Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies antoi luvan harrastaa seksiä exän kanssa

PumpuliA
06.02.2016 |

Mieheni antoi luvan harrastaa seksiä exäni kanssa. Mitä itse tekisitte naiset samassa tilanteessa? Onko muilla samanlaisia kokemuksia? Pitäiskö olla tyytyväinen ja käyttää mahdollisuus hyväksi. Neuvoja tarvitaan. Onko mieheni outo? Exä oli heti ihan innoissaan kun kerroin...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen antanut luvan vaimolle samalla tapaa. Kerran kävi yhden exänsä luona...ei kuulemma enää halua samaa. Mutta teidän tilanteeseen...jos miehesi haluaa ja itseäsi asia ei varsinaisesti inhota vaan saatat jopa vähän innostua niin ilman muuta kannattaa mennä. Jos miehesi ajattelee samalla aisuritavalla kuin itse, niin mikä sen parempaa kuin saada vaimo kotiin...nussittuna;) ja vielä parempi jos on mällit laskettu pilluun ja sen vielä huomaa/näkee/haistaa/maistaa kotonakin.

M38

Vierailija
2/5 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä asia jonkin verran kiinnostaa mutta lähinnä mietityttää tuleeko siitä jotain ongelmia tulevaisuudessa.

PumpuliA

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi keskustelu teidän nyt pitää käydä. Ja ootte varmaan käynykin. Mutta sovitte niin että kumpi tahansa voi koska vaan viheltää pelin poikki. Uskon kuitenkin että kivaa tulee olemaan. Kateeks käy miestäs. Kyllä itsekin haluaisin että vaimoa kiinnostaisi;)

Kokeilette kerran...jos miehesi oikeasti haluaa mutta tuleekin sitten katumapäälle, niin siitä sovitte nyt, että ei saa tuosta yhdestä kerrasta kuitenkaan suuttua jos tuleekin katumapäälle.

Kerro ihmeessä sitten täällä jos/kun toteutatte, että miten kävi;)

M38

Vierailija
4/5 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kiva tutustua teidänlaiseen pariin. Laitella viestejä, sit soitella ja sit tavata...ja jos kaikki menis hyvin niin sit seksiä...kiihottais ajatus toisen vaimosta;)

M38

Vierailija
5/5 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä en ole päätöstä tehnyt. Pitää vielä keskustella miehen kanssa lisää asiasta. Mukava saada tietää muiden kokemuksista.

PumpuliA

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi