Mikä on naisen panos sänkyhommissa?
Aina sanotaan, että miehen koko sitä ja tätä, kesto sitä ja tätä. Jos mies ei osaa "hommiaan", nainen ei nauti jne.
Voisiko naiset kertoa mikä tarkemmin ottaen on naisen rooli ja panos seksissä? Lähinnä se vaikuttaa olevan niin, että naisen työ on antaa pillua ja vaatia hyvää seksiä.
Vastaako nainen miehen tyydyttämisestä ja jos kyllä, niin millä tavalla?
Kommentit (136)
Esim. lantiopohjalihasten käyttö, suuseksi ja muu ei-yhdyntä, päällä ollessa tekee valtaosan hommasta, yrittää vähän keskittyä samaan itsekin orgasmin ja vielä näyttämään hyvältä. Tai sitten voi maata löysänä jalat harallaan, niin kuin ap:n kohdalla on vissiin käynyt. Samalla logiikalla mieskin vain höylää kikkeliään edes takaisin, onko se riittävä panos?
Mun panos on se, että mies saa lykkiä pilluun. Olen kyllä siinä toki "mukana" mutta en ota suihin. Joskus oon runkannut kädellä miestä. Toisaalta eipä mullekaan tarvii tehdä mitään mitä ei itse halua, enkä oleta miehen palvelevan minua mitenkään oman nautintonsa kustannuksella. En nyt tarkkaanottaen käsitä, mikä voisi olla mun osani seksissä, kun suuseksiä en halua antaa.
OMG, kuten nuorisolla on tapana sanoa. Oletko koskaan nainut hereillä olevan naisen kanssa? Jos nainen on vähääkään kiihottunut on hän kyllä menossa mukana. Ei sitä tarvitse alkaa sen enempää luonnehtia ja yksilöidä. Voisko vika olla mitenkään sinussa?
En väitä olevani asiantuntija, mutta tälleen 42v miehenä en ole koskaan joutunut tilanteeseen jossa olisin alkanut ihmetellä tuollaisia juttuja. Koitas nyt vähän terästäytyä, ja lopeta samalla muiden syyttely omista ongelmistasi.
Jos himot on noin matalalla molemmilla, niin unohtakaa seksi. Siinä ei panostusta tarvita, jos kumpikin haluaa, jos ei, niin sen tehtävä on laittaa toinen haluamaan jolla tekee mieli. Ei siinä sen kummempaa panostusta tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Mun panos on se, että mies saa lykkiä pilluun. Olen kyllä siinä toki "mukana" mutta en ota suihin. Joskus oon runkannut kädellä miestä. Toisaalta eipä mullekaan tarvii tehdä mitään mitä ei itse halua, enkä oleta miehen palvelevan minua mitenkään oman nautintonsa kustannuksella. En nyt tarkkaanottaen käsitä, mikä voisi olla mun osani seksissä, kun suuseksiä en halua antaa.
On teillä varmaan kivaa punkassa. Kyllä sitä on muutakin kuin suuseksiä, mitä kivaa nainen voi tehdä. Mutta eipä tuo onneksi ole minun ongelmani.
Kauhee toi "yrittää keskittyä näyttämään hyvältä" :D . Mä en ainakaan "yritä". Siinähän ne fiilikset just meniskin, koska kaikki seksissä näyttää ihan aivovammaiselta, anteeksi nyt vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On teillä varmaan kivaa punkassa. Kyllä sitä on muutakin kuin suuseksiä, mitä kivaa nainen voi tehdä. Mutta eipä tuo onneksi ole minun ongelmani.
No niin kuin mitä? Kerropas nyt. No, olen päällä joskus, mutta en nyt laskisi sitä miksikään panokseksi.
Rakkaus, yhteys, hellyys, himo, hauskanpito, rentous, luovuus, ilo kuten miehelläkin.
Vierailija kirjoitti:
Jos himot on noin matalalla molemmilla, niin unohtakaa seksi. Siinä ei panostusta tarvita, jos kumpikin haluaa, jos ei, niin sen tehtävä on laittaa toinen haluamaan jolla tekee mieli. Ei siinä sen kummempaa panostusta tarvita.
"sen tehtävä on laittaa toinen haluamaan jolla tekee mieli."
Kauhee. Aika iso vaatimus sulla, jos toista ei huvita. Mä ainakin vain yökkäilisin, jos kumppani, jolle olen sanonut, että en halua, koittaa saada itselleen edelleen minulta seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Rakkaus, yhteys, hellyys, himo, hauskanpito, rentous, luovuus, ilo kuten miehelläkin.
Miltä kuulostaisi mies joka sängyssä olisi hellä ja rento, mutta makaisi alla, vaatisi suihinoton orgamiansa varten JOKA KERTA ja ylipäätään vaatisi naiselta esilämmittelyt sekä suikkarit että kykenisi yhdyntään jossa toki olisi alla ja vaatisi naiselta pitkää ratsastuspanoa?
Vierailija kirjoitti:
Pyh.
Multa ovat miehet vaatineet suuseksiä 10-15 min ennen yhdyntää, lisäksi täytyy olla tasoa pro, eli mieluiten handlata yhdynnän aikana monta eri asentoa ja muistaa toki tulla mieluiten monta kertaa seksin aikana, muuten on omituinen nainen kuulemma.
No mitä se sua haittaa, jos joku mies sanoo sua omituiseksi? Uskot heti sen ja meet äidin helmoihin itkemään? Vaikutat seksuaalisuutesi miehen miellyttämiseen hukanneelta. Tai jos et vielä ole hukannut, niin viimeistään 4-kymppisenä olet niitä, jotka sanoo, etteivät saa enää seksistä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltä kuulostaisi mies joka sängyssä olisi hellä ja rento, mutta makaisi alla, vaatisi suihinoton orgamiansa varten JOKA KERTA ja ylipäätään vaatisi naiselta esilämmittelyt sekä suikkarit että kykenisi yhdyntään jossa toki olisi alla ja vaatisi naiselta pitkää ratsastuspanoa?
Olen järkeillyt sen niin, että koska en ole miesten mukaan ihan 10/10 nainen, joudun tekemään enemmän töitä seksiä saadakseni. Kyllähän kauniimpia naisia mielellään miehet jaksaisi nuolla, panna ja ottaa huomioon siinä missä rumempi nainen joutuu ottamaan vain mieheltä suihin ja ratsastamaan valtaosan yhdynnästä :/ Tosi ahdistavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyh.
Multa ovat miehet vaatineet suuseksiä 10-15 min ennen yhdyntää, lisäksi täytyy olla tasoa pro, eli mieluiten handlata yhdynnän aikana monta eri asentoa ja muistaa toki tulla mieluiten monta kertaa seksin aikana, muuten on omituinen nainen kuulemma.
No mitä se sua haittaa, jos joku mies sanoo sua omituiseksi? Uskot heti sen ja meet äidin helmoihin itkemään? Vaikutat seksuaalisuutesi miehen miellyttämiseen hukanneelta. Tai jos et vielä ole hukannut, niin viimeistään 4-kymppisenä olet niitä, jotka sanoo, etteivät saa enää seksistä mitään.
Vaikea saada tervettä näkemystä kun nuo ovat ainoita kokemuksia.
Ja kyllähän se nyt haittaa, koska miehet tietää etten muualtakaan saisi seksiä tämän näköisenä naisena. Ihmissuhteissa on valtaa ja miehet tietävät sen, että olen aina altavastaajana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tommoset vaatimiset on ihan kauheita, miten te suostutte niihin? Mutta huom. otsikossa kysyttiin mikä on naisen panoa, ei sitä, mikä on naisen VASTAPANOS vaatimilleen nuolennoille ym. On naisia jotka eivät vaadi tuollaisia naurettavuuksia, ei siksi, etteivät he nauttisi niistä vaan siksi, koska heille mies on ihminen, ei kone, saati eläin. Eli he ymmärtävät, miten pahalta vaatiminen yhtään mihinkään seksissä tuntuu, eivätkä he vaadi itsensäkään miellyttämään miestä jos jokin tekeminen EI MIELLYTÄ. Seksin pitää perustua kunnioitukseen ja haluun. Vapaaehtoisuuteen. Jos ei jotain halua, sitä ei ole. Ellei toinen onnistu sitä toisessa herättelemään. Mutta jos ei onnistu ei se ole kummankaan vika. Niin nyt sitten vain ON.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä ole koskaan kokenut esileikkiä tai päälläoloa ongelmaksi. Kun olen itse päällä, saan paljon helpommin. Paljon vaikeampaa saaminen on, jos mies päällä lykkii omien tuntemustensa tahtiin.
Vierailija kirjoitti:
Mun miehen ex oli kuulemma tuollainen. Makasi paikoillaan ja siitä piti olla vielä kiitollinen. Eipä mies häntä kovin hyvällä muistele.
Meillä mies saa enemmän esileikkejä, kun mä saan (en välttämättä yhtään), puristelen mahdollisemman tehokkaasti lihaksiani ja lopputulos useimmiten on, että jään ilman.
Panostan siis enemmän, kuin mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen järkeillyt sen niin, että koska en ole miesten mukaan ihan 10/10 nainen, joudun tekemään enemmän töitä seksiä saadakseni. Kyllähän kauniimpia naisia mielellään miehet jaksaisi nuolla, panna ja ottaa huomioon siinä missä rumempi nainen joutuu ottamaan vain mieheltä suihin ja ratsastamaan valtaosan yhdynnästä :/ Tosi ahdistavaa.
Miksi sä haluat sellaista seksiä, jossa asetelma on tuommoinen? Hyyyyi. Mä en tajua, miksi pitää olla noin seksinkipeä, että ei arvosta asetelmaa: mies himoaa ja nainen nauttii. Mies nyt nauttii jokatapauksessa. (Kunhan hänelle ei esitetä vaatimuksia, joista mies ei tykkää). Eikö nyt muka ole tärkeintä seksissä nauttia, vaikka sitten sellaisen miehen kanssa, joka on samaa tasoa sinun kanssasi, eikä olla tuollainen huoltolaitos jollekin 10/10:lle?
Pyh.