lahnana.
Kiihkeän naisen saaminen edellyttää että _löytää_ sellaisen. En minä ala mistään haluttomasti pieruverkkarimammasta kaivelemaan haluja esiin ties millä keinoilla.
Hyvä olisi jokaisen ymmärtää vastuu seksissä kuten muissakin elämän osa-alueilla on jokaisella itsellään. Jos et nauti, katso peiliin.
Tuo viimeinen kohta vaan on naisille kovin hankalaa, he kun eivät voi heikossa mielessään kokea olevansa väärässä milloinkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M39 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiihkeän naisen saaminen edellyttää että _löytää_ sellaisen. En minä ala mistään haluttomasti pieruverkkarimammasta kaivelemaan haluja esiin ties millä keinoilla.
Hyvä olisi jokaisen ymmärtää vastuu seksissä kuten muissakin elämän osa-alueilla on jokaisella itsellään. Jos et nauti, katso peiliin.
Tuo viimeinen kohta vaan on naisille kovin hankalaa, he kun eivät voi heikossa mielessään kokea olevansa väärässä milloinkaan.
Haluttomasta, ei haluttomasti
Vierailija kirjoitti:
Kun siis miehen elin nyt on mikä se on, niin sillä kuuluu panna. En käsitä, että miehestä se ei enää yhtäkkiä olekaan seksiä, ja ultimaatum nautinnossa, että hän saa naida sillä elimellään naista, vaan seksi onkin jotain muuta. Minusta siinä on jotain aivan vinoa. Mies, joka ei nauti yhdynnästä, siis?
Ei se sen vinompaa ole kuin nainen, joka ei nauti yhdynnästä. Ihan hyvin mies vai nauttia jostain muusta seksissä enemmän.
Jos naiset on noin huonoja eivätkä anna seksuaalista tyydytystä niin kannattaa vaihtaa miehiin. Heidän kanssaan saattaa tulla parempia ja aktiivisempia kokemuksia.