Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Elämäsi kamalin teko

Vierailija
07.02.2016 |

Jaetaan elämämme kamalimmat teot.

Itse myönnän pettäneeni maailman ihaninta miestäni ja lasken sen kamalimmaksi teoksi.

Kommentit (431)

Vierailija
421/431 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pskansin  vessanpöntön tukkoon.

Vierailija
422/431 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin muutaman vuoden minua vanhempaa isosiskoni päiväkirjaa ollessani ehkä 10 v. Olin (ja vieläkin katson) katsonut siskoa vähän ylöspäin ja itse nuorempana pitänyt häntä "kaverina" ja kertonut juttuja, mutta hän ei ollut samanlainen minua kohtaan. Kai sitä sitten tuli niin uteliaaksi siinä kohtaa toisen elämästä että tyhmyyksissäni menin ja luin henkilökohtaista juttuja päiväkirjasta.

Sisko sai selville eikä puhunut minulle varmaan viikkoon ja oli tottakai tosi vihainen.

Tästä aikaa jo reilusti yli kymmenen vuotta, välit siskoon erinomaiset ja olemme kavereita. Silti tuo asia välillä tulee mieleen ja hävettää vieläkin aika paljon :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/431 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tavallaan abortti, mutta olen päättänyt olla katumatta ja miettimättä sitä, muuten sekoisin.

Mulla oli lapsuudesta saakka eräs todella hyvä ystävä, joka oli mun tukena aina, ihan kaikissa tilanteissa. Mutta mä tyhmä menin teininä ihastumaan sen poikaystävään ja aloitin salasuhteen ja myöhemmin oikean suhteen, joka päättyi siihen että tää jätkä petti muakin. Mun kaveri oli vuosien jälkeen valmis antamaan tämän kaiken anteeksi ja mäkin yritin, mutta tunsin aina olevani "velkaa" ja kierin niin kovissa syyllisyydentunnoissa, etten vaan enää pystynyt olemaan tekemisissä.

Vierailija
424/431 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystynyt lopettamaan kärsivää eläintä.

Vierailija
425/431 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryöstän työpaikalts WC-paperit, en edes muista milloin viimeksi kaupasta ostin.

Vierailija
426/431 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, kun jouduin tekemään paniikkiabortin 17-vuotiaana. Se oli kammottavin teko (siihen asti). Myöhemmin on tullut muutakin, mutta tuo sekoitti minut ja pilasi elämän pitkäksi aikaa. 

Vierailija
427/431 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, kun jouduin tekemään paniikkiabortin 17-vuotiaana. Se oli kammottavin teko (siihen asti). Myöhemmin on tullut muutakin, mutta tuo sekoitti minut ja pilasi elämän pitkäksi aikaa. 

Miksi ihmeessä aloit seksisuhteen jos et vonut kantaa tekojesi seurauksia? Toivottavasti tällä hetkellä pystyt kantaamaan vastuusi.

Vierailija
428/431 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
429/431 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon läppäsyt miestä poskelle riitelyn hetkenä, no sain kuitenkin takaisin mieheltä. Olemme sovittu ja tiedämme kummatkin ei toista saa lyödä

Vierailija
430/431 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena kiusasin eläimiä. Olihan se tietysti kamalaa, mutta kivaa!

Vierailija
431/431 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksyin tänne palstailemaan.

Voi vattunen kun tämä syö elämääni ihan turhaan.