Janna ja Juno
https://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Eron-kiistanyt-Juno-aamuvierailulla…
Keskustellaan hyvässä hengessä. Minulla käy sääliksi Janna, häät just ja kaikki.
Kommentit (509)
Vierailija kirjoitti:
Onko Janna avautunut vielä missään tästä asioiden tilasta?
On se facessa jakanut Junon vakuuttelun siitä että nämä "väitteet" ovat perättömiä.. :DDD 5.2. jakanut
Vierailija kirjoitti:
Ei luoja, no mikäs siinä jos tykkää pildeään jakaa ukkomiehille. On varmaan koko perhe myös ylpeä omasta pikkuisesta tissityrkky C'stä.
Tämä on vähän ristiriidassa: "Juno laittoi minulle jo alkusyksystä viestejä, mutta en reagoinut niihin, sillä tiesin Junon olevan naimisissa. En ole sellainen ihminen, joka pilaa toisen avioliiton..." Eli on varmasti tajunnut äijän olevan täysi kusipää, kun varattuna miehenä yrittää iskeä. Sitten kuitenkin: "Joulukuussa Juno ilmoitti, että nyt on tulossa avioero, ja he ovat muuttaneet Jannan kanssa erilleen, silloin Cheyenne alkoi lämmetä mukavan ja herttaisen Junon yhteydenpitoon..." Eli ensin oli pitänyt tätä kusipäänä kun ukkomies lähentelee mutta nyt onkin niin herttainen.... :DD
Joo. Syy on aina siinä joka on varattu, mutta Cee tiesi varmasti mitä oli tekemässä.
Juno ja Cheyenne ansaitsevat toisensa.
Hyvä kun paljasti. Pettäjäsiat pystyvät toimimaan niin kauan, kun naiset mahdollistavat salailemalla asioita.
Cheyenne on oikein "hieno" nainen... taso näköjään korkealla.... :DDD
Juno on YÖK. En ole koskaan pitänyt kalpeista tummaihoisista.
Cheyennen tilityksessä tosiaan paistaa, että hän tiesi mitä oli tekemässä, mutta halusi Seiskalle kaunistella omaa osuuttaan.
Vierailija kirjoitti:
Joo, Junolle tää on puhdas win tilanne.
Vierailija kirjoitti:
No eipä se minkään Junon kanssa tuolla Dubaissa näytä olevan seiskan palkkiomatkalla, mistä tulee snäppejä nytkin mukavaan tahtiin, vaan jonkun hunks-kloonin. Kuvauksethan oli jo viime viikolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eipä se minkään Junon kanssa tuolla Dubaissa näytä olevan seiskan palkkiomatkalla, mistä tulee snäppejä nytkin mukavaan tahtiin, vaan jonkun hunks-kloonin. Kuvauksethan oli jo viime viikolla.
hehe, äsken taputteli hunkin kullia speedojen päältä. :D
Lopettakaa se Jannan ja Cheynnen haukkuminen.
Ainoa nolo, selkärangaton mulkku tässä on Juno.
Cheyenne ei oo kenenkään kanssa naimisissa. Jos varattu ukkomies päättää lähteä häntä iskemään, ei vastuu suhteen tuhoutumisesta ole Cheyennellä.
Jannalle on selkeästi valehdeltu suut silmät täyteen. Rakastuminen ja luottaminen toiseen eivät ole rikoksia. Lopettakaa hänen pilkkaaminen ja ulkonäön ja iän ruotiminen. Edistätte ainoastaan toiminnallanne sitä kulttuuria, missä pettäjän vaimo ilkutaan ja haukutaan pettäjän sijaan. Toi naisviha-patriarkaalisen kulttuurin ajattelumalli, missä syy vieritetään vaimolle ja miestä suorastaan taputellaan selkään uskottomuudesta on oikeasti vahingollista. Se jatkuu tasan niin kauan kuin itse sitä päätämme jatkaa.
Itse olen joutunut sen kohteeksi, ja voin kertoa, että pahalta tuntuu kun kuulee tutuntuttujen spekuloineen "onko haarat menneet kiinni", miten "olen unohtanut miehen ja keskittynyt äitiyteen" ja miten "rupsahdin" raskauksista. Mikään näistä ei pitänyt paikkaansa. Mies vain halusi seksiä vieraalta, koska oli tylsistynyt stressaavaan lapsiperhe-elämään ja omasi heikon itsekurin, antoi impulsseille periksi joka elämän osa-alueella.
Tuon käytöksen aiheuttama häpeä oli ihan yhtä tuskallista kuin itse ero ja pettäminen.
Ja ei, ei tullut mieleenkään haukkua toista naista. Mieshän minulle valehteli kuinka nainen oli "piirittänyt häntä" (miehillä vaimolle tunnustaessahan tunnetusti se nainen on aina syyllinen..) En uskonut hetkeäkään. Ja vaikka olisinollut, mitä väliä sillä olisi? Uskollinen mies ei korviaan lotkauta piirityksille. Sain itseasiassa tilaisuuden puhua tämän kakkosnaisen kanssa ja kuten arvelin, mies oli se jahtaaja ja oli minusta todella halventavaan sävyyn puhunut ja valittanut elämästään kanssani. Mies olisi halunnut suhteeseen tämän naisen kanssa, nainen oli sanonut ei. Oli halunnut vain seksiä. Ja jälkeenpäin kuulin, että alitajuntaisesti miehen käytös ällötti.
Nyt mies ulisee jo neljättä vuotta minua takaisin, itsellä uusi, onnellisempi suhde. Asiat loistavasti.
Joten naiset rakkaat, älkää menkö miesten ikiaikaiseen juoneen missä miehestä leivotaan syytön kääntämällä naiset toisiaan vastaan. Tässäkin sopassa on se yksi sika, joka ei kykene pitämään nakkiaan housuissa ja valehtelee minkä kerkeää, ja se sika on Juno.
Ei Janna eikä Cheyenne. Jos joku pitää haukkua, niin haukkukaa edes se oikea syyllinen.
Vierailija kirjoitti:
Cheyenne ei oo kenenkään kanssa naimisissa. Jos varattu ukkomies päättää lähteä häntä iskemään, ei vastuu suhteen tuhoutumisesta ole Cheyennellä.
Jannalle on selkeästi valehdeltu suut silmät täyteen. Rakastuminen ja luottaminen toiseen eivät ole rikoksia. Lopettakaa hänen pilkkaaminen ja ulkonäön ja iän ruotiminen. Edistätte ainoastaan toiminnallanne sitä kulttuuria, missä pettäjän vaimo ilkutaan ja haukutaan pettäjän sijaan. Toi naisviha-patriarkaalisen kulttuurin ajattelumalli, missä syy vieritetään vaimolle ja miestä suorastaan taputellaan selkään uskottomuudesta on oikeasti vahingollista. Se jatkuu tasan niin kauan kuin itse sitä päätämme jatkaa.
Itse olen joutunut sen kohteeksi, ja voin kertoa, että pahalta tuntuu kun kuulee tutuntuttujen spekuloineen "onko haarat menneet kiinni", miten "olen unohtanut miehen ja keskittynyt äitiyteen" ja miten "rupsahdin" raskauksista. Mikään näistä ei pitänyt paikkaansa. Mies vain halusi seksiä vieraalta, koska oli tylsistynyt stressaavaan lapsiperhe-elämään ja omasi heikon itsekurin, antoi impulsseille periksi joka elämän osa-alueella.Tuon käytöksen aiheuttama häpeä oli ihan yhtä tuskallista kuin itse ero ja pettäminen.
Ja ei, ei tullut mieleenkään haukkua toista naista. Mieshän minulle valehteli kuinka nainen oli "piirittänyt häntä" (miehillä vaimolle tunnustaessahan tunnetusti se nainen on aina syyllinen..) En uskonut hetkeäkään. Ja vaikka olisinollut, mitä väliä sillä olisi? Uskollinen mies ei korviaan lotkauta piirityksille. Sain itseasiassa tilaisuuden puhua tämän kakkosnaisen kanssa ja kuten arvelin, mies oli se jahtaaja ja oli minusta todella halventavaan sävyyn puhunut ja valittanut elämästään kanssani. Mies olisi halunnut suhteeseen tämän naisen kanssa, nainen oli sanonut ei. Oli halunnut vain seksiä. Ja jälkeenpäin kuulin, että alitajuntaisesti miehen käytös ällötti.
Nyt mies ulisee jo neljättä vuotta minua takaisin, itsellä uusi, onnellisempi suhde. Asiat loistavasti.
Joten naiset rakkaat, älkää menkö miesten ikiaikaiseen juoneen missä miehestä leivotaan syytön kääntämällä naiset toisiaan vastaan. Tässäkin sopassa on se yksi sika, joka ei kykene pitämään nakkiaan housuissa ja valehtelee minkä kerkeää, ja se sika on Juno.
Ei Janna eikä Cheyenne. Jos joku pitää haukkua, niin haukkukaa edes se oikea syyllinen.
Joo mutta MILLAINEN nainen lähtee hässimään ukkomiestä, siis tietäen että tällä on vaimo ja perhe? Mulla ei ole tähän kuin yksi vastaus: h****
Elämäntyö on keikistellä itserakkaasti vähissä vaatteissa ja tyrkyttää peppua ja tissejä jokaisen silmille. Voin kertoa että kukaan _kunnon_ mies ei tule koskemaan pitkällä tikullakaan tositarkoituksessa. Valitan.
No en usko Cheyennen maksua pyytäneen. Totta kai kakkosnaisen käytös on aina moraalisesti arvelluttavaa ja itse en niin toimisi. Kuitenkin se vastuu on aina 100% sillä miehellä. Jos hän ei itse aiheuttaisi tilannetta, ei kakkosnainenkaan pääsisi "nussimaan" varattua. Muutenkin Cheyenneä on varmasti viehättänyt kun toinen on edes b-luokan julkkis, joka antaa huomiota. Arvelen muutenkin Junon valehdelleen ja valittaneen suhteen tilaa tekeytyen uhriksi ja kaltoinkohdelluksi Cheyennelle. On aivan sama, miksi tai millä syyllä Cheyenne on päättänyt harrastaa seksiä. Juno oli naimisissa, ja päätti tuhota suhteensa ja avata sen vieraille. Jos joku kutsuu sisään, ei se ole vieraan vika joka sitten astuu taloon. Jos se ei olisi ollut Cheyenne, olisi se ollut joku muu. Jos lähdetään päivittelemään ja vaatimaan vastuuta aviomiehen uskolliauudesta vaadit lopun elämäsi-nimittäin naisia tässä maailmassa riittää. Sen sijaan jos vastuu on miehelläsi, on aika paljon helpompi luottaa häneen kuin tuntemattomaam naiseen.
Meidän ei pidä kauhistella ja moralisoida, minkälainen nainen lähtee leikkiin mukaan jos (häneb mielestään) viehättävä mies kutsuu. Meidän pitää päivitellä, minkälainen mies menee naimisiin, alkaa lähetellä viestejä parikymppisille tytöille, pettää vaimoaan, valehtelee julkisuudessa asiasta ja nyt luultavasti onnCheyennelle vihainen. Minä nostan hattua Cheyennelle paljastuksesta. Nyt Janna tietää asian todellisen laidan. Juno olisi varmasti valehdellut hänelle maailman tappiin saakka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen joutunut sen kohteeksi, ja voin kertoa, että pahalta tuntuu kun kuulee tutuntuttujen spekuloineen "onko haarat menneet kiinni", miten "olen unohtanut miehen ja keskittynyt äitiyteen" ja miten "rupsahdin" raskauksista. Mikään näistä ei pitänyt paikkaansa. Mies vain halusi seksiä vieraalta, koska oli tylsistynyt stressaavaan lapsiperhe-elämään ja omasi heikon itsekurin, antoi impulsseille periksi joka elämän osa-alueella.Tuon käytöksen aiheuttama häpeä oli ihan yhtä tuskallista kuin itse ero ja pettäminen.
Ei Janna eikä Cheyenne. Jos joku pitää haukkua, niin haukkukaa edes se oikea syyllinen.Joo mutta MILLAINEN nainen lähtee hässimään ukkomiestä, siis tietäen että tällä on vaimo ja perhe? Mulla ei ole tähän kuin yksi vastaus: h****
230 korjaa *jos lähtee vaatimaan tuntemattomilta naisilta taetta aviomiehen uskollisuudelle
Täällä jotkut itkee omia petetykstulemisen tunteita. Ei ne kiinnosta, nämä roskajulkut on puheenaihe tässä ketjussa.
Voimia Janna. En pidä musiikistasi, en ole viehättynyt julkisesta persoonastasi.. Mutta tällaiseen julkinöyryytykseen en sinun toivonut päätyvän, olen pahoillani tilanteestasi. Koita jaksaa! Luotit mieheen, ja niin kuuluukin. Sinut petettiin ja nolattiin. Tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Elämäntyö on keikistellä itserakkaasti vähissä vaatteissa ja tyrkyttää peppua ja tissejä jokaisen silmille. Voin kertoa että kukaan _kunnon_ mies ei tule koskemaan pitkällä tikullakaan tositarkoituksessa. Valitan.
juu, just tästä syystä Sports illustratedin uimapukumalleilla ei ole paljon yhtään ihailijoita miessukupuolen edustajissa.
Onko Janna avautunut vielä missään tästä asioiden tilasta?