Elämäsi kamalin teko
Jaetaan elämämme kamalimmat teot.
Itse myönnän pettäneeni maailman ihaninta miestäni ja lasken sen kamalimmaksi teoksi.
Kommentit (431)
Vierailija kirjoitti:
Koulukiusaaminen yläasteella. Tietoisesti suljettiin pois porukasta yhtä tyttöä, valehdeltiin hänelle, esitettiin kaveria välillä mutta sitten puhuttiin pahaa selän takana jne. Yhden toisen tytön kanssa taas olin sanaharkassa yhtenään ja sain omatkin kaverini vittuilemaan hänelle.
Itsekään en mikään koulun suosituin ollut ja minuakin häiriköitiin eräiden toisten toimesta. Ja onneksi näillä minun kiusaamillani tytöillä oli omat kaverinsa sentään. Mutta oli 13-vuotiaan teinin motiivit ja selitykset mitä tahansa, niin kiusaajan tasolle alentuminen on joka tapauksessa ylivoimaisesti nolointa ja typerintä mitä olen koskaan tehnyt.
Tuleepa oma yläasteaika mieleen, voisit olla minun koulukiusaajani. Tosin tuollainen on tyttöjen keskuudessa niin yleistä (enemmän sääntö kuin poikkeus), ettei kyllä todista vielä mitään.
Itsekin jätin ala-asteella silloisen parhaan kaverini yksin - meille tuli riitaa, ja aloin olemaan muiden luokkamme tyttöjen kanssa. He kiusasivat tuota kaveriani, minä en niinkään mennyt siihen mukaan, mutta en estänytkään heitä. Se on kyllä inhottavin tekoni, jota kadun edelleen. Se hävetti minua jo silloin, ja meninkin yläasteelle sillä päätöksellä, etten mene kenenkään kiusaamiseen mukaan, vaan pysyn täysin neutraalina. Sitten jouduinkin itse kiusatuksi.
Kamalinta ollut nuoruusvuosien silmitön dokaaminen, tupakointi ja irtosuhteet. Olin varsinainen narttu tuolloin ja ihan väärissä porukoissa.
Vierailija kirjoitti:
Olen avustanut joitakin naisia pettämään miestään.
Suomeksi sanottuna olet pannut varattuja naisia. Kauheeta kiertelyä ja kaartelua tuollainen avustaminen.
Tätä ketjua on muuten vaikea peukuttaa: jos on kamala teko, mutta tekijä katuu sitä, tekee mieli yläpeukuttaa, mutta jos on ihan hirveä teko eikä tunne mitään omantunnontuskia siitä, niin sitten tekee mieli alapeukuttaa. Tai jos on liian lälläri teko tähän ketjuun, niin kai sekin ois alapeukun paikka.
Olen
-Lapsena kiusannut kaverin kissaa, kastellut sitä hajuvedellä :( Tässä pitää tietää, että kaveri oli mukana, mutta kaduttaa
-Ollut ilkeä kaverini kanssa yhdelle luokan tytölle ala-asteella, ja välillä ne kaksi olivat yhdessä minulle ilkeitä. Piirtelimme jotain pilapiiroksia lähinnä. Sain kyllä karmalta koston tuon jälkeen oltuani kiusattu monta vuotta
-Väittänyt yhtä välirikkoa ja isoa riitaa kaverin kanssa ainoastaan kaverini syyksi, vaikka näin ei ollut
-Puhunut paskaa ihmisistä jonkin verran ja valehdellut
-Harrastanut yhden illan juttuja jotka eivät sopineet minulle
-Ollut välillä kauhean ärtynyt/vihainen ilman mitään isoa syytä ihanalle ihmiselle
Varastin pienenä n 9v olisinko silloisen parhaan kaverini raha säästöjä useamman sadan edestä. Sanottakoon vaikka syyksi minä yh äidin kasvatti ja hän rikkaan yrittäjäperheen lapsi niin tilaisuus teki varkaan. Ikinä en tekoa myöntänyt vaikka olinkin "epäiltyjen" listalla. Ystävyys kuitenkin päättyi ja minä kadun yhä. Heille pikkurahoja mutta väärä teko. Välillä mietin että tekisi mieli toimittaa ko. Määrä hänelle postissa vaikka nimettömästi. Eiköhän hänkin tietäisi ja muistaisi.
Tein abortin viime kesänä.
Tämä lienee se pahin. Koin hukkuvan paniikin kanssa enkä saanut keskusteluapua. Lopulta hain lähetteen ja ajattelin että pakko minun on oikea päätös löytää viimeistään h hetkellä. En löytänyt. Tein paniikkiratkaisun enkä toivu varmaan ikinä 😣😣
Vierailija kirjoitti:
Pienenä sidoin kärpäsen kaulan ympäri pitkän hiuksen ja lennätin sitä.
Tämä veti kyllä voiton kaikista näistä pahoista teoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt linnuntappajat ja muut. Itse asiassa syömällä lihaa tuette tappamista, jota teidän ei itse tarvitse suorittaa, koska se on ulkoistettu teurastamoille. Mielenkiintoista, että avuttomien linnunpoikasten tappaminen tuntuu pahemmalta kuin yhtä avuttomien vasikoiden, jotka on kasvatettu ihmisen ruoaksi.
tämä. Huvittavaa kun moni ihminen on olevinaan niin "eläinrakas" ja omistaa muutaman lemmikkikoirankin jotka sitten vaan on siellä kerrostalossa ja niitä käytetään muutaman kerran päivässä nopeasti ulkona. Ei kovin eläinrakasta mun mielestä, jos omaa koiran niin kyllä se olisi hyvä käyttää edes kerran päivässä useamman kilometrin pituisella lenkillä. Samat tyypit tietenkin syö lihaa, possa nautaa ja kanaa mutta paheksuvat kiinalaisia kun syövät koiraa :D En ymmärrä logiikkaa
logiikka on siinä että onko eläin otettu kotiin lemmikkieläimeksi vai ei.Perinteisesti lemmikkieläiminä pidetään kissoja,hevosia,ja koiria.Mutta ihmisillä on lemmikkeinä myös muitakin eläimiä kuten,lintuja ja hyönteisiäkin.Jotkut ovat ottaneet lemmikeiksi lehmiä,hirviä ja possujakin.Näitä eläimiä ei syödä,vaan ne elävät päiviensä loppuun ja sitten ne haudataan maan poveen.Jos eläintä taasen ei ole otettu lemmikkieläimeksi vaan siitä halutaan hyötyä rahallisesti tai fyysisesti,niin se onkin sitten taas eri asia.Esim.Suomen hippos on kovasti yrittänyt saada ihmisiä syömään hevosiaan toitottamalla kaikille että hevonen olisikin tuotantoeläin,no näinhän asia ei tietenkään ole.Onneksi Ihmiset pitävät hevosia yhä enemmän lemmikkeinään,kuin joinain tuotantoeläiminä.
Eh? Paljon eettisempää lihaa ei olekaan kuin oma heppa, jos on hyvin pidetty ja asianmukaisesti lopetettu. Toki ymmärrän, ettei moni halua lemmikkiään syödä, ja se on ihan ok - mäkään en varmaan söisi. Eläinlääkintälain mukaan hevonen on lähtökohtaisesti tuotantoeläin, mutta monet käytetyt lääkeaineet asettavat ne teuraskieltoon. Toisekseen, sillä ei ole eläimelle mitään eroa, kutsutko sitä tuotantoeläimeksi vai lemmikiksi, eikä lemmikin asemassa olevien eläinten elo ole mitenkään automaattisesti hauskempaa kuin tuotantoeläinten.
Se, mikä noissa kissankiusaamisissa ja lintujen polkemisissa ihmisiä inhottaa, on se taustasyynä oleva sadismi - että joku on niin kykenemätön empatiaan, että nauttii kärsimyksen aiheuttamisesta. (Ihan pikkulapset tietenkin poissulkien, joilla voi johtua ihan vaan ymmärtämättömyydestä yms.)
Otin yhteyttä tyttöön joka syytti minua kiusaamisesta, 10 vuotta myöhemmin kun hän kirjoitti blogiinsa asiasta. Tavoittelin sovintoa myöntämällä ikävyyteni mutta samalla mainiten ne ongelmat joita meillä ystävinä oli. Hän ei vastannut viikkoon mitään, provosoiduin ja listasin kaikki hampaan koloon jääneet asiat, mm sen ettei hän itse hoitanut asioitaan vaan äiti, luokan valvoja tai tukioppilas oli aina puolesta puhujana.
Ei olisi pitänyt edes yrittää tehdä sovintoa. Hän oli blokannut minut kaikessa sosiaalisessa mediassa, minkä huomasin kauan sitten yrittäessääni ottaa yhteyttä häneen. Olisi vaan pitänyt antaa olla. Olen vaan perusluonteeltani oikeuden puolesta taisteleva, koin olleeni epäoikeudenmukaisuuden ja uhriutumisen uhri ja halusin (haluan!) selvittää tunteeni.
Ryyppäsin useamman vuoden, ja tänä aikana ajelin täysin huolettomasti autolla umpikännissä. Nyt elämä järjestyksessä, ja voin tuntea vain uskomatonta kiitollisuutta siitä etten noina aikoina tappanut ketään (tai ylipäätään joutunut minkäänlaiseen onnettomuuteen).
Tulin raiskauksesta raskaaksi ja kielsin asian niin pitkään, että abortti ei ollut enää mahdollinen. Menin niin sekaisin, että pidin lapsen, enkä luovuttanut pois.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan voinut sietää Saara Aaltoa. Siis ikinä.
Onko sietämättä jättäminen jokin teko? Vai tuliko väärään ketjuun viesti?
Jätin raiskausilmoituksen tekemättä. Varmasti kamalin teko minulta.
Sama mies edelleen metsästää pitkin nettiä samanlaisia nuoria tyttöjä, kun mitä minäkin olin vuosia sitten..
Vierailija kirjoitti:
Äänestin Tarja Halosta. :(
Tää on ketjun pahin, pressoista joista olen äänestänyt ainoastaan Manu on valittu, se olikin ainoa kerta kun olen sossua äänestänyt missään vaaleissa.
Minähän olen äänestänyt useampaan kertaan Timo Soinia, mutta olen Iivisniemen naapurissa asuneena tuntenut Timpan jo ennen, kuin hänestä edes tuli kansanedustaja.
Viime vaaleissa Timo alkoi jo vaalin aikana varmistella ministerinpaikkaa, otti puheitaan takaisin. Ja jätin kokonaan äänestämättä.
Timoon uskominen on ollut pahin erehdys vaikka valaistuinkin ajoissa.
Olin 21v ja makasin työkaverin kanssa joka 43v ja naimisissa. Halusin testata jos "vanhemmat" miehet olivat niiiiin hyviä....Vielä näen joskus hänen vaimo ja mietin tietääkö hän.
Rikoin kirjesalaisuuden lapsena, hävettää ja kaduttaa vieläkin :/
Join alkoholia raskausaikana kun odotin toista lastani :/ :/ :/
Poistatin kierukan kun aloin odottaa kolmatta, sen vuoksi saattoi toinen kaksosista menehtyä, mutta sitä ei tiedetä varmaksi :/ :/ :/ :/ :/
Ei ehkä kamalin teko, mutta shokki-hetki, joka tuli näistä eläinviesteistä mieleen.
Olin 9-vuotiaana lenkittämässä koiranpentuamme ja se teki jotain tuhmaa, jota en muista ja minä huitaisin sitä päin joko käsilläni tai pipollani. En siis lyönyt koiraa enkä olisi ikinä niin tehnyt, mutta pelottelin sitä lyömisellä saadakseni sen tottelemaan.
Toisella puolella tietä käveli aikuinen mies joka jyrähti minulla "ÄLÄ JUMALAUTA LYÖ SITÄ KOIRAA". Pelästyin totaalisesti enkä sanonut mitään, mutta sillä hetkellä kunnolla valkeni miltä tuo muiden silmissä näytti ja että edes pelottelu ei ole ok.
Koirasta kasvoi kiltti ja ihana, eli en lapsellisuuttani ehtinyt sille traumoja aiheuttaa, mutta tuo hetki on jäänyt niin elävästi mieleen ja olen kiitollinen pelottavalle miehelle, koska muuten en välttämättä olisi tajunnut virhettäni.
Ensin ajattelin että pahin teko olisi se kun pari kertaa pieksin ex-ämmän ympäri korvien, mutta nyt kun tarkemmin muistelen niin se kusipää narsisti ansaitsi täysin sen.
Pahin varmaan se että ajoin tahallani autolla tiellä maanneen kännisen päältä, tai se että kusetin autokaupassa vanhuksia ja myin heille 10 000 eurolla konevikaisen auton.
Olen avustanut joitakin naisia pettämään miestään.