Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerään rohkeutta tunnustaa ihastukseni, kannattaako?

Vierailija
06.02.2016 |

Olemme molemmat lääkäreitä pienellä poliklinikalla ja olemme tehneet jo useamman vuoden töitä yhdessä. Olemme jatkuvasti yhdessä ja kemiat sopivat täydellisesti yhteen. Olemme molemmat jo reilusti yli kolmenkymmenen ja kummallakin biologinen kello tikittää. Hän on ihana mies ja olen melko varma, että hän tuntee samoin minua kohti. Kuitenkin mietityttää, mitä jos näin ei olekaan? Onko sitten hyvä työ- ja kaveruussuhde pilalla tai pitääkö jopa vaihtaa työpaikkaa? Missä tilanteessa ja miten asia olisi luontevinta ottaa puheeksi?

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olette molemmat sinkkuja ja teillä on mukavaa yhdessä. Mitä ihmettä vielä odotat? Ellei miehen tunteet olekaan lämpöisiä sinua kohtaan, todennäköisesti häntä kuitenkin imartelee tietää, että olet häneen ihastunut.

Kuinka pitkällä erikoistumisesi on? Jatkatko samassa työyhteisössä el paperit saatuasi?

Terveisin toinen lääkäri (naimisissa ja epätoivoisen ihastunut varattuun työkaveriinsa :)

Pian 4 vuotta takana ja hyvin todennäköisesti jatkaisin samassa paikassa. Kai sitä täytyy vain ottaa itseään niskasta kiinni.

Vierailija
22/63 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanooko työnantaja mitään työkavereiden välisestä seurustelusta? Itselle on osunut muutamassa työpaikassa pariskuntia kohdalle, joista toinen on joutunut vaihtamaan työpaikkaa, esim siirtymään toiselle osastolle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanooko työnantaja mitään työkavereiden välisestä seurustelusta? Itselle on osunut muutamassa työpaikassa pariskuntia kohdalle, joista toinen on joutunut vaihtamaan työpaikkaa, esim siirtymään toiselle osastolle.

En tiedä, tätäkin olen miettinyt. Toisaalta kyseessä on iso julkisen puolen työnantaja, joten emme varmasti olisi ensimmäinen pariskunta.

Ap

Vierailija
24/63 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerta näin hyviä tuttuja olette, vietätte vapaa-aikaanne yhdessä ja syviä tuntoja jaatte keskenänne niin mitäs tässä turhaa enää odottelemaan. Anna mennä!

Vierailija
25/63 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kerta näin hyviä tuttuja olette, vietätte vapaa-aikaanne yhdessä ja syviä tuntoja jaatte keskenänne niin mitäs tässä turhaa enää odottelemaan. Anna mennä!

Niin juuri, mutta missä tilanteessa ja miten? Itsehän voisin syödä hänet vaikka elävältä aamukahvilla, mutta se tuskin on paras mahdollinen lähestymistapa :)

Ap

Vierailija
26/63 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankala kysymys. Voit olla miehelle vaaraton kaveri tai sitten on ihastunut sinuun. Kyllä hän luultavasti tekisi aloitteen jos niin olisi.

Vierailija
27/63 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette ujoja ilmeisesti molemmat. Tuskin operatiivisella alalla :).

Pyydä vaikka elokuviin ja ota kädestä uudestaan kiinni.

Tai lähetä joku leikittelevä viesti tai sähköposti ellet kehtaa suoraan toimia. Sellainen kuitenkin josta viesti tulee selvästi ilmi.

Ja kyllä teidän työkaverit todennäköisesti on jo kemian välillänne huomanneet. Lääkärit ovat usein keskenään naimisissa kuten varmaan tiedätkin.

Vierailija
28/63 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hankala kysymys. Voit olla miehelle vaaraton kaveri tai sitten on ihastunut sinuun. Kyllä hän luultavasti tekisi aloitteen jos niin olisi.

Tämä on totta. Mutta itse olen enemmän sitä mieltä, että hän on varovainen/ujo ja niin herrasmies, ettei välttämättä siksi lähesty minua, koska ei ole varma tunteistani ja hän on tosiaan esimiesasemassa minuun nähden. Tai sitten voi olla, etten ole tajunnut hänen aloitteitaan :)

Ap

Vierailija
29/63 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi olla vaaraton kaveri -juttu on siis niin hirveä, kun sitä ei tajua oikein. Koska vaaraton kaveri -zonella sitä just ne lutuisimmatkin sit rentoutuu ja sit -töks- sä naisena luulet, että tää ujo kaveri alkaa vapautua _siihen_ suuntaan (suhteeseen) mutta sitten hän taas rentoutuu just koska mä olenkin vaaraton!!!!

Mutta mun mies oli mulle alunperin se vaaraton kaveri, että voi nekin ihan onnellisesti päättyä...

Vierailija
30/63 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olette ujoja ilmeisesti molemmat. Tuskin operatiivisella alalla :).

Pyydä vaikka elokuviin ja ota kädestä uudestaan kiinni.

Tai lähetä joku leikittelevä viesti tai sähköposti ellet kehtaa suoraan toimia. Sellainen kuitenkin josta viesti tulee selvästi ilmi.

Ja kyllä teidän työkaverit todennäköisesti on jo kemian välillänne huomanneet. Lääkärit ovat usein keskenään naimisissa kuten varmaan tiedätkin.

Heh, näin on :) Hyviä vinkkejä, mutta ongelma on ehkä juuri se, ettei ole paljon asioita, mitä emme olisi tehneet yhdessä. Kaverini neuvoi joskus, että lähettäisin hänelle tuhman kuvan itsestäni mukamas vahingossa :) Itse ajattelin, että voisin kysyä häntä kanssani jonnekin reissuun lomalla.

Ap

Vierailija
31/63 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuijota silmiin sitä epäkaverillisen kauan kahvitauolla. Pienet hipaisut ohi mennessä. Katso miten reagoi.

Vierailija
32/63 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi 31:n vinkki on hyvä. Vähän epäilyttää just toi, että oletko sille just se vaaraton, kiva, vastakkaisen sukupuolen edustajakaveri, jos olette jo kaikke yhdessä tehneet, eikä homma ole edennyt mihinkään. Meinaan luulis miehen olevan yhtä piinoissaan kuin sinä ja edes kysyneen, mitä sun ja eksäs taholla menee..?

Vierailija
33/63 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa ujolta mieheltä, samanlaiselta kuin minä. Kysyminen johonkin reissuun lomalla tai vkloppureissuun voisi olla sopiva askel.

Vierailija
34/63 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa ujolta mieheltä, samanlaiselta kuin minä. Kysyminen johonkin reissuun lomalla tai vkloppureissuun voisi olla sopiva askel.

Tämä oli kiva kuulla! Hän on ujohko tai enemmänkin herrasmiestyyppinen.

Ap

Vierailija
35/63 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kirjoittanut tähän ketjuun tosi paljon henkilökohtaisia tietoja itsestäsi ja kiinnostuksen kohteena olevasta miehestä. Eikö sinua ollenkaan huoleta että teidät tunnistetaan tästä ketjusta työyhteisössä ja alallanne?

Asiasta, kysy miestä rohkeasti treffeille. Minä aikoinaan kutsuin sinkun työkaverin treffeille ja sain rukkaset. Vaikka kirpaisi niin en kadu kysymistä ja ihan hyvät työkaverit ollaan vieläkin. Olin ollut häneen pidempään ihastunut ja ei ne tunteet niihin rukkasiin loppunut, mutta helpotti. Pidän hänestä edelleen miehenä, mutta tunnemyrsky laantui.

Vierailija
36/63 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta sinulla on enemmän saatavaa, kuin menetettävää, eli ehdottomasti kysyt. Se lomamatka kuulostaa hyvältä suunnitelmalta😊

Jos homma ei siellä etene itsestään, niin ottaisin ihan rehellisesti puheeksi. Kun kerta olette hyvissä puheyhteyksissä muutenkin, niin kyllä varmasti pystyisitte puhumaan ystävyytenne kuntoon mahdollisen kieltävän vastauksen saadessasi. En kyllä pidä sitä kieltävää vastausta todennäköisenä😊

Vierailija
37/63 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kanssa pyytänyt työkaveria treffeille. Hän saattoi minua illalla kotiin (olimme ottaneet pari) ja sitten vain ihan spontaanisti suudeltiin alaovellani. Siitä se sitten lähti ja nyt ollaan naimisissa, ei enää samassa duunissa.

Vierailija
38/63 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran täällä vaan eletään, anna mennä!

Vierailija
39/63 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään tapauksessa mitään verbaalista avautumista. Muutama drinkki alle ja sitten lähikontaktia.  

Vierailija
40/63 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei missään tapauksessa mitään verbaalista avautumista. Muutama drinkki alle ja sitten lähikontaktia.  

Hyvä suunnitelma! Juuri näin on munkin neuvo!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme