Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerään rohkeutta tunnustaa ihastukseni, kannattaako?

Vierailija
06.02.2016 |

Olemme molemmat lääkäreitä pienellä poliklinikalla ja olemme tehneet jo useamman vuoden töitä yhdessä. Olemme jatkuvasti yhdessä ja kemiat sopivat täydellisesti yhteen. Olemme molemmat jo reilusti yli kolmenkymmenen ja kummallakin biologinen kello tikittää. Hän on ihana mies ja olen melko varma, että hän tuntee samoin minua kohti. Kuitenkin mietityttää, mitä jos näin ei olekaan? Onko sitten hyvä työ- ja kaveruussuhde pilalla tai pitääkö jopa vaihtaa työpaikkaa? Missä tilanteessa ja miten asia olisi luontevinta ottaa puheeksi?

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei missään tapauksessa mitään verbaalista avautumista. Muutama drinkki alle ja sitten lähikontaktia.  

Hyvä suunnitelma! Juuri näin on munkin neuvo!

Hyi ei näin! Sellaiset puskista tulevat lähentelyt (miettikää jos ap onkin miehelle se turvallinen naiskaveri) ovat niin noloja, hirveitä ja hävettäviäkin!

Vierailija
42/63 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei missään tapauksessa mitään verbaalista avautumista. Muutama drinkki alle ja sitten lähikontaktia.  

Voi että, tämän miehen sylissä olen itkenyt ja nauranut kaikki maailman asiat, mutta tästä asiasta en ole kyllä vielä avautunut :) Ehkä tosiaan pitäisi vain antaa kehon puhua.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisissa väleissä mies ja nainen oikein voivat olla, jos tässä kohtaa LOMAMATKA (ulkomailleko?) on hyvä ajatus? Ainakin kotimaassa, ei missään tapauksessa ulkomaille! Ja lyhyt, max 1-2 yötä. Jos mua kysyis joku reissuun, niin olettaisin ilman muuta, että hän on mun kaveri. Eihän sitä nyt kukaan minuun ihastunut noin kauaa sisällään pidättelis, ajattelisin.

Vierailija
44/63 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei oo mikään normaali mies sitten ainakaan, jos ei ole tuosta jo homma edennyt mihinkään.

Vierailija
45/63 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata. Paljon mukavampi sitten vanhana miettiä miten elämä olisi voinut mennä!

Vierailija
46/63 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kun pyydät vaan reissuun. Kyllä hän sanoo, jos ei halua lähteä.

Vierailija
47/63 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä koskaan ollut mitään fyysistä kosketusta? Pussailua, halailua tmv. vaikka pikkujouluissa?

Vierailija
48/63 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä mies koskaan millään lailla ilmaissut kiinnostustaan sinua kohtaan? Paitsi tietysti hengailee kanssasi, mutta onko sanonut mitään, mikä viittaisi romanttisiin tunteisiin?

Vierailija
49/63 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä mies koskaan millään lailla ilmaissut kiinnostustaan sinua kohtaan? Paitsi tietysti hengailee kanssasi, mutta onko sanonut mitään, mikä viittaisi romanttisiin tunteisiin?

En ole ap, mutta roikun lähes identtisessä tilanteessa. Tämä viimeisin kysymys on kieltämättä aika paha...ainakin omalla kohdallani. Ihastukseni on kyllä selvästi kiinnostunut minusta, hymyilee, katsoo silmiin ja haluaa myös oma-aloitteisesti tavata, mutta mitään viitteitä romanttisista tunteista tai kosketuksista en ole vielä havainnut. Kiduttava tilanne, kun itse olen kuitenkin korviani myöten ihastunut häneen.

Vierailija
50/63 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ap, mutta roikun lähes identtisessä tilanteessa. Tämä viimeisin kysymys on kieltämättä aika paha...ainakin omalla kohdallani. Ihastukseni on kyllä selvästi kiinnostunut minusta, hymyilee, katsoo silmiin ja haluaa myös oma-aloitteisesti tavata, mutta mitään viitteitä romanttisista tunteista tai kosketuksista en ole vielä havainnut. Kiduttava tilanne, kun itse olen kuitenkin korviani myöten ihastunut häneen.

Kauanko tätä on jatkunut?

Vierailija
51/63 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauanko tätä on jatkunut?

Kohta puoli vuotta.

Vierailija
52/63 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta sellainen T-paita, jossa printti "Et ole gynekologi, mutta voit kyllä vilkaista."

Ja laita se huomenna päälle töihin vilkkumaan lääkärintakin alle.

Vierailija
53/63 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä ottaisin asian vain puheeksi vapaa-ajalla. Vaikka lasillisen viiniä ja sitten kertoisin, että minulla on tunteita toista kohtaan.

Vierailija
54/63 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauan tätä teidän "yhteiseloa" on jatkunut? Mietin vaan, että jos jo vuosia, niin kai jotain olisi jo tapahtunut, jos on tapahtuakseen.

Vierailija
55/63 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi meillä tavan maatiaisilla ei ole noin vaikeaa.

Vierailija
56/63 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

*hakee popcornit*

Vierailija
57/63 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks pitää aina olla niin ilkeä? Rakastunut ihminen pohtii ja tänne tulee mammat ilkkumaan. Älä ap välitä noista.

Vierailija
58/63 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroitko? Täälläkin popparit valmiina :)

Vierailija
59/63 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö teille muut töissä? Ootko muiden työkavereiden kanssa läheinen, et voisit kysyy heiltä mielipidettä tilanteeseen?

Vierailija
60/63 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, menemme perjantaina kahdestaan ulos ja nyt olen päättänyt kertoa ihastukseni silloin. Kyllä jännittää jo valmiiksi, kun en tiedä, miten olisi parasta lähestyä!

Olemme tunteneet reilut kaksi vuotta ja kyllä meillä jotkut työkaverit ovat tästä puhuneet. Mies nyt on sellainen koko työpaikan lemmikki, kun on ainoa mies talossa, mutta kerran yksi kokenut hoitaja pamautti minulle kahvitauolla, että "kuule, kyllä me ollaan tässä pohdittu, että te kaksi olisitte ihan täydellinen pari."

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä